Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Håper virkelig at de har CE på Spaceworld i dag. Hvis ikke venter jeg til jeg drar til Trondheim i helga. Noen tips om gode spillbutikker der?

Gleder meg forresten jævlig til å møte på en av disse(eller kanskje bare ett?) monstrene:

526_behemoth_concept.jpg

If you tought Super Mutants are giants - think again. There exist rumors of these being up to 30 feet tall, but I put this again into the category of tall stories and seaman's yarn.

From the few genuine encounters I was told about these seem to be related to the Super Mutants in some way, going by their appearance. They favor melee weapons - and by weapons I mean things like water hydrants, street lights and support beams.

All in all it might be wisest to not encounter one of these for as long as humanly possible.

Edit: Bah. Men nå kom jeg på at jeg har da sett bilder og filmsnutter av jæveln tidligere..

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Begynner virkelig å elske spillet :) Atmosfæren er som sagt helt utrolig, og det er utrolig gøy å bare gå rundt og utforske. Det er rart å høre meg selv si dette, jeg pleier aldri bry meg med utforsking, i Oblivion f.eks dreit jeg i dette. Det sier litt om hvor oppslukkende denne spillverdenen er.

Eneste er at jeg sliter med å snike meg forbi folk. Trenger jeg veldig høy skill? Og er jeg "stuck med" valgene jeg gjorde ang. stats (strength osv) hele spillet? Trodde det ville være sånn at jeg kunne legge til poeng for hver level her også, så tok det ikke så tungt :(

Lenke til kommentar
rimelig vanskelig å få tak i helse.. sliter noe med det...

Det er bare å drikke nok NukeCola det :p

... og spise masse kjøtt fra de dyra du dreper :)

Det er faktisk ikkje så lett å leke rambo hele tiden. Fant ut etterhvert at det ikkje var helt lett å drepe ALT som man ser :D

Lenke til kommentar

satt med hjerte i halsen da jeg valsa inn i en super mutant leir (så jo bare 1 fyr som jeg Hs'a på første skudd) som jeg trodde var tom :/

endte med at det kom 2x super mutant brute's med hver sin minigun, en supermutant brute med flamer og 4-6 vanlige super mutants... IKKE GØY! :p satt inni den ?kirka? og bare venta på at de skulle gjøre sitt move, og "plukka" de en etter en. lett var det ikke, men mye PHAT LEWT var det!

Lenke til kommentar
Faens SecuRom-skit.

Nå vurderer jeg faktisk å la spillet ligge i hylla, for deretter å laste ned en piratversjon.

Jeg mener de uttalte at det ville shippe med kun en DVD sjekk eller liknende. Har de gått 180 rundt på det? DRM drit er eneste grunnen til at jeg ikke spiller enkelte spill. (f.eks RA3)

Lenke til kommentar

Quest wasteland survival guide siste side

noen som finner Arefu Memorial stedet? har leita iallefall 1time+ etter shit stedet, men finner det bare ikke :S har leita i et stoort område rundt byen arefu

EDIT: fant det, bare det het ikke det jeg trodde det het :p

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...