Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvis jeg starter på nytt etter å ha installert Broken Steel, vil spillet arte seg annerledes frem til slutten, eller er eneste forskjellen at jeg kan fortsette å spille? Vil jeg for eksempel kunne nå level 30 før jeg runder main quest? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 bare du loader broken steel med fallout 3 kan du nå lvl 30.. jeg har ikke spilt broken....... men er på level 21 (med litt hjelp av en venn(fikk save)) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 broken steel oppdraget trer som sagt i kraft etter at main story er ferdig, dvs du kan fortsette å spille videre etter at du er ferdig med main. lvlcap oppgraderinga er aktiv hele tida, uansett å langt du har spillt. men jeg har et problem med fallout nå. etter de nyeste DLC pakkene og oppdateringene så opplever jeg stadig CTDT, spesielt når jeg loader mellom maps (dvs dører) men også når jeg bare springer rundtomkring. plus at når jeg avslutter spillet så henger det vanligvis så jeg må avslutte via taskmanager. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 @Spirre: Har hørt at mange som hadde det problemet(vel og merke med "uorginalt" spill) fikk det til å fungere ved å spille i windowed mode. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har Fallout 3 på PS3, og har lagret en fil på level 20, mot slutten av main quest (men dog ikke før "point of no return"). Kan jeg fortsette på denne karakteren og lvle den til 30 etter at jeg har installert de ny DLCene, eller må jeg starte en ny karakter? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har bare hatt CTD en gang etter patching. (med uorginalt) Nå funker det gint:) Hvor finnes det noen med masse caps? Har så masse å selge, men ingen har råd:( Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er vel kun download og spill i vei på DLC for Xbox vel? Kjøpte og lastet ned de tre tilleggspakkene som er for spillet fra Xbox Marketplace her om dagen, og skulle fyre dem opp i dag. Jeg får "loading extra content" ved introskjermen, men det dukker ikke opp i selve spillet. Har også prøvd å starte en new game, men uten hell. Hjelp? Noen som har erfart / erfart det samme? Surt å bruke Rundt 300,- på noe som ikke fungerer... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) broken steel oppdraget trer som sagt i kraft etter at main story er ferdig, dvs du kan fortsette å spille videre etter at du er ferdig med main. lvlcap oppgraderinga er aktiv hele tida, uansett å langt du har spillt. men jeg har et problem med fallout nå. etter de nyeste DLC pakkene og oppdateringene så opplever jeg stadig CTDT, spesielt når jeg loader mellom maps (dvs dører) men også når jeg bare springer rundtomkring. plus at når jeg avslutter spillet så henger det vanligvis så jeg må avslutte via taskmanager. Har tilfeldigvis ikke windows 7 og et nvidia basert skjermkort? Isåfall har jeg en mulig løsning som hjalp for meg og andre. Endret 20. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) spillet mitt er orginalt. jeg har xp og gtx 260. windowed mode er uinteressant. hva er denne løsningen du snakker om? Jeg har Fallout 3 på PS3, og har lagret en fil på level 20, mot slutten av main quest (men dog ikke før "point of no return"). Kan jeg fortsette på denne karakteren og lvle den til 30 etter at jeg har installert de ny DLCene, eller må jeg starte en ny karakter? les posten min som ligger 2 poster over din så får du svaret...jeg vet noen er late og ikke gidder å hoppe en side eller to tilbake for å se om noen har spurt om det samme, men det går da i det minste ann å scrolle litt på den nyeste sida i det minste... Kjøpte og lastet ned de tre tilleggspakkene som er for spillet fra Xbox Marketplace her om dagen, og skulle fyre dem opp i dag. Jeg får "loading extra content" ved introskjermen, men det dukker ikke opp i selve spillet. Har også prøvd å starte en new game, men uten hell. Hjelp? Noen som har erfart / erfart det samme? Surt å bruke Rundt 300,- på noe som ikke fungerer... start spillet på nytt så kommer det, men det tar litt tid. jeg tror det laster raskere på pcen, så når du skal loade alle tre pakkene på en gang på xboxen så tipper jeg at du må vente noen minutter. pakkene må også installeres etter at de er lasta ned føre de loader i spillet, så sjekk at de er installert. dette var i alle fall tilfelle på pcutgaven. Endret 20. mai 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 les posten min som ligger 2 poster over din så får du svaret...jeg vet noen er late og ikke gidder å hoppe en side eller to tilbake for å se om noen har spurt om det samme, men det går da i det minste ann å scrolle litt på den nyeste sida i det minste... Beklager, det var ikke fordi jeg var lat, men fordi jeg ikke så det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 det er lov å overse, så jeg tilgir deg . men det er så sykt mange som bare spør uten å sjekke først, så jeg blir litt frustrert innimellom . Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 2 nye DLC'er annonsert, samt DLC'er på PS3. http://fallout.bethsoft.com/eng/home/pr-051909.php Lenke til kommentar
