Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. Games for windows live er IKKE xbox live. Du kan f.eks. ikke spille mot xbox360 spillere på PC'n med GFWL.

Ugh, det er ikke det jeg sa. Jeg sa at man kunne laste ned DLCen til Fallout på GFWL som du også kan med XBOX live.

Og jeg skjønner ikke hvorfor folk mislikte Point Lookout, det var jo den eneste skikkelig tilleggspakken?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
point lookout sugde rimelig hardt

Syns ikke jeg, likte questene der ute rimlig godt, for de som har spillt Point Lookout se spoiler.

Det var mange mørke historier ute å gikk, da jeg tok på meg blackhall questet og så hvor mørk og ond den fyren var og hvor godt laget det var, ikke minst å finne alle trådene på til den kinesiske ubåten som lå der ute og måten jeg ble sperret inne på slutten av questet.

Jagerflyet som lå ute i mye å høre på Black box samtalen den hadde, nei jeg likte Point Lookout ganske bra, bedre en O:A.

Gleder meg også til Mothership Zeta kommer, men har en liten anelse om at det kommer til å bli litt dårlig, pga. romvesen og sci-fi, er ikke så fan av det.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Den største grunnen til at jeg misliker Point Lookout er at det er SKIKKELIG bøgga, og bugsa har virkninger også til andre expansionpakker og til og med hovedspillet, og jeg spiller på X360...

F.eks kan jeg ikke reloade autosave mens jeg spiller, spillet fryser annenhver gang jeg går ut av et hus i Point Lookout, det hakker litt i vanlige CW og MASSE i PL, den kjente feilen med at et fabrikktak i The Pitt plutselig slutter å være solid, etc.

Ellers synes jeg generelt at hovedhistoriene i expansionene har vært svake, med noen spennende sidequests med litt "mørk" bakgrunn, og så naturlig Broken Steel's mainquest, som jo er fortsettelsen av hovedquest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Spilte igjennom Point Lookout på pc, hadde ingen problemer der.

Jeg har dog patchet til 1.6.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Begynte nettopp på mandag med fallout selv og har noen spørsmål til dere hardcorefans der ute som har gått gjennom det meste i spillet.

Har selv klart alt ved hovedquesten. Hva skal jeg gjøre så? Jeg spiller med 1.6 patchen, og har klart kanskje 7-8 quests etter at jeg kom ut av Vault 101. Er også level 16/17 elns. Skal jeg bare loade en gammel save og fortsette med andre ting derifra, eller skal jeg bare skaffe meg disse andre tilleggspakkene som har kommet siden?

Lenke til kommentar

jeg gjorde akkurat dte samme, kjørte nesten rett gjennom spillet første gang.

så startet jeg nesten umdelbart nytt spill helt fra bunden av, rett og slett så jeg sto helt fritt til å være litt lurere i skill valg og (hvis jeg hadde loadet gammel save tidlig i spillet) ikke skulle bli oppsatt på at charen skulle bli lik den gamle.

syntes forresten det er mye mer moro å bare fjase rundt en å toge gjennom mainstoryen

Lenke til kommentar

jeg gjorde akkurat dte samme, kjørte nesten rett gjennom spillet første gang.

så startet jeg nesten umdelbart nytt spill helt fra bunden av, rett og slett så jeg sto helt fritt til å være litt lurere i skill valg og (hvis jeg hadde loadet gammel save tidlig i spillet) ikke skulle bli oppsatt på at charen skulle bli lik den gamle.

syntes forresten det er mye mer moro å bare fjase rundt en å toge gjennom mainstoryen

merker det selv også, opdager stadig nye ting når jeg begybner på nytt, steder jeg ike har sett før osv...

Lenke til kommentar
Begynte nettopp på mandag med fallout selv og har noen spørsmål til dere hardcorefans der ute som har gått gjennom det meste i spillet.

Har selv klart alt ved hovedquesten. Hva skal jeg gjøre så? Jeg spiller med 1.6 patchen, og har klart kanskje 7-8 quests etter at jeg kom ut av Vault 101. Er også level 16/17 elns. Skal jeg bare loade en gammel save og fortsette med andre ting derifra, eller skal jeg bare skaffe meg disse andre tilleggspakkene som har kommet siden?

Om du bare er level 16 kan du umulig ha utforsket alle områdene på kartet. Det er mye å se og gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
broken steel er vel den beste pakka å begynne med, da den legger til +10 lvls, og muligheten for å spille videre etter main story.

Merket det, gjor de to andre først, noe jeg angrer på.

Lenke til kommentar

Tror ikke rekkefølgen du gjør utvidelsespakkene i har noe særlig mye å si, da ingen av historiene i DLC har noe som helst med mainquest å gjøre...

Jeg gjorde O:A, The Pitt, Point Lookout og Broken Steel til slutt. Tipper det blir ca samme rekkefølge på min "nye" save (tør ikke tenke på hvor mye XP som har "forsvunnet" pga jeg hadde en lvl20-save som da har stått og "hengt" på lvl20 mens jeg har gjort sidequests...), og O:A ganske tidlig (da den gir power armor-training)

Lenke til kommentar

Skal vi se. Her er et par mods;

Unique Dogmeat - dogmeat til en schæfer

UPP-Pack1

og VDSP-01 - Nye og ekstra perks

Sprint Mod - Sier seg selv. Anbefales

SN_Depth of Field - DOF og minimalt motion blur. Gjør det mer behagelig å se på

Long Range Warhead - Det så dere i videoen. Den ligger ca 10 meter rett fram fra Vault 101

Fellout-pipboylight - Gjør Pipboy lyset bedre

Fellout-Full - Himmelen går fra grå/grønn til blå

Fellout broken steel og anchorage er med.

Larger Blood - bedre blod tekstur når det spruter på skjermen.

Last ned her

http://cid-c6236af91d788b15.skydrive.live....0mappe/Data.zip

Legg dem i Fallout/Data mappen

Også har vi

Texture pack - http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=774

texture pack til steiner/fjell http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=866

phew. Det ble mye.

NB! Larger blood og Unique Dogmeat trenger andre teksturer, Så dere må søke og finne teksturene selv.

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...