Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Går fint å spille uten windows live. Hos meg så funker ikke windows live i F03 så jeg måtte flytte alle datafilene for Broken Steel til F03 katalogen.

I denne forbindelse: Kan en kjøpe Broken Steel andre steder enn via G4WL ? Sliter med en XP hotfix som må installeres før jeg kan benytte G4WL klienten :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lucky you, har spilt Fallout 3 mens jeg venter på bekjentgjøring av muntlig eksamen.

Plages mye med at spillet krasjer spesielt etter siste patch.

Synd siden spillet er såpass bra, har nok ikke vært så hekta på et spill

siden Pokemon Gold :p

Lenke til kommentar
Går fint å spille uten windows live. Hos meg så funker ikke windows live i F03 så jeg måtte flytte alle datafilene for Broken Steel til F03 katalogen.

I denne forbindelse: Kan en kjøpe Broken Steel andre steder enn via G4WL ? Sliter med en XP hotfix som må installeres før jeg kan benytte G4WL klienten :dontgetit:

dersom du tenker på den oppdateringa som ber om å bli installert når du skal kjøpe DLC pakkene, så trenger du ikke den. jeg har samme problemet, men svarer bare nei når den vil oppdatere, og da går den videre til DL screen.

Lenke til kommentar

dersom du tenker på den oppdateringa som ber om å bli installert når du skal kjøpe DLC pakkene, så trenger du ikke den. jeg har samme problemet, men svarer bare nei når den vil oppdatere, og da går den videre til DL screen.

Takk, da skal det prøves :)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å fyre løs med shotgun, rocket launcher og granater, men de når meg for fort. ahwell :) Hvor mye kan en haunting rifle oppgraderes til i DM?

Med dart gun crippler du begge bena med -1000, så de går mye saktere. A3-21's Plasma rifle og vanlige plasma rifles tar de svært fort på very hard.

Lenke til kommentar

Som den vanlige giantradden, bare lys i fargen og gir deg mye mer damage og krever mye damage for å dø. Samt at den er veldig aggresiv og noe raskere virker det som. Selv terrible shotgun og 100 i small weapons tar ikke knekken på den før du dør(med god armor) om du ikke klarer å holde deg unna den. Min Charon har tb-51 powerarmor og blir fort knærta av den hehe. Jeg bruker gattling laser med 85 i big weapons på dem og da kreperer den etterhvert.

Men med det sagt, den er ikke vanskelig, bare litt tøffere enn deathclaw. Du får like mye XP av den som en mutant overlord om jeg ikke husker feil, men looten er ikke bedre enn en giantscorp desverre(noe som er litt rart).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvordan blir fallout 3 verdenen etter main-questet er ferdig? Altså i broken steel, hvordan ser verden ut? Kan man gjøre alle de questene man ikke har gjort enda? Lever alle mutantene osv fortsatt? ...?

Lurer på om jeg skal fortsette å utforske de stedene jeg ikke har vært enda før eller etter jeg spiller broken steel.

Lenke til kommentar
Hvordan blir fallout 3 verdenen etter main-questet er ferdig? Altså i broken steel, hvordan ser verden ut? Kan man gjøre alle de questene man ikke har gjort enda? Lever alle mutantene osv fortsatt? ...?

Lurer på om jeg skal fortsette å utforske de stedene jeg ikke har vært enda før eller etter jeg spiller broken steel.

Omtrent eneste forskjellen, visuelt(men spillmessig og), er at vannet utenfor rotundaen er klart og fint. Ellers er det som om du bare gikk rett ut av rotundaen etter slutten for å gjøre ting du ikke har gjort, du kan gjøre quests og utforske som du vil.

Starter å spille litt igjen med den nyeste karakteren min, Aigis. Ganske kult å roleplaye med litt unike karakterer. Virker som om jeg er veldig heldig med Fallout 3, for jeg havner alltid opp i spesielle situasjoner som enten er morsomme eller veldig intense. I forhold til en venn av meg som klager over at det blir for kjedelig etterhvert.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Tusen takk!

Men etter hele brotherhood of steel questet, får man tilbake hunden + følgesvennen man hadde med seg da man starta purifiern?

De skal være tilgjengelig så fort du har sett de "scenene" etter du har startet den. Eneste unntaket er at Star Paladin Cross bare forsvant for meg, og fant henne aldri. Da jeg dro tilbake til The Pitt senere så fikk jeg en beskjed om at hun ventet på meg i The Citadel, så hun har tydeligvis vært godt hjemt et eller annet sted.

Uansett, bortsett fra bugs så trenger du ikke bekymre deg for om følgesvennene dine forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...