Halky Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 gammle nyheter hvis du leser noen sider tilbake her i tråden Men uansett driver og spiller spillet litt selv nå og lurer på en ting: Er det mulig og endre presideten i Republic of Dave? Prøvde istad men da fikk jeg bare hu ene dame til og stille til valg, og Bob til og stille til valg som president, men ingen av dem ble valgt seffern siden hu andre kona til Dave stemte på Dave Glømte og be de andre stille til valg før jeg spurte hu andre kona til dave for og se om det kunne ha noen innvirkning på hva hu ville stemme. Så ja er det noen mulighet for og endre presidenten der eller blir Dave valgt uansett? Sånn ellers har jeg ikke gjort så veldig mye mere av main storyen, men har kommet meg til the citedal da så jeg kan få brukt power armor, bruker fortiden ranger armoren jeg fikk av ranger dama, men ska snart hente den beste power armoren som er i spillet. Forresten noe jeg syntes er litt dumt anngående de notatene man finner i spillet og alt som hører til der. Skulle godt an og sortert dem selv sånn at man f.eks kunne legge de holotapene under en egen kategori osv.. For sånn som det er nå så blir det veldig rotete når alt ligger så blandet. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ang Republic of Dave: Det du gjør er å overtale minst en av de andre til å stemme på noen andre enn Dave, så når stemmene skal telles, så går du i stjelemodus rett etter han låser opp boksen og stjeler alle stemmene som går til Dave. Den som er igjen blir president. Dave flykter, og du får koden til safen som inneholder en grom rifle og noe andre greier. Tror Bob eller Rosie må vinne for å få koden. Ingenting som endres, museumet og det heter fortsatt "museum of Dave" osv. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ang Republic of Dave: Det du gjør er å overtale minst en av de andre til å stemme på noen andre enn Dave, så når stemmene skal telles, så går du i stjelemodus rett etter han låser opp boksen og stjeler alle stemmene som går til Dave. Den som er igjen blir president. Dave flykter, og du får koden til safen som inneholder en grom rifle og noe andre greier. Tror Bob eller Rosie må vinne for å få koden. Ingenting som endres, museumet og det heter fortsatt "museum of Dave" osv. Lite tilegg til det: Er ikke alltid det fungerer, dvs. selv om man stjeler de andre lappene etter kista er ulåst, så kan Dave lese opp seg selv som vinner(han teller stemmene som lå i boksa selv om du har stjålet de). Rifla heter forsåvidt Ol' painless og er en bedre huntingrifle, viktigste egenskapen er at den er en god del raskere. Så vil jeg også tilføye at på very hard er smallguns nesten fullstendig ubrukelige, med unntak av dartgun. Spoiler inneholder navn osv på en del unike våpen. De har rett og slett for lav damage. Metal Blaster(SYKT bra), A3-21's plasmarifle og precision gattling laser er nå de nye favorittene På lavere vanskelighetsgrader foretrakk jeg Blackhawk, lincoln's repeater og Ol' painless. Chinese stealth armor og deathclaw gauntlet er litt småfrekk combo, siden man er usynlig har man alltid sneak-criticals som dreper enclave soldater på ett slag. Slår gjerne hodet av resten av kroppen Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Spirre, vet ikke om dette er problemet. Uansett: Er problemer med Fallout3 og de nye DLC'ene på Quadcore PC'er. Funket fint med Quad før, men har sneket seg inn en bug i de nye pakkene/patchene. Mere her bl.a: http://groups.google.com/group/comp.sys.ib...8e12c5a08425f9d Fixen funket for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg har en quad-core cpu (og vista-64), men opplever ikke dette problemet . Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Spirre, vet ikke om dette er problemet. Uansett:Er problemer med Fallout3 og de nye DLC'ene på Quadcore PC'er. Funket fint med Quad før, men har sneket seg inn en bug i de nye pakkene/patchene. Mere her bl.a: http://groups.google.com/group/comp.sys.ib...8e12c5a08425f9d Fixen funket for meg ihvertfall. Herlig, det funket fint Har ikke spilt siden Operation Anchorage kom ut siden spillet har låst seg før jeg har kommet til armory. Nå skal jeg endelig få ordnet meg Pitt og Broken Steel. Helga er reddet! Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Gleder meg sykt til neste DLC. Point Lookout. Fra Fallout Wikia Point Lookout takes place in the Fallout equivalent of Point Lookout State Park[2], a new swampland area filled with a main quest, and several sidequests.[1] Its incarnation in the Fallout setting is supposedly more of a "seaside vacation town with a boardwalk" and said to have a larger landscape where "the bombs didn't actually fall, but the world has left it behind". Being designed by Joel Burgess and Nate Purkeypile, it has been stated it will have a "swampy-horror vibe" Endret 23. mai 2009 av Zebraskin Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er jeg nødt til å miste en del karma når jeg henter faren? Hu jenta er ond.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå