Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du har mulighet til å få opp alle oprdagene du har takkat jeg til i pip-boy'en din, der kan du også velge hvilket som er aktivt og da også få frem markør til hvor du skal gå hen vis du har fått et sted å gå da.

for å få flere oppdrag så må du rett og slett gå en tur i villmarke til du møter folk. de fleste plasser der det bor mennesker kan du snakke med og få quest av.

vis du sliter masse med dette så kan du kanskje lese litt gjennom denne tråden eller gå til fallout wikien. dog står ca alt om F3 der og du får endel spoilers...

*tillegg*

skikkelig positiv og konstruktiv tilbakemelding det der Bluebeard, ja det er noen oppdrag der men er ikke eneste plassen å få oppdrag.

og er ikke det litt av sjarmen med F3 da? at du kan gjøre slike ting.

og det "vitkigste oppdraget(vel for min del iallefall) kan du få en annen plass nå.

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

det er jo ikke noe farlig å sprenge megaton i lufta, mene det vil kanskje lønne seg å fullføre questa der først.

jeg har starta en ny karakter nå for å få live acievements, og jeg har ikke bestemt meg for hva jeg vil gjøre med megaton enda, men intill videre så kan jeg gjøre questa der.

Lenke til kommentar
Sprengte du Megaton? Jævlig smart..

Der er det masse oppdrag

Trodde det eneste oppdraget der var Moiras, som du uansett får gjøre siden hun blir en ghoul og stikker til underworld.

Også er det vel den med the Family, men da er det vel bare å finne Arefu uten Lucys hjelp.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Der er det masse oppdrag

Trodde det eneste oppdraget der var Moiras, som du uansett får gjøre siden hun blir en ghoul og stikker til underworld.

Også er det vel den med the Family, men da er det vel bare å finne Arefu uten Lucys hjelp.

og fikse røra som lekker ;)

Lenke til kommentar

Der er det masse oppdrag

og fikse røra som lekker ;)

Men det er bare en minor, unmarked quest. Betalinga er ikke all verdens heller.

Lenke til kommentar
Er det en mod som gjør at det er mere Super mutant behemoths eller at de respawner? Får bare ikke nok av de karene

Kan jo spawne; player.placeatme <kode>

Super Mutant 000B05E4
Super Mutant 000B05E5
Super Mutant 00020776
Super Mutant 00094EC5
Super Mutant 00094EC6
Super Mutant 00027FB4
Super Mutant 000BE92D
Super Mutant 0003A147
Super Mutant 000205D9
Super Mutant 0001CF93
Super Mutant 000C8513
Super Mutant 0004147C
Super Mutant 000B05E3
Super Mutant 00014C50
Super Mutant 0002DB93
Super Mutant 0001D529
Super Mutant 0001D6EA
Super Mutant 0001D6EC
Super Mutant 0009E8E8
Super Mutant 0002DB94
Super Mutant 0009E8E4
Super Mutant 0009E8E7
Super Mutant 0009E8E6
Super Mutant 0009EE04
Super Mutant 0009E8E9
Super Mutant 0002AB96
Super Mutant 0004147E
Super Mutant 0009E8E5
Super Mutant 0009E8E3
Super Mutant 000513EE
Super Mutant 000251B2
Super Mutant 00014C79
Super Mutant 000C34D2
Super Mutant 00029035
Super Mutant Behemoth 0001CF95
Super Mutant Behemoth 0001F567
Super Mutant Behemoth 0006F587
Super Mutant Behemoth 00028FED
Super Mutant Behemoth 0004BAF8
Super Mutant Behemoth 00097F30
Super Mutant Brute 0009E8DE
Super Mutant Brute 00092C4C
Super Mutant Brute 0003A148
Super Mutant Brute 00094EC8
Super Mutant Brute 0009E8E1
Super Mutant Brute 0009E8E2
Super Mutant Brute 00094EC7
Super Mutant Brute 0009E8E0
Super Mutant Brute 00092C4F
Super Mutant Brute 00094ECA
Super Mutant Brute 000513F1
Super Mutant Brute 00027FB6
Super Mutant Brute 00027FB3
Super Mutant Brute 00094EC9
Super Mutant Master 00027FB2
Super Mutant Master 00094ECC
Super Mutant Master 0003A149
Super Mutant Master 00094ECE
Super Mutant Master 00094ECB
Super Mutant Master 00094ECD
Super Mutant Master 00092C4D
Super Mutant Master 00092C4E

EDIT: En liste over alle npc'er.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Men det er bare en minor, unmarked quest. