Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

folkens, jeg har et spørsmål:

Jeg er fryktelig lei Fallout 3. Spilt gjennom main-quest (helt frem til siste delen), og vandret rundt omkring på omtrent hele kartet! (ble lei til slutt, klikket meg inn på Fallout-wikia-siden og fant ut hvilke områder det var "verdt" å besøke).

Men jeg ser jo at det ligger tre pakker ute på Xbox LIVE. Er det noen vits for meg i å laste dem ned, når jeg er DRITTLEI av å skyte ghouls, ghouls og atter ghouls?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de tre pakkene er verdt å spille. og du møter minimalt med ghouls. den ene simulerer et angrep fra japsene føre atombombene droppa, den andre tar for seg en fangeleir i et smelteverk og den siste fortsetter spillet etter mainstory. masse enclave action :).

Lenke til kommentar
Har sjekket walkthrougs og greier som sier at en robot skal komme og fikse sikringsskapet når breachen er fikset. Men denne kommer aldri. Det står også noe om at jeg kan ta sikringen fra denne roboten, men jeg finner den ikke. Noen tips?

Inne i det rommet med to sånne store jerndører og et tog, så må du drepe en robot som heter "Presidential Sentinel Unit" og plukke opp hovedsikringen ("Main fuse") og så koble på sikringen i sikringsskapet.

..men dette har du vel skjønt.

Roboten ser ut som en vanlig Sentry Bot, og

den gjemmer seg noen ganger i rommet over T'en i "Train to Adams AFB".

Presidential_Metro_map.jpg

Lenke til kommentar
folkens, jeg har et spørsmål:

Jeg er fryktelig lei Fallout 3. Spilt gjennom main-quest (helt frem til siste delen), og vandret rundt omkring på omtrent hele kartet! (ble lei til slutt, klikket meg inn på Fallout-wikia-siden og fant ut hvilke områder det var "verdt" å besøke).

Men jeg ser jo at det ligger tre pakker ute på Xbox LIVE. Er det noen vits for meg i å laste dem ned, når jeg er DRITTLEI av å skyte ghouls, ghouls og atter ghouls?

Med mindre du VIRKELIG vil ha Sneaking Suit, ikke kjøp O:A. Utrolig sløs av 800 points. Det er en totimers kjedelig shooter, utrolig lineært.

Broken Steel følte jeg var litt sløs den og. Ja, man kan spille etter main quest, men jeg foretrekker å bare spille litt lenger før jeg gjør siste quest, og questene BS inneholder er ikke spesielt kule. Bedre enn O:A da, ettersom man her kan velge LITT hvordan man gjør ting.

The Pitt derimot er ganske bra. Det nye området er ganske stemningsfullt, spennende quest og en "helt" ny fiende. Ganske bra nye våpen og armors og. Er bare ca 2 timer lengre enn O:A, men de to timene er langt mer fornøyelig. Håper virkelig Point Lookout blir minst like bra som denne.

Lenke til kommentar

Jeg har klart å miste bikkja, men den døde ikke. Jeg løp og fikk mange etter meg, så plutselig var hunden borte. Det kom ikke noe [Dogmeat has diead], ergo, hunden min lever? Hvor kan jeg finne den igjen? Spilt i over to timer etter dette, så er ikke så lett å finne den.

Lenke til kommentar

Inne i det rommet med to sånne store jerndører og et tog, så må du drepe en robot som heter "Presidential Sentinel Unit" og plukke opp hovedsikringen ("Main fuse") og så koble på sikringen i sikringsskapet.

..men dette har du vel skjønt.

Roboten ser ut som en vanlig Sentry Bot, og

den gjemmer seg noen ganger i rommet over T'en i "Train to Adams AFB".

Presidential_Metro_map.jpg

Takker, skal se om jeg finner han nå.

Lenke til kommentar

Spiller du på PC så bruk en console-kommando.

På konsoll er det lite du kan gjøre. Followers pleier å spawne rett ved deg hvis du går inn/ut av dører eller bruker fast travel. Om det ikke skjer, er det stor sjans for at han har blitt drept (uten å gi deg beskjed), eller bugget seg fast et sted.

Prøv å last en save langt tilbake, og så last den nyeste igjen.

Lenke til kommentar
Spiller på PS3. Tror egentlig jeg dropper å loade en gammel save.. Da fortsetter jeg heller uten dyret mitt. To the wasteland!

En av de nye perksene på broken steel er at Dogmeat kommer tilbake ved 101 om han dauer. Eller noe i den dur.

Lenke til kommentar

Perken heter "puppies". Personlig synes ikke jeg dogmeat er en spesielt godt companion. Jeg har forsøkt å bruke ham til å finne spesialvåpen som tok seg en flyvetur etter en kill uten resultat og dermed har jeg lite bruk for den karakteren.

Mulig han er god å ha helt i starten når du mangler alt hele tiden og kan be ham finne "smuler".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er vel mest for nostalgikere som hadde Dogmeat i Fallout 1. Ikke fordi han er så veldig nyttig å dra rundt.

Jeg greier aldri komme i gang med dette spillet, fordi det er 1000000000 skills og jeg vet ikke hva slags character jeg vil spille med eller hva de forskjellige buildene er som er bra. Er ingen vits å spille med en char som blir totalt gimpet pga feil stat-distribusjon.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...