Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

De e for långt vekke at eg kan se de av å te.

hehe konge :p

Har alt på maks uten problemer selv.. krever mindre enn crysis og far cry2 ser det ut for..

Synd at en ikke kan øke oppløsning og anti-alasing mer..

uff.. vil ikke legge meg.. må spille mer.. helsikens jobb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klarte ikkje dy meg eg heller :D

Men syns belønningen gjorde det verdt det!

jau.. men kult å ha sitt eget hus, innreda med masse nyttige ting i megaton og :) egen reward benk for bubblehead-figurene en finner til og med ! :) men mulig en får dette i andre byer også..

Hehe, men man får egen suite på et hotell med bare rikinger og med det du nevner hvis man gjør det motsatt og da :p I toppetasjen med egen balkong og drit fin utsikt :p For å ikke snakke om 500 caps i tillegg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
De e for långt vekke at eg kan se de av å te.

hehe konge :p

Har alt på maks uten problemer selv.. krever mindre enn crysis og far cry2 ser det ut for..

Synd at en ikke kan øke oppløsning og anti-alasing mer..

uff.. vil ikke legge meg.. må spille mer.. helsikens jobb...

Du kan skrive inn din egen oppløsning hvis du vil det. Jeg har i hvertfall ett Fallout3-spill der det ikke er mulig å velge widescreen-oppløsninger. Dette fikser man ved å navigere til (på min maskin) D:\My Documents\My Games\Fallout3, der finner man filen FalloutPrefs.ini som man åpner i notepad. Endre de to linjene

iSize W= (i mitt tilfelle 1920)

iSize H= (i mitt tilfelle 1200)

Lagre og kjør spillet...

Lenke til kommentar
rundet 11 timer played... er halveis til level 7 og har knapt nok bevegd meg utenfor megaton.. har ikke gått lengre vekk fra byen enn avstanden til Super duper mart :)

fy fader for et fantastisk spill!!

bare måten en kan løse så og si samtlige oppdrag på flere måter, i tillegg til å kanskje kunne få 3 helt forskjellige rewards avhengig av hvilke stats en har..

PS. når det gjelder stats ser jeg ikke vitsen med STR, holder leeenge med 5 slik som jeg har.. samme som i de gamle spillene. Og på samme måte som i fallout2 er Intelligence konge og ha mye på..

Imponerende å komme såpass langt uten å gå lengre, jeg har gått utrolig mange steder men er bare lvl 6 selv, hvordan har du funnet så mange quests i megaton?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er det flere enn meg som sliter med å finne ammo? får følsen av at resident evil er mer fps aktig enn hva fallout 3 er :ph34r: reddet megatown og begynte å gå mot nordvest på kartet mot big town og området der. der er det fryktelig overbefolket med super mutants. spillet kjører veldig smooth. kjører 1920*1200 med alt på maks.

Lenke til kommentar
Imponerende å komme såpass langt uten å gå lengre, jeg har gått utrolig mange steder men er bare lvl 6 selv, hvordan har du funnet så mange quests i megaton?

plassene jeg har vært rundt super-duper mart

Den plassen jeg fikk mest xp er vel der du dreper fire ants rett sør for Super-duper Marten, går gjennom lange subway system under byen som ligger i ruiner der, i tillegg til å gjøre 2 quester der nede.. anbefales! Ellers så har du jo en del locations før du kommer til butikken.. du har et høyhus fullt i folk, du har skolen i Springvale som er full i bandits, i tillegg til sewer huset som ligger en halv rute sør for Super-Duper mart

Når det gjelder megaton er det vel ikke så vanvittig mange

- Android oppdraget, fiks vannlekasjene, gjør Junkien drug-free, oppdragene fra hu som driver butikken (har gjort radiation til 600 (anbefales å kjøre den på 600!!), vært på butikken også løyg jeg på meg at jeg hadde vært oppe ved minefeltet siden jeg hadde mangen miner på inventorien.. så jeg er ferdig med chapter1 i boka hennes), desarmert bomben.. Kommer ikke på mer :)

Lenke til kommentar

Ok, hva er det som skal skje når man tar denne g.o.a.t testen helt i begynnelsen. Hos meg skjer det ingenting. Etter jeg setter meg ved pulten så: Ingen knapper gjør noe, og ingen test eller noe kommer opp. Så det blir umulig å komme videre. Er det en bug eller noe som jeg ikke forstår? PS3 versjonen btw.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Du setter deg ned i klasserommet og venter, så forteller læreren spørsmål mens du svarer på dem ved at en skjerm dukker opp.

Ta forresten å snakk med den lille gjengen som står et stykke utenfor klasserommet, alle må komme til timen før den starter, tror jeg.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...