Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Da går jeg for den jeg har, men som den samleren er i FO3 kan jeg jo alltids hente den andre :p. Customweapons er noe av det som er gøy med spillet. Samt at det ikke er så mange forskjellige våpen at man bare blir matt av det.

 

Ellers virker det som om Broken steel gjør at kompanjonger nå får slitasje på våpen du gir dem. Det fikk de ikke før.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Theo343:

Spoiler inneholder informasjon om hovedquesten, folk som ikke har rundet spillet bør ikke lese.

 

 

Du må komme så langt på mainquesten at du har blitt fanget av enclave. Da finner du de på random plasser gjennom hele wasteland

 

 

Lenke til kommentar

Unødvendig å si.. ikke les spoilere om du er redd for en spoil.

 

Jeg har som sagt møtt enclave soldater på to plasser i wasteland og det uten å ha kommet noe lenger enn tranquility lane i mainquest.

 

Grunnen til at jeg gjerne vil finne tilbake til stedet med det enorme radioaktivte krateret hvor jeg møtte enclave soldaten helt random samt talons er fordi jeg la igjen masse utstyr der jeg gjerne skulle hentet.

 

Så det er ikke så nøye om det er enclave soldater der ennå, men et eller annet sted nord-vest på kartet er det altså et slikt enormt radioaktivt krater med en forfallen betonstruktur på toppen av den og en ødelagt vei nedenfor om jeg ikke husker feil. I tillegg har krateret en lang nedslagsgrøft som går inn i krateret. Dette stedet har ingen kartmarkør og jeg fant det ved å gå et stykke fra en markør.

 

 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, det er ikke alien crash site. Jeg har også vært der han snakker om. Jeg raidet noen Talon-tårn, så plutselig møtte jeg Enclaves.

Lenke til kommentar
Tenker du på Greener Pastures Disposal Site...?
nei, det ligger også altfor langt nord-vest på kartet og er bare et stort radioaktivt område og ikke et dypt krater med en lang nedslagsgrøft.

 

 

Nei, det er ikke alien crash site. Jeg har også vært der han snakker om. Jeg raidet noen Talon-tårn, så plutselig møtte jeg Enclaves.

Det høres ut som du muligens kan ha vært på samme plass, du husker ikke hvor det var? Endret av Theo343
Lenke til kommentar
til Theo343:

 

vel det høres ut som en glitch da det vel strengt tatt ikke er enclaves før etter neste quest,

 

uansett så høres det veldig ut som du har vært ved alien crash site, den har ikke map marker. du kan jo finne den på fallout wikien sitt kart.

Det er heller ikke her desverre. Jeg har vært der. Men på området jeg snakker om ligger det bare noen tønner i bunn.
Lenke til kommentar

 

Jeg fant i går det ene området hvor man treffer på 1 stk enclave soldat som respawner selv om man ikke er langt i mainquest.

 

- On the cliff to the west of Rockbreaker's Last Gas lies the Sniper Shack (hvor man finner victory rifle).

Dette er ikke området jeg tenker på men det ene av de to hvor jeg har truffet på enclave soldat med enclave/tesla armor.

 

Jeg fikk dog noen tips om hvor området jeg tenker på kan være

- In front of the entrance to the shack on the distant flat hill there is a possible landing zone for Enclave patrols.

- A Vertibird will drop an Enclave Soldier and a Sentry Bot to the northwest.

 

 

HolyKristoffer:

Det er i området du er innpå så jeg skal utforske litt mer der i dag.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, det er ikke alien crash site. Jeg har også vært der han snakker om. Jeg raidet noen Talon-tårn, så plutselig møtte jeg Enclaves.

Det høres ut som du muligens kan ha vært på samme plass, du husker ikke hvor det var?

 

Det var nordvest mener jeg å huske. Øst for Fort Constantine.

Lenke til kommentar

Kjøpte Fallout 3 til pc for noen måneder siden, men pga ødelagt rygg har jeg ikke kunnet prøve det før nå (pga sitteforbud fra legen!)

 

Etter å ha innstallert det og startet det skjer følgende:

Jeg "blir født", må velge om jeg skal være gutt el jente. Moren min trekker seg tilbake, og far min står igjen. Etter dette "fryser" spillet. Men ikke helt. Jeg kan trykke på e-tasten slik at jeg gråter, og ligger og ser opp på faren min.

 

Hvorfor skjer dette?

 

Har bra nok pc (Intel Duo E8400 3,0 GHz, 4 Gb ram etc + Nvidia GeForce GTX 260 kort)

 

Har lastet ned siste drivere fra Nvidia, patcher fra Bethesda og innstallert dem, allikevel skjer dette.

 

Må jeg være registrert hos Windows Live -tjenesten for å spille?

 

Kan du hjelpe meg hadde det vært svært bra - gleder meg som få til å entre det fantastiske universet Fallout 3 har:-)

Lenke til kommentar

Dersom du har FFDSHOW (eller andre kodeker) installert, så pleier det å lage konflikt. Isåfall må du legge til "Fallout3.exe;" under "don't use ffdshow in" i kategorien "DirectShow control".

 

Windows Live er hovedsaklig til achievements, og du kan spille offline om du ønsker det. Tror man må flytte på noen filer og slikt, men dette har nok noen andre et bedre svar på. Om du bruker Windows Live Messenger/MSN, så er det samme konto.

 

Har du hovedkort/skjermkort fra ASUS? Isåfall, prøv å deaktivere noen av de programmene de liker å slenge med (GamerOSD, SmartDoctor etc).

 

Om du har endret på spillkontroll-konfigurasjonen, prøv å sett de tilbake til default.

 

Har du prøvd å bare vente når dette skjer? Eller får du crash to desktop?

Prøv å sett ned grafikken til minimum, og så sett de til ønsket setting etter at du er ferdig med baby-stuffet.

 

Håper du får ordnet det på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Okei. Nå er jeg i Deathclaw hula. Har vært her i nå 4 timer i dag. Endelig er jeg snart framme. Plutselig kommer det en stygg hore bug som gjør at jeg ikke kan få meg ut av VATS. Hva faen skal jeg gjøre?! Jeg har ikke mer AP så jeg kan ikke skyte. Men O(Return) knappen funker heller ikke. FAEN ALTSÅ!!!

 

PS3 btw. Må jeg drepe Deathclawene på nytt? Har savet, men det er så vanskelig!

 

Noen som har hatt samme problem?

 

 

edit: Jeg gikk ut av spillet og inn igjen og pwna alle. Nå har jeg Jack og Vengance :)

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...