Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette passer utmerket, tipper nok akkurat level 20 i løpet av kvelden.

Har stoppet rett før slutten av mainquest. Jeg vil påstå at 60% av kartet enda ikke er utforsket. Mer eller mindre hele den nordlige halvdelen. Lurer på hvor høy level man potensielt kan få ved å utføre alle små quests, det er i alle fall klønete av utvikler å legge den på lvl20 når man bare har tuslet litt rundt i sør.

Lenke til kommentar

Hvor er Star Paladin Cross etter man har startet med Broken Steel? Hun har jo den derre Laser-rifla til Harkins!

Vel, var bare ett level som skulle til for å øke alle mine skills til 100. Litt stolt over det, men også litt kjedelig. Det eneste jeg trenger de resterende 9 levlene til nå er å få tak i nyttige perks (fra hovedspillet).

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Er ikke mektig imponert over hvor elendig disse DLCene er ved lanseringstidspunkt. Har noen av dem latt seg installere normalt i det hele tatt?

O:A og The Pitt gikk helt greit på Pc'en min, men fikk lastet ned broken steel, men det var noen jævlig bugs på de nye områdene :D

Lenke til kommentar

Forbannet.. Hvor får jeg tak i equipmenten min etter å ha vært i the Pitt? Finner ikke ut av det på The Vault! Blir gal! :realmad:

Edit: Fant det ut!

Utstyret ligger i kista med en gang man kommer ut av arenaen siste gangen.

Endret av Haageen
Lenke til kommentar
Forbannet.. Hvor får jeg tak i equipmenten min etter å ha vært i the Pitt? Finner ikke ut av det på The Vault! Blir gal! :realmad:

Edit: Fant det ut!

Utstyret ligger i kista med en gang man kommer ut av arenaen siste gangen.

takk for svaret på ditt eget spørsmål, jeg lurte på akkurat det samme selv og gikk inn på forumet for å spørre om akkurat det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...