gsn Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som vet hvor man finner krykker? Trenger det for å kunne lage Railway Rifle, har sikkert 10-15 av alle de andre komponentene. Veit jeg har sett krykker tidligere, men husker ikke hvor. Ligger i alle fall noen hos han sniper'n i minefield. Lenke til kommentar
drune Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Om man bruker Stealth Suit og Jingweis Shocksword så er man rett og slett utsoppelig. Har kombinert den med 10-luck, 7-strength og Better Criticals-perk. Dreper nesten alt på ett slag. Gleder meg til å få Ninja-perken ;-) Lenke til kommentar
gsn Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Milfern: Har du prøvd med Deathclaw Gauntlet? Jeg har hatt mer sucess med den en med Jingwei's. Jeg har dog ikke så veldig høy melee skill. Dreper enclave soldater på very hard med ett slag med gauntlet Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som har sett traileren til The Road? Fikk Fallout vibber av den Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Endelig trailer ja. Kommer utvilsomt til å bli en av årets beste filmer. Historien ser ut til å ha flere likhetstrekk med Fallout. Jeg tenkte VATS og når han skøt mot det vinduet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Sukk.. huset i fallout 3 er så fint, og er gode venner med alle.. har nesten ikke lyst til å gå videre.. (fkk save, har bare gjort noen få ting selv...) men får vel nesten gå til museum of technology.. De i the road var litt heldigere enn stakkarene i fallout 3.. Btw: Hvorfor er det egentlig munanter i spillet? (noen logisk grunn?) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 supermutants er bare vanlige mennesker som blir tatt til fange og så forvandlet til supermutants. du får greie på litt rundt det om du prater med de rette folka. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 vel jeg traff på en person ute i ødemarka som hadde litt info å bidra med, men på andre gjennomspilling så var han ikke der når jeg passerte samme området, så det er nok random encounter. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 i fallout en så er utviklingen av supermutants rimelig godt forklart, vis jeg husker riktig. supermutants er vel et resultat av FEV(forced evolutionary virus(eller noe slikt) de var mennesker som ble dumpa i et meget stort kar av slikt tror jeg det var. det står påfallout wikien. supermutants) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Så.. Det er i det hvelvet du er i mot slutten de ble "lagd" i? Siden det er så fryktelig mange av dem der.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 vel ingen kommer vel derifra siden det velvet er stengt. hoved"døra" er ødelagt. og andre inngangene er gjennom little lamplight og dene er ødelagt(kan få noen til å fikse den) i tillegg til murder pass som er barikadert. kan vel trygt sies at vis de går ut der så er det nok ikke så mye lamplight igjen.... Lenke til kommentar
Bardal Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Mange av mutantene er laget i Vault 87. Er i sluttquestet på Fallout 3 (uten tilleggspakker) at man drar dit og bla. setter fri 'Fawkes' Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 På tide å ta opp igjen Fallout 3. Stått og støvet ned siden jul. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Hvor er Fawkse blitt av? Jeg ba han vente ett sted, og husker virkelig ikke hvor. Er den noen enkle måter å finne han igjen eller m jeg bare lete? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 kanskje han er på museum of history? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hvor er sister i Rivet City? Har jeg rett, kan jeg få noe av ei dame for å knerte han/henne. Er det lett å bruke WeaponModKit? Endret 17. mai 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Aha, fant han endelig. Lett igjennom hele plassen så og si - også finner jeg han oppe ved suitene i Tenpenny Tower. Woho! x] Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har akkurat installert mIRC igjen.. etter 10 år med fravær.. men.. noen irc-kanaler som er gode for Fallout 3 (eller noen for diskusjon.no/gamer.no?) ? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 vel ingen kommer vel derifra siden det velvet er stengt. hoved"døra" er ødelagt. og andre inngangene er gjennom little lamplight og dene er ødelagt(kan få noen til å fikse den) i tillegg til murder pass som er barikadert.kan vel trygt sies at vis de går ut der så er det nok ikke så mye lamplight igjen.... Eneste kjente plassen det blir laget super mutants er i Vault 87. Hoveddøren er ikke stengt, den er veldig kraftig utsatt for radiasjon, noe som ikke plager gulingene stort. Hvis man sniker inn i vault 87 kan man høre to mutants prate om hvordan de fanger mennesker for å lage mutants av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå