Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Folkens hva synes dere så langt om sountracket til spillet? Kan sjekkes ut bla. på hjemmesiden. Jeg likte noe av det jeg hørte så langt, spesielt main title. Lenke til kommentar
viguz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hørte at i fallout 3, så kunne du velge om du vil spelle fps eller den gamle gode, er dette bare piss (i så fall er jeg glad). Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tviler sterkt på at alle fallout fanatikere vil bli fornøyde, men andre folk som ikke er så latterlig kresne kommer nok til å kose seg. Hvorfor var det slik at mange syntes oblivion var dritbra det første halvåret, men da flere og flere ble fortalt av andre om feilene ble det plutselig så dårlig? Jeg er veldig enig at oblivion har mange feil og mangler, men etter min mening er det mange som overdriver ... Jeg liker forresten dette intervjuet: http://fallout.bethsoft.com/eng/vault/diar...y3-1.09.08.html syns det høres spennende ut. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du kan enten spille i FPS eller 3rd Person, blir ikke noe Isometric View slik som i de 2 forgjengerne. For min del blir det 3rd Person hele veien, ikke faen om jeg skal noensinne spille et RPG i FPS. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Erasus, risikerer vel som at det blir som i Morrowind og Oblivion for den saks skyld, ubrukelig å prøve å spille i 3rd person. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Akkurat det har jeg tenkt litt på og har forhørt meg på Bethforumet ang. den saken, men allvitere der borte påstår visst at 3rd person skal fungere helt utmerket og vi vil slippe å resultere til FPS modus. Det håper jeg inderlig stemmer for jeg gir opp RPG's hvor jeg må spille i FPS som sagt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Førstepersonsperspektiv i RPG-er kan fungere helt fint, dersom ikke resten av spillmekanikken blir gjort om til Counter-Strike. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg skjønner at den kan fungere utmerket, men jeg personlig spiller aldri RPG som er i FPS, siden jeg bare hater det rett og slett. Er derfor jeg har aldri rørt Oblivion, Might & Magic osv. Endret 9. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tror jeg skal kjøpe DENNE pakken jeg . Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ^ Anbefales på det sterkeste og ikke sky unna Fallout Tactics, det er meget godt gjennomført spill. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 fallout tactics er jo gøy, men det inneholder jo cirka 0 av det som gjorde fallout 1/2 så fantastisk.. friheten, karakterene, humoren etc.. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Tactics er ikke et dårlig spill, jeg storkoste meg med det. Men det er ikke fallout Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Og takk gud for at det er ikke Fallout, det var et frisk pust å få spilt i Fallout settingen på en helt ny måte. Lenke til kommentar
Tulandra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Hvis noen har spilt Arcanum: Of steamworks and Magick Obscura så tror jeg Fallout3 blir noe det samme, bare at det blir et stort mmorpg. Endret 12. mai 2008 av Tulandra Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Nå håper jeg du kødder, kan du forklare på hvilken måte? Edit: Et stort MMORPG? Tror du har forvekslet et par ting her, det er et Fallout MMORPG under utvikling ja, men Fallout 3 er et single player spill som vil ta rundt 20 timer å fullføre. Endret 12. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Tulandra Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ahhh my bad. Da blir nok bare spillet GENIALT, både F1 og F2 er helt geniale spill. Fallout 3 Wikipedia Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har virkelig troen på Bethesda Softworks jeg. Det var de som frelste meg med Daggerfall (og ja, RPG i førstepersonsperspektiv er tingen), og med en så fantastisk setting som Fallout så ser jeg frem til et strålende spill. Om Oblivion så er det bare å si at spillet er bra det. Det er bare ikke fantastisk, slik som Daggerfall og til dels Morrowind. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har virkelig troen på Bethesda Softworks jeg. Det var de som frelste meg med Daggerfall (og ja, RPG i førstepersonsperspektiv er tingen), og med en så fantastisk setting som Fallout så ser jeg frem til et strålende spill. Om Oblivion så er det bare å si at spillet er bra det. Det er bare ikke fantastisk, slik som Daggerfall og til dels Morrowind. Jeg har også troen på Bethesda Softworks . Nå har jeg som sakt ikke spilt de forrige Fallout spillene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg har spilt de forrige spillene og jeg har liten tro på Bethesda, men tiden viser om de leverer et spill som er verdig å bli kalt en Fallout oppfølger. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har også spilt de tidligere Falloutspillene, men det hindrer meg ikke fra å ha troen på Bethsoft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå