Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Er ingen original, det er 10 presets som man kan fikse på selv. Trodde de fleste brydde seg om hvordan karakteren så ut i et ROLLEspill.

Dette spillet gir deg veldig lite forhold til figuren din. Mass Effect er MYE bedre på det området.

Det er jeg enig i. Hadde vært kult om man kunne se seg selv da man valgte dialog som i ME. Men jeg får alltid et godt forhold til karakteren min, som regel. Bortsett fra i Fable 2, DER er det vanskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blomsterbob, vis du leser litt bakover i denne diskusjonen eventuelt søker litt så finner du fint info om alle utvidelsespakker(her etter kalt DLC) som kommer/er kommet.

eventuelt vis du hadde søkt på google etter: "fallout 3 utvidelsespakker" ville de to førestreffene vært:

1. http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_3 og litt nede i oversikten der står alle DLCene som er kommet eller kommer.

2. Alt fallout 3 materiale til PS! der ville du også funnet det du spør etter om en ikke så enkelt som det første treffet.

eventuelt vis du hadde lest litt i denne tråen eller kanskje googlet litt rundt F3 hadde du nok funnet den engelske fallout wikien

som inneholder alt om F3(iallefall ikke langt i fra) og de har en egen side om alle DLCene

Lenke til kommentar

Begynte med det nå og må si at spillet hadde en utrolig god feeling holder på å rømme fra vault 101 nå men jeg lurer på en ting angående combat systemet. Jeg tror jeg gikk litt for fort gjennom det altså "VATS" du bruker combat points for dette? Hvor kan jeg se hvor mange combat points jeg har igjen? Og hvordan får jeg nye combat points? Pluss i sta så brukte jeg det hele tiden og følte at det ble mer unøyaktig gjør det, det vis du bruker det hele tiden eller innbilte jeg meg bare det?

Lenke til kommentar

fallout wiki om V.A.T.S.

tror alt skal stå der. anbefaler deg å lese der.

Jeg tror jeg gikk litt for fort gjennom det altså "VATS" du bruker combat points for dette?

ja

Hvor kan jeg se hvor mange combat points jeg har igjen?

Høyre hjørne

Og hvordan får jeg nye combat points?

de charger opp når du ikke er i vats, du kan og inta dop, mat eller drikke som gir mer AP. du kan også ta perks som øker hvor mange du har totalt

Pluss i sta så brukte jeg det hele tiden og følte at det ble mer unøyaktig gjør det, det vis du bruker det hele tiden eller innbilte jeg meg bare det?

det er nok ikke mer unøyaktig nei, men det er avhengg dine skillpoints for hor lett det er å treffe det du sikter på. enkelt sagt mye skill points i en viss våpentype gjør at du er flink med den og gjør det lettere å treffe det du sikter på.

Lenke til kommentar

Har opplevd random crashes, men aldri at maskinen fryser eller at questene blir gjort umulige av bugs.

Er det noen her som vet hvordan jeg kan tjene cash rasktest mulig? Synes ikke det er så utrolig lønnsomt å selge våpen og skrap når jeg har så lav barter-skill. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...