Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Er det sånn at jeg ikke kan fullføre mainquesten i Fallout hvis jeg ønsker å fortsette med samme karen i tilleggspakkene? Har ikke kjøpt tilleggspakkene enda, tenkte jeg skulle gjøre mainquesten først.. men har hørt at spillet slutter når jeg gjør questen, stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Er det sånn at jeg ikke kan fullføre mainquesten i Fallout hvis jeg ønsker å fortsette med samme karen i tilleggspakkene? Har ikke kjøpt tilleggspakkene enda, tenkte jeg skulle gjøre mainquesten først.. men har hørt at spillet slutter når jeg gjør questen, stemmer det?

Nei, det er ikke sant.

uten tilleggspakkene vil du ikke kunne save etter fullført spill, og alltid havne på siste save FØR siste scene. hvis dette er eneste saven du har, og du ikke har broken steel, DA kan du ikke spille mer som du sier. MEN med tilleggspakken broken steel fortsetter historien etter siste scene. du er samme person. tilleggspakkene kan gjøres når som helst etter du går ut av vault 101, med unntakk av broken steel, hvor du må fullføre historien først. altså er det du har hørt kun sant om du fullfører historien og ikek har broken steel, da siste autosaven er i et rom du ikke kommer ut av.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Gleder meg virkelig, stusset når jeg så bildene som kom tidligere i sommer, men nå fikk jeg vite hvordan vi kommer oss opp i verdensrommet.

Lenke til kommentar

Hmm ser at 1.7 patchen har kommet ut. Noen som vet om den feilen som gjør at spillet klikker når man enten loader eller starter ett nyt spill feilen er fikset? Er jo mange, veldig mange som har hatt detta problemet og som gjør at dem ikke får spilt spillet. Mener også den feilen oppstå etter at 1.6 kom ut, siden jeg kunne fint spille spillet normalt før det. Men etter at 1.6 kom ut så klikker bare spillet når jeg skal loade spillet, eller prøve og starte ett nytt game. Veldig kjedelig liksom at det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Tror den er fiksa. Men patchen la også til Mothership zeta archivmentsene.

Neida den feilen er fortsatt ikke fikset, prøvde nå nettopp etter at jeg fikk installert 1.7 patchen. Midt under loadinga så kommer feil meldingen om at fallout 3 har ett problem og må lukkes ;/ Virker som de driter i og rette opp feil i patchene sine og heller fokuserer på andre små ting. Begynner virkelig og bli lei hele greia her nå og får nesten lyst til og gi opp hele spillet. Men etter og faktisk ha kjøpt meg alle DLC'ene som til nå er utgitt og enda ikke fått prøvd ut noen av dem enda siden spillet bare klikker når jeg faktisk skal loade meg inn i spillet. Har ikke en gang fått fullført main questen i spillet og er langt fra ferdig med andre quest i spillet.

Baah håper de kan gi ut en skikkelig patch snart og ikke bare små patcher som, somregel bare inneholdr archivmentsene til neste DLC som kommer ut... For de trenger virkelig og få rettet opp i en del feil her. Og denna loade feilen er det ikke bare meg som sliter, mange som har denna feilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...