Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Heisann, har ordnet meg Broken Steel.

Plages med å komme forbi Presidential Metro, fordi strømmen må slåes på. Har vært nesten overalt inne i det bygget men til ingen nytte.

Har også lett litt rundt etter guider på internett men har ikke funnet noe konkret.

Noen som kan kjapt guide meg forbi denne døra ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Heisann, har ordnet meg Broken Steel.

Plages med å komme forbi Presidential Metro, fordi strømmen må slåes på. Har vært nesten overalt inne i det bygget men til ingen nytte.

Har også lett litt rundt etter guider på internett men har ikke funnet noe konkret.

Noen som kan kjapt guide meg forbi denne døra ?

Er det ujje der du må snakke med den digre datamaskina som driver nedi der? Den maser om innntrengere i tunnelen, du går så videre og hjelper noen sentry bots med å kverke ghouls, går tilbake og den vil da fikse strømmen til vogna

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Eller du kan drepe roboten som er rett ved togene nedi der, den har sikringen en trenger for å fikse vogna selv.

det forklarer hvorfor jeg ikke husket å ha snakket med dataen før da jeg spilte gjennom andre gangen xD

Lenke til kommentar
Har greid ut alle sidequestene til fallout 3 nå, oppdaga nesten all plassene, og mainquestet er greid ut. (Ja jeg har gjor alle questene i DLC-ene som er kommet til nå).

Ikke for å være stygg, men hva så? :hmm:

Da er det bare å starte på nytt igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det blir ikke det samme som å spille igjennom det første gangen :D

_

Begynner å gå tom for quests nå, har tatt ca 50-52 quests.

Hvor mange er det i F3 ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det blir ikke det samme som å spille igjennom det første gangen :D

Nja, når du har spilt gjennom én gang vet du hva du skal prioritere neste gang. Når jeg startet min nr2 hentet jeg først stealth armor og perforator, maxet lockpick og science og plyndret alt som het armories over hele CW. Det endret totalt spillet og ga meg mer tid til å utforske mens jeg gikk rundt istedetfor i etterkant

Lenke til kommentar

Det er noe i veien med Fallout 3 på 360 (surprise!). Når jeg sjekker achivements, står det at jeg har 59/68 achievements (ellernoe), så sjekker jeg lista og der mangler jeg bare en. Alt annet er gjort. Så var jeg hos en venn, som sjekket achievementene mine med sin 360, og der står det at jeg mangler FIRE achivements. Jeg har alle tilleggspakkene, og de tre andre jeg mangler er alle fra main questet på Broken Steel. Men jeg har gjort de oppdragene, og jeg vet at jeg har de achievementene. De er fortsatt listet opp som fullførte på min bruker... Likevel står det at jeg mangler mer enn en?

Lenke til kommentar

Jeg vet hvertfall at jeg på min andre gjennomspilling kommer til å ha en mer planlagt gjennomføring (hvilke quests, perks og ellers hvilken rekkefølge jeg gjør ting).

Dessuten, man kan jo spille gjennom med forskjellig karma? Etter det jeg har hørt, så er det enklest som snill, litt vanskeligere som ond og faktisk vanskeligst som nøytral (noen quests gir jo god karma, mens andre gir dårlig karma, og så må man balansere, da). Det er jo en liten utfordring der for de som er lei. Evt selvfølgelig se hva som er lavest mulig level å gjennomføre mainquest på... ;)

Eller kjøre en "finn alle bøker/bobbleheads/unike våpen"-quest.

Det er mange muligheter, folkens!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Å spille gjennom som on er enkelt xD Gjorde det andre gangen. Skøt folk i trynet før de fikk sagt i mot meg, gikk mye glattere da enn å måtte føye seg etter ditt og datt. Dessuten får du bra våpen etc mye før.

Lenke til kommentar

Spilte gjennom 2 ganger som ond. Aldri prøvd god så kan egentlig ikke uttale meg om det, men hvis det er lettere enn ond er jeg glad jeg aldri prøvde. Som ond var det latterlig enkelt å skaffe det du trengte så fort du kom litt opp i level og kunne loppe alle i mils omkrets

Lenke til kommentar

Forresten, hvor mange av dere går aktivt rundt og leter etter unike våpen?

F.eks Eugene, den unike minigun'en du får av Reilly's Rangers etter å ha hjulpet dem?

Unike våpen er one-of-a-kind-utgaver av et våpen, navngitt med et annet navn og oftest med litt høyere stats (kraftigere, større magasin), og som kan repareres med det "vanlige" våpenet.

Et eksempel er den unike Ripper'en som heter Jack (he he, tog du 'an?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...