Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Er ingen vits å spille med en char som blir totalt gimpet pga feil stat-distribusjon.

Jeg tenkte noe av det samme i begynnelsen av Fallout 3, men det er bare å sefor seg spille stilen sin, er du rambo eller snik, vil du bruke heavy våpen eller små våpen etc og fordele poengene deretter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo men jeg aner jo ikke når heavy våpen blir tilgjengelig i storyen, satser jeg på big guns fra starten og finner ikke et eneste våpen å bruke? Eller blir det feil å bare pumpe inn points i small guns? Sånt gjør meg tussete å tenke på så jeg kommer aldri i gang.

Lenke til kommentar

Digger Dogmeat, og jeg har ennå ikke spilt Fallout 1 eller 2. Jeg opplevde ufokræsj på taket til kjøpesenteret, og klarte ikke finne våpenet... lette i en evighet. Løsning: Hente Dogmeat.

Han distraherte også super mutants og andre skapninger når jeg løp og svømte til Rivet City som level 2 (tror jeg det var) for å tidlig få Intelligence opp til 10.

Lenke til kommentar
Jojo men jeg aner jo ikke når heavy våpen blir tilgjengelig i storyen, satser jeg på big guns fra starten og finner ikke et eneste våpen å bruke? Eller blir det feil å bare pumpe inn points i small guns? Sånt gjør meg tussete å tenke på så jeg kommer aldri i gang.

Da legger du skillpointsa dine i science, explosives og o.l da, så kan du ordne guns'a senere. Det er virkelig verdt å begynne, det er fantastisk spill.

Lenke til kommentar
Men blir skuffet når jeg leser "Som de andre DLCene varer hovedquesten i denne 3-4 timer".

800 poeng er ikke så lite.

Har kommet til et mansion, rett ved det fyret som man kan se i trailern, inne i det mansionet foregår det heftig GALE ting!!

Lenke til kommentar

Ok har virkelig problemer her, skaffet meg Point Lookout idag og tenkte jeg skulle få spilt spillet litt igjen idag. Lenge siden jeg har spilt spillet nå så hvorfor ikke spille litt idag liksom ;)

Starter med og patche opp spillet til 1.6(som blir mislykket, henger seg osv..)Prøver og starte spillet og se om det går, det går jo seff. Men når jeg kommer inn på på hovedmenyen i spillet så dukker ikke opp games for windows saken opp akkurat som den ikke er installert noe den er. Hjelper ikke og trykke på home heller, så jeg får liksom ikke spilt spillet liksom siden alt av saves og sånt ligger i den games for windows greia. Noen som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar

Small guns er eit av dei smartaste valga du gjer i forhold til våpen sidan du finner både våpen og ammo omtrent overalt.

Som i dei fleste andre RPG spel så er det ein fordel å velge nokre få områder og prøve å få så mage points som mogleg inn i dei få områda. Spesialisering er ofte betre en å kunne alt sånn halveis.

Noke av det viktigaste å fokusere på er lockpicking eller science, dei fleste låste dører og safer kan åpnast med eit av desse to eigenskapane.

Angåande Dogmeat så fant eg ikkje han før heilt på slutten. Fant også ut at spelet tydeligvis legg opp til at du skal bevege deg mot nord aust når du kjem ut av Vault 101.

Sjølv så gjekk eg sørover, men eg finn ut no at når eg seinare langt ute i spelet kom til områda som låg litt nord aust for 101 så snakkar alle personane eg måter til meg som eg er heilt ny i spelet og legg ut i detaljer om kor skummle og farlige raiders og super mutants er. Virker litt rart når eg bokstaveligtalt har drept hundrevis av dei.

Hadde passa betre om eg fekk dette forklart som ein lav levels karakter en no når eg har nådd level 20.

Lenke til kommentar
Angåande Dogmeat så fant eg ikkje han før heilt på slutten. Fant også ut at spelet tydeligvis legg opp til at du skal bevege deg mot nord aust når du kjem ut av Vault 101.

Husker jeg ikke ante hvor jeg skulle, så ikke Megatonskiltet. Så første byen jeg kom til var Bigtown. Da gjorde jeg det quested med å redde Red i Germantown. Det var egentlig ganske awesome, en litt annerledes introduksjon til spillet.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

angående starten på point lookout (mansion):

Hehe må si det var en morsom åpning på DLC'en å knerte ca 100 raiders, men så mye de tålte i forhold til vanlig (tok 4ish skudd av terrible shotgun(spesial combat shotgun) hver)? Og de gjorde masse skade så måtte bruke mange stimpacks (men har heldigvis MANGE). Da man til slutt skulle stå og drepe dem da de kom inn gjennom de 4-5 dørene så tok jeg bare fram vengeance (spesial gatling laser) og knerta dem på en to tre :p

Spiller på hard btw.

Kommer til å spille resten ikveld :)

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...