Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Tusen takk for alle modsene, men jeg skulle gå inn i tenpenny tower og teste atombombe luncheren, da streiket spillet. Prøvd 2-3 gang, men streiker fortsatt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) nvm. Alle modsa jeg opplastet (hvertfall noen) trenger andre filer for å funke. Du mangler lyd filen. thats why. Her er modden hvertfall. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3166 Place the 'sound' folder and the ‘Long Range Warhead’ plug-in in the game's 'Data' folder and activate the .esp via the Fallout 3 Launcher or Mod Manager. Also ensure that 'bInvalidateOlderFiles' is set to '1' in your Fallout.ini so that the game uses the newer sound file. Endret 27. juli 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Rart.. Har du prøvd på ''bakken'' ? Ja, har gjort det også. Men da så jeg ikke "soppen" som kom, alt ble bare forferdelig mørkt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Da er det bedre å lage sopper med MIRV Fyrte den fra balkongen i Tenpenny Towers og mistet masse karma. Traff sikkert noe folk på bakken. Jaja. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg fant en fiolin i Vault 97. Det står ikke hva den er verdt. Finnes det en musikksjappe et sted som kan kjøpe ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg fant en fiolin i Vault 97. Det står ikke hva den er verdt. Finnes det en musikksjappe et sted som kan kjøpe ? Du gir den til agatha, så finner du notepapir (er f.eks det på toppen av statesman hotel) og gir det óg, så får du blackhawk, som er en spesiell (bra) .44 revolver Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Vet ikke om dette har blit vist før men herregud å genialt: http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=25887 Endret 30. juli 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) hehehe jeg satt å smålo hele tia mens jeg leste. og en del av det bob4god skreiv var også veldig komisk. "The fact that there are millions of trustworthy white gun owners who enjoy hunting and occasionally showing off with guns..." så lenge de er hvite så går det nok bra.... Endret 30. juli 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Mye rart der ja, fant også disse: Advarsel: Forferdelig latterlig innhold! Teddy bears, stuffed animals, plush toys....SEX TOYS FROM SATAN! Backpacking in Europe ? More like CRACKPACKING!! Coca-Cola: Harmless soft drink ? OR BABY KILLING ABORTIONIST! Is your baby going to be gay ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Siden er falsk:p http://en.wikipedia.org/wiki/Landover_Baptist Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Hva er hele tingen falsk? Det finnes jo forum deler med tusen vis av replays, tråder med lange diskusjoner osv. Jævla bra laget i såfall.. Endret 30. juli 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jepp, hele tingen er falsk! Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Oh my, snakk om mye fritid. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Glad for at det er falskt, men jeg trodde på det ettersom det er ting som kristne kunne sagt. Spesielt de mer ekstreme, som er noen av de verste menneskene på jord. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det en bestemt merchant som selger mange 44. ammo? Har kjøpt ut han på Rivet city. Deilig med Blackhawk og laser med scope. Must have! Where where? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Glad for at det er falskt, men jeg trodde på det ettersom det er ting som kristne kunne sagt. Spesielt de mer ekstreme, som er noen av de verste menneskene på jord. Helt enig. Selvom den siden er falsk, så finnes det så ille kristne personer her i verden. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Får meg snart ny cpu og hovedkort, jeg ser frem til å forhåpentlig spille F3 igjen med mer stabil framerate. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kult! Og dere. Har en god savegame på fallout 3 hvis dere vil ha, alle quester er desverre fullført da. Men alt er ikke funnet enda, som boblehodene eller hva de heter. Dere må dog ha alle DLC-ene som er kommet til nå. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det en bestemt merchant som selger mange 44. ammo? Har kjøpt ut han på Rivet city. Deilig med Blackhawk og laser med scope. Must have! Where where? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Merchants Several merchants will frequently have large quantities of .44 magnum ammo in stock (10, 15, even 20+): Chief Gustavo in Tenpenny Tower. Flak 'N Shrapnel's in Rivet City. Sydney after completion with her as a companion in the Stealing Independence quest. Lucky Harith, the Caravan Merchant dealing in weapons (after merchandise upgrades at Canterbury Commons). Smiling Jack in Evergreen Mills. Tulip in Underworld. Knight Captain Durga in Citadel Friday in The Pitt Downtown Moira Brown in Megaton Knick Knack in Little Lamplight kilde Det beste er å utnytte denne bugen Og så har du jo Ammo Press i the Pitt (bytte skrapmetall og 5mm mot .44 f.eks). Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Caps har jeg nok av ^^ 5000, og det uten koder eller glitches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå