Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Hva er så gøy med Windows Live greia?

gamerscore?

btw, lasta ned broken steel i går, men jeg får ikke xp nå som jeg har kommet til lvl 20. må jeg runde spillets mainstory for å kunne lvl videre til lvl 30?

doh....hadde bare lasta ned, ikke installert :p

eh....nå sier fallout at jeg må starte på nytt for å kunne spille broken steel. stemmer dette, eller kan jeg bare fortsette med det savegamet jeg holder på med nå?

bah...var bare spillet som måtte startes på nytt :p

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde nettopp en komisk/tragisk hendelse i spillet. Skulle hjelpe til med å forsvare Bigtown fra super mutants. Før dette hadde jeg snakket med noen av innbyggerne og det var ei som sjarmerte meg litt. Det ble litt flørting før hun sa at jeg kunne komme tilbake senere. Men, når mutantene angrep kastet de granater som om det var småstein. Etter jeg hadde drept alle angriperne, tenkte jeg at jeg skulle se om det var noen belønning å finne fra denne jenta. Men der lå hun på bakken. :cry:

Men hun fikk i det minste en verdig begravelse. :p

Hvordan fikk du til å legge henne oppå den greia?

Lenke til kommentar
Hadde nettopp en komisk/tragisk hendelse i spillet. Skulle hjelpe til med å forsvare Bigtown fra super mutants. Før dette hadde jeg snakket med noen av innbyggerne og det var ei som sjarmerte meg litt. Det ble litt flørting før hun sa at jeg kunne komme tilbake senere. Men, når mutantene angrep kastet de granater som om det var småstein. Etter jeg hadde drept alle angriperne, tenkte jeg at jeg skulle se om det var noen belønning å finne fra denne jenta. Men der lå hun på bakken. :cry:

Men hun fikk i det minste en verdig begravelse. :p

Hvordan fikk du til å legge henne oppå den greia?

er bare og løfte hu opp det

Lenke til kommentar

Shit. Ble skremt når jeg spilte nå. Var i baugen i Rivet City for å snakke med Pinkerton. Da må man svømme, noe som ikke er særlig koselig i dette spillet. Vannet er grumsete og man går fort tom for luft. Da var det skikkelig moro når denne skikkelsen dukket opp foran meg. Skvatt skikkelig. Hun ville snakke, men litt vanskelig når man er under vann. :p

post-59744-1242169993_thumb.jpg

post-59744-1242170003_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mener å huske det er et undergrunnskryss som kan være noe drit på vei til Rivet. Går du feil der så blir du løpende rundt i ring. Kanskje like greit å følge elva sørøst. Kartet på pip-boy er håpløst innendørs når det er flere etasjer.

Lenke til kommentar

Talon company folka er for meg mest et irritasjonsmoment ikke en skikkelig plage. gidder ikke løpe rundt å gjøre ting bare for å få ned karmaen heller så får vel bare leve med de folka.

det som er fordelen med å bare vandre rundt i wastland uten fast travel. møter stort sett alt annet en talons da.

holder nå på oppe i den nordlige delen av kartet sånn nord-nordvest kom til den kirka der oppe og må si at

det å få tak i reservist rifle fra han sniperen der var egentlig veldig enkelt.

var jo bare å løpe inn i kirka og stå nesten rett under han så han må stå å lene seg ut over snipe plassen sin og skyte på han til han dør og siden han da er foroverlent så ramler han og rifla ned på marka.

Lenke til kommentar

ja det tar lengre tid :p men er andre gangs gjennomgang som er "play for fun" med fokus på å mangle fokus :D

jeg plukker kun opp ting jeg bruker og egentlig så trenger jeg sjelden å trade eller legge fra meg noe. dog en sjelden kan så blir det fast travel til megaton for å lempe av det jeg ikke kan bruke enda(power armour) eller ting jeg ikke har fokusert på å bli god i(big guns), ting jeg bare må samle på, eller deler til ting jeg har planer om å bygge...

har og kommet meg ganske greit opp i repair skillen(75) så fikser ting best selv :D

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man finner krykker? Trenger det for å kunne lage Railway Rifle, har sikkert 10-15 av alle de andre komponentene. Veit jeg har sett krykker tidligere, men husker ikke hvor.

sykhuset, og i den delen du må svømme i i rivet city...men må stjele de da, men der er det vell 3 stk om jeg ikke husker feil....

hvor finner jeg schmetics til Railway Rifle og dart gun??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...