Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse utvidelses pakkene som har kommet, er det mulig å kjøpe og laste de ned via nettet et sted? Har allerede original versjonen på dvd.

Edit: Kan disse f.eks kjøpes/lastes ned fra "Games for Windows" inni spillet? Er PC versjonen jeg tenker på.

Grunnene til at jeg lurer er fordi spillet for øyeblikket ikke er installert, og jeg er litt usikker på om disse utvidelses pakkene må kjøpes i butikken eller om jeg kan laste de ned.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Om man allikevel skal kjøpe disse expansion packs over nett, hvorfor ikke gjøre det OVER XBOXEN?

Alle har da ikke xbox ?

Lenke til kommentar

Forøvrig har jeg hørt at det kommer en GOTY-versjon av spillet hvor alle 5 expansions vil være med.

Edit;

Ja, sannelig;

The PS3 add-ons will be available by downloading it through the Playstation Store or as part of the Fallout 3: Game of the Year Edition that is to be released sometime during October 2009 for PC, PS3, and 360; this edition will include all five add-ons packs, and cost $59.99 US for PS3 and 360, and $49.99 US for PC
Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Om man allikevel skal kjøpe disse expansion packs over nett, hvorfor ikke gjøre det OVER XBOXEN? Seriøst, det er dobbelt så billig. Jeg kjøpte alle fire for ca 250kr, slutt å vær så korttenkte folkens.

Heter "halvparten så dyrt", ikke dobbelt så billig :)

Men jeg skjønner de i prinsippet godt, men jeg har gått lei av å ha mange bokser stående rundt,så jeg velger å laste ned, og prisen er ikke en faktor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...