Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok har virkelig problemer her, skaffet meg Point Lookout idag og tenkte jeg skulle få spilt spillet litt igjen idag. Lenge siden jeg har spilt spillet nå så hvorfor ikke spille litt idag liksom ;)

Starter med og patche opp spillet til 1.6(som blir mislykket, henger seg osv..)Prøver og starte spillet og se om det går, det går jo seff. Men når jeg kommer inn på på hovedmenyen i spillet så dukker ikke opp games for windows saken opp akkurat som den ikke er installert noe den er. Hjelper ikke og trykke på home heller, så jeg får liksom ikke spilt spillet liksom siden alt av saves og sånt ligger i den games for windows greia. Noen som har hatt samme problemet?

Hmm er det virkelig bare meg som har dette problemet med av Games For Windows Live ikke vil starte/funke i spillet lengere? Og at jeg dermed ikke får loade fra tidligere saves og må starte hele spillet på nytt, igjen... Har også problemer med og få patchet opp spillet til 106 som er den nyeste patchen til spillet, alt henger seg liksom og den slutter og svare som det så fint heter.

Litt frustrert her nå egentlig, får jo ikke spilt spillet som jeg vil ;/

Lenke til kommentar

Installerte Point Lookout i går. en av de beste add-onsne hittil. Jeg er veldig lei av den klassiske wasteland ørkenen. Fint med en forandring.

Jeg holdt nesten på å dette av stolen da jeg fant denne: :ohmy: (liten spoiler)

bobblehead.jpg

ScreenShot7.jpg

Dette er altså i Point Lookout

Jeg fant den her:

ScreenShot2.jpg

ScreenShot3.jpg

ScreenShot4.jpg

ScreenShot5.jpg

ScreenShot6.jpg

Oppdaget at det var mer en det jeg trodde det var, så lagde en video :yes:

Se filmen hos Youtube

edit: la til flere bilder og info

Endret av Mazz_222
Lenke til kommentar
Installerte Point Lookout i går. en av de beste add-onsne hittil. Jeg er veldig lei av den klassiske wasteland ørkenen. Fint med en forandring.

Jeg holdt nesten på å dette av stolen da jeg fant denne: :ohmy: (liten spoiler)

bobblehead.jpg

Dette er altså i Point Lookout

Hvis det er noen som har lyst å vite hvor det er så er det bare å si i fra så kan jeg legge ut flere bilder

Point lookout er grei. Men altfor kort... Ikke den beste DLC'en IMO

Hehe ja synes den delen etter man har blitt dopa er drit artig. Skikkelig acid trip xD

edit: og de fake bubbleheadsa var geniale!

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Point Lookout, kort? Nehehei. Kjøpte den i dag, og er en god del lengre enn The Pitt, som var den lengste. Point Lookout har utrolig god stemning, og historiene virker bra. Har gjort deler av questene der, vet ikke hvor mange quester det er jeg. Men jeg har ikke oppdaget halve av stedene enda, selv om jeg har spilt i hele dag. Beste DLCen BY FAR! De andre bare la til et lite ekstra quest som gjerne foregikk på sitt område, men denne legger til et nytt middels stort område med flere, faktisk interessante quests. Jeg elsker det.

Lenke til kommentar

Men.. et spørsmål ang Point Lookout. Inneholder sannsynligvis spoliere.

Jeg er ferdig med det jeg regner med er hovedquestet. Og etter å ha drept båtmannen - hvordan i helvete skal jeg komme meg av øya? Jeg veit hu Nadine skulle ta over båten, men jeg får ikke sagt til hu at jeg gjerne skulle dratt?

Lenke til kommentar

Klarte ut hovedoppdraget til fallout og gjorde litt sidequests, men så sluttet jeg helt. Skal begynne på nytt nå, med ny karakter. Men hvilken type karakter burde jeg gå for? og hvilke stats og perks burde jeg skaffe? min forrige karakter var sniketype, og han var ganske svak. Ga jeg karakteren min feile perks, eller er "snike" karakterer rett og slett svak i fallout? Værken sniking eller slossing funket spesielt bra med karakteren jeg hadde...

Og hvilke downloadable content er kommet nå? var ikke noe Downloadable content ute når jeg sluttet å spille :p

Lenke til kommentar
snip

Det har kommet 4 DLCs, etter du sluttet. Én av disse øker levelkappen til 30 + lar deg forsette etter siste quest i mainquesten. Det er forsåvidt verdt å sjekke dem ut alle sammen.

Hva med å gå for en strenght-karakter? En sterk Paladin'ish karakter med kanskje noen followers?

Lenke til kommentar

Bør jeg laste ned Broken Steel først av dlc'ene? Da vil jeg jo kunne lvl'e mens jeg spiller gjennom de andre dlc'ene, i stedet for å måtte grinde mobs hvis jeg kjøper Broken Steel sist! (med mindre Broken Steel har nok quests til å få meg til å lvl'e til 30 allerede der..).

Lenke til kommentar
Men.. et spørsmål ang . Inneholder sannsynligvis spoliere.

