Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Tusen takk for alle modsene, men jeg skulle gå inn i tenpenny tower og teste atombombe luncheren, da streiket spillet. Prøvd 2-3 gang, men streiker fortsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nvm. Alle modsa jeg opplastet (hvertfall noen) trenger andre filer for å funke.

Du mangler lyd filen. thats why. Her er modden hvertfall.

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=3166

Place the 'sound' folder and the ‘Long Range Warhead’ plug-in in the game's 'Data' folder and activate the .esp via the Fallout 3 Launcher or Mod Manager. Also ensure that 'bInvalidateOlderFiles' is set to '1' in your Fallout.ini so that the game uses the newer sound file.
Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Rart.. Har du prøvd på ''bakken'' ?

Ja, har gjort det også. Men da så jeg ikke "soppen" som kom, alt ble bare forferdelig mørkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg fant en fiolin i Vault 97. Det står ikke hva den er verdt. Finnes det en musikksjappe et sted som kan kjøpe :D?

Du gir den til agatha, så finner du notepapir (er f.eks det på toppen av statesman hotel) og gir det óg, så får du blackhawk, som er en spesiell (bra) .44 revolver

Lenke til kommentar

hehehe jeg satt å smålo hele tia mens jeg leste. og en del av det bob4god skreiv var også veldig komisk.

"The fact that there are millions of trustworthy white gun owners who enjoy hunting and occasionally showing off with guns..."

så lenge de er hvite så går det nok bra.... :roll:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Er det en bestemt merchant som selger mange 44. ammo? Har kjøpt ut han på Rivet city. Deilig med Blackhawk og laser med scope. Must have!

Where where?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Merchants

Several merchants will frequently have large quantities of .44 magnum ammo in stock (10, 15, even 20+):

Chief Gustavo in Tenpenny Tower.

Flak 'N Shrapnel's in Rivet City.

Sydney after completion with her as a companion in the Stealing Independence quest.

Lucky Harith, the Caravan Merchant dealing in weapons (after merchandise upgrades at Canterbury Commons).

Smiling Jack in Evergreen Mills.

Tulip in Underworld.

Knight Captain Durga in Citadel

Friday in The Pitt Downtown

Moira Brown in Megaton

Knick Knack in Little Lamplight

kilde

Det beste er å utnytte denne bugen :)

Og så har du jo Ammo Press i the Pitt (bytte skrapmetall og 5mm mot .44 f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...