Berniy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Broken Steel lastes NED NÅ!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dette passer utmerket, tipper nok akkurat level 20 i løpet av kvelden. Har stoppet rett før slutten av mainquest. Jeg vil påstå at 60% av kartet enda ikke er utforsket. Mer eller mindre hele den nordlige halvdelen. Lurer på hvor høy level man potensielt kan få ved å utføre alle små quests, det er i alle fall klønete av utvikler å legge den på lvl20 når man bare har tuslet litt rundt i sør. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Greit nok med en grense på level 20, men man burde få kanskje dobbelt så lite XP for hver kill og quest... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har noen sett liste over alle nye perks? Jeg så dem, og må si alle var totalt unødvendige og skuffende... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 @Patney: Eneste perken jeg syntes virket grei er den som gjør at man får en ny dogmeat. Ikke at jeg noen gang har funnet dogmeat Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Men for helvete, her gleder jeg meg til å spille fallout 3 broken steel. Men neida, den den fungerer ikke. Men nå viser det seg faktisk at det kanskje er Live sin feil. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fasken igjen er det trøbbbel med DLC'en når man møter han duden så kan man ikke komme inn porten engang og han sitter mens han hopper bortover!! DLC forever Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har de trukket DLC'en ? Finner bare O:A og The Pitt på GfWL Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Hvor er Star Paladin Cross etter man har startet med Broken Steel? Hun har jo den derre Laser-rifla til Harkins! Vel, var bare ett level som skulle til for å øke alle mine skills til 100. Litt stolt over det, men også litt kjedelig. Det eneste jeg trenger de resterende 9 levlene til nå er å få tak i nyttige perks (fra hovedspillet). Endret 5. mai 2009 av Patney Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 var akurat og besøkte vault 106, noen som kan si meg hva det blå greine er?? som kom noen ganger...elsker og starte new game ass, oppdager stadigvekk nye steder og besøke jeg aldrig har vert før Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 De blå "tingene" er en gass som gjør folk sprø. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Er ikke mektig imponert over hvor elendig disse DLCene er ved lanseringstidspunkt. Har noen av dem latt seg installere normalt i det hele tatt? Endret 5. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Er ikke mektig imponert over hvor elendig disse DLCene er ved lanseringstidspunkt. Har noen av dem latt seg installere normalt i det hele tatt? O:A og The Pitt gikk helt greit på Pc'en min, men fikk lastet ned broken steel, men det var noen jævlig bugs på de nye områdene Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har de gitt noen ny dato for BS? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har noen sjekket om alle mutantene osv. er fjernet fra spillet dersom man velger å forgifte drikkevannet? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har de gitt noen ny dato for BS? Nei. Forhåpentligvis kommer den idag, eller før fredag. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Forbannet.. Hvor får jeg tak i equipmenten min etter å ha vært i the Pitt? Finner ikke ut av det på The Vault! Blir gal! Edit: Fant det ut! Utstyret ligger i kista med en gang man kommer ut av arenaen siste gangen. Endret 6. mai 2009 av Haageen Lenke til kommentar
Elvin Atombender Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får ikke starta på Broken Steel. Prøvd 2 slutter, men får kun rulletekst og så tilbake til start menyen. Har fått beskjed om att jeg kan gå til level 30, men det er alt jeg ser av Broken Steel nedlastinga. Noen som vet råd?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Forbannet.. Hvor får jeg tak i equipmenten min etter å ha vært i the Pitt? Finner ikke ut av det på The Vault! Blir gal! Edit: Fant det ut! Utstyret ligger i kista med en gang man kommer ut av arenaen siste gangen. takk for svaret på ditt eget spørsmål, jeg lurte på akkurat det samme selv og gikk inn på forumet for å spørre om akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå