Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som sliter med at det "hakker" litt når man spiller The Pitt DLC? La merke til det i natt, det var særlig mot slutten av questen man får der inne at det hakket... vet ikke om det kan ha vært kombinasjonen av armor og våpen som gjorde det, men det fløt hvertfall feilfritt når jeg dro ut av The Pitt og tilbake til Megaton...

Lenke til kommentar
Bruk konsoll. Slipper du tukle med alt PC-styret og idiotiske feilmeldinger :p

..men når det først skjer noe, så står du fint i det. "TCL", "prid X" -> "moveto player" og "setessential" er utrolig kjekt å ha når en bug hindrer deg i å fullføre en quest :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Bruk konsoll. Slipper du tukle med alt PC-styret og idiotiske feilmeldinger :p

..men når det først skjer noe, så står du fint i det. "TCL", "prid X" -> "moveto player" og "setessential" er utrolig kjekt å ha når en bug hindrer deg i å fullføre en quest :)

Jo da, men en liten pris å betale for å slippe å måtte ha hardware til tusenvis av kroner og å måtte hanskes med windows-relaterte bug

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tja, er ikke bare windows bugs. husker det var flust med bugs i oblivion også. mener rett og slett at bethesda er dårlig til å luke ut bugs og feil, alt føles rushet liksom. bare se på dlc'ene og hvor mye feil de har hatt med de!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er en del feil ja... spesielt kjei feil med Point Lookout, hvis du installer den faller du gjennom taket i steel yard i The Pitt så du ikke får alle steel ingots (konsoll) >.>

Funker med en konsoll-reboot men kjett lell

Lenke til kommentar
Er en del feil ja... spesielt kjei feil med Point Lookout, hvis du installer den faller du gjennom taket i steel yard i The Pitt så du ikke får alle steel ingots (konsoll) >.>

Funker med en konsoll-reboot men kjett lell

Fy flate så lenge jeg irriterte meg over det, helt til jeg fant ut at det ville funke med reboot. Men da funka det, og jeg samla alle 100 på en tur :D Sånn utover det synes jeg ikke the Pitt var sånn voldsomt bra, det samme gjaldt O:A som egentlig bare var "løp dit, skyt dem, løp tilbake"... O:A er ikke en add-on for de som vil spille med diplomatiske karakterer, for å si det sånn. The Pitt kan du vel egentlig snakke deg gjennom uten å drepe så veldig mange

unntatt de 6 du dreper i the Hole, da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Fy flate så lenge jeg irriterte meg over det, helt til jeg fant ut at det ville funke med reboot. Men da funka det, og jeg samla alle 100 på en tur :D Sånn utover det synes jeg ikke the Pitt var sånn voldsomt bra, det samme gjaldt O:A som egentlig bare var "løp dit, skyt dem, løp tilbake"... O:A er ikke en add-on for de som vil spille med diplomatiske karakterer, for å si det sånn. The Pitt kan du vel egentlig snakke deg gjennom uten å drepe så veldig mange

unntatt de 6 du dreper i the Hole, da

O:A gir deg chinese stealth suit, som er epic. Spesielt sammen med perforator du får ved å samle steel ingots

Lenke til kommentar

Vel, jeg liker ikke konsoll, hvorfor?

På Xbox eller ps er det ikke:

A - Konsoll

B - Mods

C - Fornuft

:ph34r: Neida, noen som har ideer så gjerne pm meg :blush:

Føler meg litt hjelpeløs :hrm:

Edit: Hvorfor reklamerer har dere for Ipod på Anythingbutipod.com? :p

Endret av gardemayster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Edit: Hvorfor reklamerer har dere for Ipod på Anythingbutipod.com? :p

Automatiserte reklamer... kommer av to grunner:

-gjenkjenner ordet "ipod" men ikke "anything but"

-auto-ad programmer lar deg velge kategori for ads, slik som "mp3 spillere", men ikke HVILKE mp3 spillere.

[/ot]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...