stich_it Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) nei du er ikke det. du kan jo gå på fallout wikien og lese på Tranquility Lane hvis du vil gjøre det enkelt *edit* fjernet skriveleif Endret 23. mai 2009 av stich_it Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=unPapwyofNI Stilig. Men gidder ikke gjøre på nytt. Var saint, er nå litt under, sikkert lett å fikse.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jevrio: Bare gi vekk litt vann til en tigger eller kjøp litt karma med en prest Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Neh, fikk masse karma i slutten.. nå er det Broken Steel:P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det på noen måte mulig at faren overlever i spillet? Og hvorfor er faren i den simulatortingen? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 1. Nei, faren overlever ikke 2. Han forsøkte å få kontakt med ledere for simuleringen, siden han hadde hørt vedkommende hadde en G.E.C.K. (hvis jeg husker det riktig), men ble fanget av lederens (husker ikke navnet) ondskapsfulle plot. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Nå runda jeg nettopp Fallout 3, etter 160 timers spilling. Alle oppdrag gjort, bortsett fra Nuka Cola challenge. Hele verdenskartet utforsket og alt. Jeg må si at slutten mildt sagt var skuffende. Sterkt sagt så sugde den pikk. Et par sorthvitt bilder med voice over liksom? Ingen flotte filmer og fet musikk og noe som viser deg hva resultatet av reisen din har blitt, og hva du har slitt for. Det kunne nesten blitt kuttet til svart og stått "The End" på skjermen, hadde ikke vært noe dårligere det. Spillet har vært dritfett, utvilsomt et av de aller beste noen sinne. Men slutten er den dårligste avslutningen jeg har sett i et spill. Endret 29. mai 2009 av Skagen La innlegget i spoiler. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hyggelig å høre for meg som ikke har kommet dit enda. Oppdaget at jeg kan logge meg på live-kontoen min selv om jeg har steam-versjonen. Det som var synd er at jeg ikke kan loade gamle saves etter at jeg kobler til. Og det betyr sikkert at jeg må begynne helt på nytt om jeg skal kjøpe DLC. Men jeg må vel det uansett om jeg skal ha achievments. Forøvrig så stortrives jeg med spillet nå. Driver mest på med utforsking og noen quests. Fantastisk spill dette her om man tar seg tid til det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Armageddon: Hvis du får alle tre DLC-ene så kan jeg sende deg noen savefiler der MQ er fullført og en del sidequester + at megaton er jevnet med jorda. Endret 29. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Megaton er flott sted.. må ikke ødelegge.. jeg bor der.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det eneste jeg ikke liker med FO3 er alle disse uendelige lange undergrundene og hulene. Samt uendelig store bygninger man omtrent alltid går seg vill i selv med bruk av kart. Jeg liker litt mindre komplekse, komplekser for å si det slik men alikevel store områder og mye innhold som F03 ellers har. Det jeg liker mest er campene hvor man får mye action, mye belønning etc. Desverre er ikke campene markert på kartene. De kunne også hatt noen camper som respawnet, som det ofte også gjør utenfor mapmarkers, houses etc. Jeg har ikke klart å finne reservist rifle og har vært i en kirke ved et sted som het minefield. Husker jeg skjøt en kar oppe i klokketårnet som bare ble borte etter han døde. Betyr det at jeg har mistet reservist riflen? Endret 30. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Theo343: The drifter som har reservist rifle er på plankene som på en måte er andre etasje på kapellet, dette kan ikke nåes normalt. Når du dreper han må altså han, eller deler av liket hans dette ned på bakken for at du skal nå den. Men det kapellet er jo ikke ved minefield? Hvis du drepte sniperen som er i minefield, så er det IKKE der reservist rifle ligger. Den er ved Dickerson tabernacle chapel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Takk for svar Er det en mapmarker eller i nærheten av en mapmarker? Endret 2. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Theo343: The drifter som har reservist rifle er på plankene som på en måte er andre etasje på kapellet, dette kan ikke nåes normalt. Når du dreper han må altså han, eller deler av liket hans dette ned på bakken for at du skal nå den. Men det kapellet er jo ikke ved minefield? Hvis du drepte sniperen som er i minefield, så er det IKKE der reservist rifle ligger. Den er ved Dickerson tabernacle chapel say wut. Jeg fikk da min i Minefield. Eller husker jeg så feil? o_O Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mener bestemt at min første normale sniperrifle ble funnet i Minefield. Det er vel så lite spesielt at jeg dropper spoilertags for denne gang.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Edit: Spoiler inneholder stedet man finner reservist rifle og en plass man kan finne sniper rifle veldig tidlig i spillet. Mozze: I hidden rock bak megaton ligger en sniperrifle og noe ammo. Theo: The Dickerson Tabernacle Chapel is a ruined church in the north west, between Deathclaw Sanctuary, WKML Broadcast Station and Mount Mabel Camp Ground. Kilde: http://fallout.wikia.com/wiki/Dickerson_Tabernacle_Chapel Med andre ord: Reservist rifle finnes IKKE i minefield. Der er en kar med en vanlig sniper rifle. Sniper rifle skal ikke være noe problem å finne, finnes jo overalt. Endret 2. juni 2009 av gsn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Takker GSN Om jeg ikke tar feil så er det en bedre hunting rifle? Ønsker i såfall at min kompanjong skal ha den. Endret 2. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) @Theo343 Ol' painless finner man i Republic of Dave, flere måter å få tak i den på men vil ikke gå inn på det da det er mye spoiler innvolvert Republikken er nesten helt øverst i Nord øst hjørnet. Det er en Huntingrifle som er betydelig kjappere. Edit: Innser nå at jeg har spillt MYE Fallout 3 Endret 2. juni 2009 av gsn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) gsn: Ok, ble ikke ferdig med Republic of Dave så jeg får ta en titt til der oppe da hehe. Forsøke å finne ut hvordan jeg får stemmene til å gå rett vei, akkurat nå driver alle å stemmer på seg selv. Ellers gjør jeg bare kort prosess om det gir meg rifla. Dog ikke foretrukket metode Jeg har en annen spesialutgave av sniper rifle så ikke sikkert jeg trenger reservist rifle da. Man kan aldri spille for mye FO3, er selv oppe i 120 timer snart og jeg storkoser meg med spillet. Jeg hadde dog et opphold fra februar mens jeg ventet på økt levelcap i broken steel, så har glemt en del ting. Endret 2. juni 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 @Theo: Reservist rifle har 3 skudd i magasinet og VELDIG høy critical. Victory rifle(den andre unike sniper rifle) har fem skudd i magasinet, noe lavere kritikal men den har også knockout. Så jevnt over er nok victory rifle bedre. Republic of Dave tror jeg letteste måten er å stjele de lappene til den du ikke vil skal vinne akkurat i det han åpner boksen. Det funket ikke for meg da men kan hende du får det til. Ol'painless ligger såfall i safen på kontoret til dave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå