Deadringer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har skaffet med Broken Steel nå, men når Broken Steel starter(rett etter der originalspillet slutter) skjer ingenting. Jeg starter i et rom med en robot, kan ikke bevege meg og ingenting skjer. Roboten sier litt random ting og kjører rundt, det er alt. En jeg kjenner mener det skal komme en kar og prate med meg, men dette skjer ikke. Har restartet flere ganger, både spill og pc, fortsatt ingenting. Forslag? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Prøv å loade en tidligere save og gjør det siste questet om igjen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har lastet lagringsfilen fra før vi er inne i rommet som blir radioaktivt flere ganger, samme resultat. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg hadde det samme problemet, s jeg brukte en konsollkommando for å kunne gå rundt, så bare prata jeg med Lyons, men nå er finner jeg ikke Tristan og questmarkeren er fucka... <..< Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Husker du hvilke kommando det var? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har hørt om det. Tror en offisiell patch skulle funke, prøvd det? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nei, men tror spillet er fullt patchet. Kan sjekke. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husker du hvilke kommando det var? EnablePlayerControls Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) I dag begynte jeg å spille det igjen. På load game var sistgang februar, så jeg tenkte at jeg ville prøve igjen å se. Det er faktisk ganske gøy nå. Endret 20. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
sureup Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er litt artig at det tok meg 50-60 timer med spilling før jeg fant ut at man hadde lokalt kart, at man kunne binde tallene på tastaturet til våpen og at man har lys på pip-boyen Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er litt artig at det tok meg 50-60 timer med spilling før jeg fant ut at man hadde lokalt kart, at man kunne binde tallene på tastaturet til våpen og at man har lys på pip-boyen Er det absolutt ingen som sjekker kontrollene i manualen før de starter spillet eller? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nei. Jeg har visst om det en stund, men ikke brukt det før nå, andre gangen jeg spiller igjennom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Har hørt om det. Tror en offisiell patch skulle funke, prøvd det? Du hadde rett, spillet var ikke helt patchet. Nå går alt glatt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Så bra at det ordnet seg for deg da;) Er signaturen din en en henvising til Dunwich building i Fallout 3? P.S. Se bloggen min om hvorfor jeg tror jeg er en ekte fallout 3 fan! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Dårlig Grafikk good gameplay men ikke perfekt Endret 20. juni 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Grafikken er jo ikke fantastisk. Men den passer liksom til Fallout "temaet". Gameplayet er dog ikke perfekt. Det skal jeg være enig med deg i. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Grafikken dårlig? På min HD-tv er det fantastisk. Eneste jeg reagerer på er når man dør, man flyter liksom bortover. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Grafikken i F3 er god nok, den er ikke fantastisk og har utvilsomt endel glitcher her og der, men den er absolutt godtatt til å være i et så åpen spill med så store spillarealer. Btw: Sitter nå og sliter litt med det siste oppdraget på Broken Steel, Who Dares Win. Jeg er nede ved togene på dette oppdraget og har pratet med maskinen M.A.R.Go. Den forteller meg at det er en security breach og at strømmen ikke blir skrudd på før dette er fikset. Haken er at jeg nå har gått igjennom alt nede ved togskinnene, og det er ikke annet enn lik og roboter der. Likevel skjer ingenting. Har sjekket walkthrougs og greier som sier at en robot skal komme og fikse sikringsskapet når breachen er fikset. Men denne kommer aldri. Det står også noe om at jeg kan ta sikringen fra denne roboten, men jeg finner den ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har du drept alle Ghouls som er der? Tror det var de som var security breachen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå