Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Alle companions regenerer etter kampene, og ettersom Fawkes har veldig mye HP så kan det nesten virke som om han er udødelig.

Selv om Fawkes har veldig mye liv, så er det litt rart at han ALDRI mister mer en den ene prikken uansett hva jeg tar han med for å drepe. Han drepte en gang en Super Mutant Behemoth alene, og det var ingen forskjell på livene (og ja, han ble truffet flere ganger).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gaaah fikk endelig spilt litt på spillet nå etter at jeg tokk og loadet en 3 timers tidligere save fra spillet en den jeg har pleid og loadet. Så fikk da spilt litt, men det var også bare litt siden etter at jeg skulle quick loade tilbake etter at jeg feil hacket/klarte og få låst en pc(pleier altid og save før jeg hacker pc'er) så klikka spillet igjen med samme meldingne om at en feil har oppståt og at spillet må lukkes. Og samme feilen kommer igjen når jeg prøver og gå inn og loade spillet igjen.. Meget frustrerende greier at spillet skal klikke sånn.

Har en mere en god nok PC til og kunne få spilt spillet.

Mine pc specs er som følger

HK: Asus P6T Deluxe

PSU: I7 920

Ram: 6gb DDR3 ram

Grafikkort: Geforce 8800GTX

Og ja har alle de nyeste driverene som er ute og windows er selvfølgelig oppdatert.

Virker som om F3 virkelig ikke liker pc'en min ;/

Lenke til kommentar

jeg har glemt min save på en annen pc en den jeg bruker for tiden, noen som kan gi meg en? takker på forhånd. spiller ikke så mye rolle hvordan den er, bare helst normal(eller høyere) karma og litt våpen.

vil spille dlc, men lite vits uten noen våpen etc

prøvde en modda savegame, men var ikke så begeistra..

Lenke til kommentar
Alle companions regenerer etter kampene, og ettersom Fawkes har veldig mye HP så kan det nesten virke som om han er udødelig.

Selv om Fawkes har veldig mye liv, så er det litt rart at han ALDRI mister mer en den ene prikken uansett hva jeg tar han med for å drepe. Han drepte en gang en Super Mutant Behemoth alene, og det var ingen forskjell på livene (og ja, han ble truffet flere ganger).

Jeg foretrekker Charon, for han bryr seg ikke om lav karma :whistle: .

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Gaaah fikk endelig spilt litt på spillet nå etter at jeg tokk og loadet en 3 timers tidligere save fra spillet en den jeg har pleid og loadet. Så fikk da spilt litt, men det var også bare litt siden etter at jeg skulle quick loade tilbake etter at jeg feil hacket/klarte og få låst en pc(pleier altid og save før jeg hacker pc'er) så klikka spillet igjen med samme meldingne om at en feil har oppståt og at spillet må lukkes. Og samme feilen kommer igjen når jeg prøver og gå inn og loade spillet igjen.. Meget frustrerende greier at spillet skal klikke sånn.

Har du testet ut firekjerne-fiksen? Les her.

Om du har endret på kontroller-oppsettet; sett de til "default".

Hvis du er som meg og saver mye (har 1200 saves atm):

Slett/flytt noen saves (folder: C:\Users\[bRUKERNAVN]\Documents\My Games\Fallout3\Saves). For mange saves i mappen lager krøll hos meg.. Tror "gullnummeret" er ca 300 saves, så prøv å hold deg under det. Jeg har laget en egen mappe som jeg putter alle savene i, i tilfelle jeg får bruk for dem :) .

Lenke til kommentar

Har ikke testet eller hørt om noen firekjernes fisk til detta spillet. Trodde da virkelig detta spillet var laget eller annpasset for 4 kjernes systemer også. Men saves har jeg da ikke så mange av.

Har vel totalt rundt 13 saves siden jeg bruker mest bare quicksave og den lager jo ikke en ny save fil hvergang liksom. Så tror ikke for mange save filer er mitt store problem..

Lenke til kommentar

Vel akkurat nå holdt meg på med det questet som førte deg tilbake til vault 101 og jeg er lvl 20, går mot 21 og oppover siden jeg har alle disse dlc'ene. Sist jeg spilte spillet var i Mai en gang og da hadde jeg også den siste dlc'en før den som kom ut nå i juni kom. Før jeg i forige uke kjøpte meg point lookup og skulle spille videre. Første gangen da kom jeg litt inn i spillet og fikk spilt litt før det klikket. Og etter det så har det klikket mens jeg skal loade meg inn på saven min. Og det er samme feilen som kommer opp hele tiden, at fallout 3 har ett problem og må lukkes. Tokk og loadet en 3 timer langs save tilbake i går og da kom jeg inn i spillet og fikk spilt litt igjen før det klikket igjen når jeg skulle loade tilbake etter at jeg fikk gjort en feil når jeg skulle hacke en pc. Og nå kommer jeg ikke inn igjen i spillet siden det nå bare klikker når jeg skal loade inn saven.

Og nei main questen i spillet er ikke ferdig spilt og har ellers mye igjen og utforske i spillet.

Lenke til kommentar

Har ikke funnet hunden eller den skarpplassen han skal være på, så nei har ikke hunden :p Har bare hu paladin dama som følgesven og nei jeg ikke tatt noen av disse dlc'ene enda, siden spillet har klikket så får jeg liksom ikke spilt dem heller :p

Lenke til kommentar

Hva om vi poster karakterene våre?

Her er min karakter, ikke overraskende kalt Patney.

post-122579-1246494545_thumb.jpg

post-122579-1246494999_thumb.jpg

Gav han briller da jeg nylig fikk briller selv.

post-122579-1246494560_thumb.jpg

Obligatorisk episk shot. Oppfordrer alle til å fikse en kul scenery som dette :)

(spiller på 360, så beklager for dårlig kvalitet)

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Bryr folk seg faktisk om den de styrer? Tror min er ganske lik "orignalen" (beklager til han jeg fikk save fra om dette IKKE stemmer..)

Jeg gjør det. Jeg vil at han skal ligne mest mulig meg siden det jeg gjør på spillet hadde jeg gjort IRL hvis det da var en atomkrig på 50-tallet.

Lenke til kommentar
Er ingen original, det er 10 presets som man kan fikse på selv. Trodde de fleste brydde seg om hvordan karakteren så ut i et ROLLEspill.

Dette spillet gir deg veldig lite forhold til figuren din. Mass Effect er MYE bedre på det området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...