Jeg er ferdig med det jeg regner med er hovedquestet. Og etter å ha drept båtmannen - hvordan i helvete skal jeg komme meg av øya? Jeg veit hu Nadine skulle ta over båten, men jeg får ikke sagt til hu at jeg gjerne skulle dratt?

Har du prøvd å legge deg i sengen inne i båten. På samme måte som du kom til Point Lookout.

Lenke til kommentar
snip

Det har kommet 4 DLCs, etter du sluttet. Én av disse øker levelkappen til 30 + lar deg forsette etter siste quest i mainquesten. Det er forsåvidt verdt å sjekke dem ut alle sammen.

Hva med å gå for en strenght-karakter? En sterk Paladin'ish karakter med kanskje noen followers?

Strenght karakter er ikke helt min stil :p

Har litt lyst til og prøve meg med en til tyv lignende karater, hvilke stats burde jeg gå for? Eller er det en veldig dårlig ide og gjøre det? :p

Lenke til kommentar
Og hvilke downloadable content er kommet nå? var ikke noe Downloadable content ute når jeg sluttet å spille :p

Om du har til PC, bare last ned en mod som gjør at du kan fortsette etter Main Quest og en som øker level-capen. O:A suger. Eventuelt last dem ned med torrents, de er IKKE verdt pengene. The Pitt derimot har god stemning og et interessant hovedquest. Jeg vil si den er verdt pengene. Point Lookout er den fjerde, og den ER verdt pengene. Den kunne nesten kostet mer.

Noe jeg synes er så merkelig er at det virker som om Point Lookout har fått mye mer arbeid enn de andre, spesielt med tanke på hvor kort tid det var mellom den og Broken Steel. Kanskje de har jobbet med Point Lookout hele tiden, og bare rasket opp de tre andre sånn underveis for å tjene enkle penger.

Og en ting til, er det noen andre enn jeg som føler at Commonwealth allerede er en bekreftet DLC?

Dr. Li drar jo dit etter slutten når man har Broken Steel. Det eneste som kanskje motsier dette litt er at det egentlig krever at du har Broken Steel OG DLCen som lar deg dra til Commonwealth.

En annen ting som hinter til dette er terminalen i hytta til Marcelle (eller hva hu kristne het, fra Point Lookout), hvor dette sitatet fra hennes reiselogg sier om Commonwealth: "I better be going before it catches up with me." Spennende.

Lenke til kommentar

Om du har til PC, bare last ned en mod som gjør at du kan fortsette etter Main Quest og en som øker level-capen. O:A suger. Eventuelt last dem ned med torrents, de er IKKE verdt pengene. The Pitt derimot har god stemning og et interessant hovedquest. Jeg vil si den er verdt pengene. Point Lookout er den fjerde, og den ER verdt pengene. Den kunne nesten kostet mer.

Noe jeg synes er så merkelig er at det virker som om Point Lookout har fått mye mer arbeid enn de andre, spesielt med tanke på hvor kort tid det var mellom den og Broken Steel. Kanskje de har jobbet med Point Lookout hele tiden, og bare rasket opp de tre andre sånn underveis for å tjene enkle penger.

Ja, bethsoft har virkelig klart å lage en DLC som virker som en utvidelse av wasteland, og ikke bare en plass du drar når du gjør et oppdrag.

Hvilken DLC som er best er kun personligge meninger.

etter min mening er listen slik:

1. Point Lookout

2. Operation: Anchorage

3. Broken Steel

4. The Pitt

Se trailerene her:

http://fallout.bethsoft.com/eng/downloads/videos.html

Og i juli så kommer det vist enda en DLC. Mothership Zeta.

I følge denne siden kommer den å handle om Aliens.

http://fallout.wikia.com/wiki/Mothership_Zeta_(add-on)

Lenke til kommentar
Nei. Du må ta et "tog" dit. Fra en tunnel.

Slik som man må ta "båt" til point lookout.

Min DLC top liste:

1. Broken Steel - Hovedsaklig pga level cap ble høynet med nye perks + tesla våpenet

2. The Pitt - Likte virkelig main questet. Ble mye mer "engasjert" enn point lookout.

3. Point Lookout - Gøy med nytt og annerledes område men ellers veldig uengasjerende (har 2 side-quests igjen så kan hende jeg endrer oppfatning :p)

4. Operation: Anchorage - Eneste som var bra var at man fikk Winterized T-51b Power Armor...

Edit: Gleder meg veldig til Mothership Zeta, satser på å få masse alien-blaster ammo :) Har veldig lite igjen :p

edit2: Etter å ha spilt mer av point lookout så vil jeg si at ok den er bedre enn the pitt ;)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

"Operation Anchorage og The pitt" selges nå samlet på en DVD. Jeg tipper også "Broken steel" snart kommer på egen DVD eller en "alle tre på en DVD" snart i butikkene også. Sjekk eks. play.com.

Det enkleste er å laste ned "Games for Windows Live", lage en Live konto og kjøpe og laste ned der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...