covah Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 DLC'ene koster 800 MS poeng. Man får kjøpt 500 MS poeng for litt over 40 kr. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Gaaah jeg blir så lei Fallout 3, stadig problemer med det ;/ Joda spillet er fint og alt sånt, men da får det også fungere som det skal. Tokk og re innstallerte spillet for noen dager siden for og få Games for Windows Live til og fungere igjen siden det programmet plutselig slutet og funke i F3. og nå er problemet at spillet automatisk slutter og funke og at spillet har ett problem og blir automatisk avsluttet som disse standar windows feilmeldingene sier. Prøver og fortsette fra min tidligere save eller velge en annen save og spillet før den feilmeldingen og blir avsluttet når spillet prøver og loade seg inn. Klarte og komme meg inn i selve spillet for noen dager siden, og fikk spilt litt før feilmeldingen dukket opp og spillet ble avsluttet. Og det står jo aldri i disse meldingene hva feilen faktisk er for noe. Dette er ganske så frustreende da jeg nettopp hadde kjøpt inn den nyeste dlc'n og gledet meg til og spille spillet. Også får jeg nå da ikke spilt spillet siden spillet klikker heletiden ;/ Spillet er kjøpt gjennom steam og alt er patchet opp til siste versjon og alt sånt. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hmm kan ha noe med at du kjøpte det på steam. Kanskje søke rundt og se om andre har problemer med F3 + GFWL + Steam? Jeg har hatt masse problemer med steam og angrer veldig på at jeg har kjøpt en del spill der. Endret 28. juni 2009 av sureup Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vel altså GFWL funker nå i F3, spillet klikker nå bare når jeg skal loade fra savene mine sånn at jeg få fortsette der jeg slapp sist. Har ikke prøvd og starte ett nyt game, men jeg tror ikke det ville ha hjulpet meg noe siden jeg vil tro spillet ville ha klikket uansett. Sånn uten om det så har jeg flere spill på steam og alle funker fint uten problemer Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Husker du å loade DLC'ene før spillet begynner? Altså starte spillet med fallout3 launcher og krysse av (@ data files) de DLCene som du har installert? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 http://www.gameanyone.com/video/144104 Hvor finner jeg den assault rifla med scope? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 http://www.gameanyone.com/video/144104 Hvor finner jeg den assault rifla med scope? I the pitt: http://fallout.wikia.com/wiki/Infiltrator_(weapon) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) http://fallout.wikia.com/wiki/Infiltrator_(weapon) edit: forsen der ja.. Endret 28. juni 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Husker du å loade DLC'ene før spillet begynner?Altså starte spillet med fallout3 launcher og krysse av (@ data files) de DLCene som du har installert? DLC'ene blir automatisk loadet gjennom games for windows live når jeg kommer inn til menyene i spillet, og siden jeg fikk det point lookup questet når jeg klarte og komme meg inn i spillet en gang så funker dlc'ene. Har alle de andre dlc questene også så de funker. Er bare når jeg nå skal loade meg inn på saven at spillet får ett problem og må lukkes. Har fått det noen ganger før også men ikke like dramatisk som nå, siden nå kommer jeg ikke inn i spillet i det hele tatt ;o Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Noen som har PC savegame med Dogmeat, Sharon (og dårlig karma?) Jeg hadde drit dårlig karma, og jeg handlet som jeg ville gjort om det var ekte Men bare fallout 3 main quests ferdig, (som sagt, jeg runda Fallout 3 på PS3, og vil fortsette DLC'ene på PC uten å måtte begynne HELT på nytt) Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ferdig med Broken Steel! Great fun! Men er ferdig med quests og side-quests, og er fortsatt kun lvl 23.. så: Hvilken DLC skal jeg laste ned nå? Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det mulig å få Fawkes til å bruke/skaffe Gatling Laseren? Han var ikke med i Raven Rock, jeg henta han en stund etterpå i Vault 87. Han har bare to slegger ser det ut som:| PS: jeg spiller på PS3. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Gi ham det du vil han skal bruke og ta fra ham det du ikke vil han skal bruke. Lenke til kommentar
Zeenx Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Gi ham det du vil han skal bruke og ta fra ham det du ikke vil han skal bruke. Det sto på wiki sida at han ikke har Gatling Laser hvis jeg redder han etter Raven Rock:| Det ser ikke ut som om han vil bruke noe annet våpen, skal jeg skyte slegga ut av hendene hans? Han er jo nesten ubrukelig nå XD Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ferdig med Broken Steel! Great fun! Men er ferdig med quests og side-quests, og er fortsatt kun lvl 23.. så: Hvilken DLC skal jeg laste ned nå? PPPoint lookout! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Gi ham det du vil han skal bruke og ta fra ham det du ikke vil han skal bruke. Det sto på wiki sida at han ikke har Gatling Laser hvis jeg redder han etter Raven Rock:| Det ser ikke ut som om han vil bruke noe annet våpen, skal jeg skyte slegga ut av hendene hans? Han er jo nesten ubrukelig nå XD Snakk med fyren! Da får du f.eks opp et valg som lar deg bytte utstyr. Fjern slegga og gi han en gatling, vips så bruker han den. En ting man skal være litt obs på med venner, er at de 'ofte' mister våpenet sitt i kamp. De plukker gjerne opp noe på bakken og bruker det videre, men ikke nødvendigvis det de mistet. Har man gitt fyren/dama noe bra, så kikk over kampområdet når du er ferdig så du ikke legger igjen noe bra stæsj. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Angående det med Fawkes. Har han evig liv eller er det en bug med min? Det ser ut som om han har mistet litt men den forandrer seg aldri. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Alle companions regenerer etter kampene, og ettersom Fawkes har veldig mye HP så kan det nesten virke som om han er udødelig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nå har jeg bestemt meg for å dedikere 1 år av mitt liv til konstant Fallout 3 spilling. Neida, men begynner snart på DLC'ene, med en save som er modda:P 100000 i vekt (kan løfte så mye), og 5000 caps (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå