michael691 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Blir det brukt i noe som helst viktige sammenhenger? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei. Jeg pleier å bruke det til å rive ned kasser fra hyller og kaste vekk skrot så jeg får tak i chem'en som gjerne ligger i bunnen av bokser Man kan også utnytte en exploit/bug i havok-motoren ved å hoppe mens man grabber (kan sees mellom 4:10 og 4:21 i videoen). Og så kan man bruke det til å stjele lettere (man løfter tingen ute av syne og så stjeler den). Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Nei. Det viktigste jeg kommer på er å flytte på ting som står i veien, eller flytte på ting slik at det er lettere tilgjengelig (for eksempel flytte en kasse med noe oppi ned fra en hylle) Edit: jeg var vist litt for sen Endret 9. juli 2009 av Mazz_222 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Bestemte meg for å hjelpe ghoulsa inn i tenpenny tower (med å åpne porten for zombie ghoulsa). Jeg hatet alle folkene inn i tårnet uansett tenkte jeg. Men det var en fyr som jeg virkelig "falt" for...Herbert denne gamle veteranen varmet virkelig hjerte mitt når han snakket om eventyrene sine med kompanjongen sin. Jeg fikk også leste en del om livet hans på PCen hans og fikk virkelig ett forhold til karakteren hans og ett klart bilde av hvordan livet hans hadde vært. Men som jeg sa så valgte jeg å slippe ghoulsa inn uten å tenke på stakkars herbet. Massakren begynte å jeg bryddet meg ikke så mye om det som skjeddet men fortet meg opp til rommet til herbet. Jeg plasserer meg ett lite stykke unna så jeg kan få med meg hva som skjer. Han sitter der på huk rett med inngang, ett par andre innbygger har tatt dekning bak han mens han stødig blafrer ned zombie etter zombie med hagla si å holder de andre trygge. Etter vært kommer det flere innbygger og noen vakter som også tar dekning i rommet. Men mengden av zombiene begynner å bli for stor og når roy kommer i tilegg ser det mørkt ut. Før jeg vet ordet av det har zombiene trengt inn i rommet, Herbet sprenger ennå zombier til fillebiter med hagle si men det blir for mange selv for han de overrumpler han og begynner å rive han i filebitter, jeg bestemmer meg for å ende det fort for stakkars herbet så jeg drar opp rocket luncheren min og sprenger hele rommet til helvete. Det blir stille røyken av eksplosjonen letter og jeg går sakte inn i rommet det første jeg får øye på er hode til herbet som har blitt revet av resten av kroppen hans. Jeg bøyer meg ned å ser på det tatt i betraktning med omstendighetene ser det fredfullt ut der det ligger i en haug av døde zombier og andre amorterte mennekse deler. For en helt RIP Herbet Digger dette spillet! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jepp, da kjører jeg i gang med andre runde med fallout 3. Forrige gang rushet jeg meg gjennom storylinen alt for fort. Så denne gangen skal jeg ta meg mer tid til side missions og slikt. Black Widdow perk for the win Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Så, er det noen som har sett det lekkede bildet av Mothersip Zeta? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Jepp! Kult at vi får se tellus (jorden) Spent på om vi får se nærmere på andre land. :Edit - Skrivefeil - takk patney. Endret 10. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Tellus* Håper man ser et stort, grått Amerika. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har et problem Kan verken starte game eller loade game. Fallout har ikke funket siden jeg fikk det, men etter jeg oppdaterte driverne funket det til jeg slo av pc-en ... Noen ideer? Pretty please with sugar on top? Skal jeg prøve å installere driverne på nytt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke får start-questet til Point Lookout? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Nå er jeg så _over_ Fallout 3 at jeg venter på fireren. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Noen som vet hvorfor jeg ikke får start-questet til Point Lookout? Har du lagt inn filene til Point lookout der de skal være? I data folderen der du har installert fallout 3?. Hvis ikke så er det løsningen. Hvis du har lagt dem inn så må du vente en stund før du får inn radiosignalet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jeg hadde det. Men problemet var at jeg ikke hadde patchet spillet, så alt er bra nå. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har et problem Kan verken starte game eller loade game. Fallout har ikke funket siden jeg fikk det, men etter jeg oppdaterte driverne funket det til jeg slo av pc-en ... Noen ideer? Pretty please with sugar on top? Skal jeg prøve å installere driverne på nytt? Hmm forklar gjerne litt mere om hva som er problemet, hva skjer liksom når du prøveg og starte ett nyt game eller loade? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vet noen om ett sted hvor man finner mye nuka-cola? Trenger de for å lage Quantum Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er en nuka cola lastebil med maaasse stuff i sør for ''deathclaw byen'' Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hvor langt sør? Har litt problemer med å finne den Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Det er litt utafor Old Olney. Prøv å gå sør-vest fra Republic of Dave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå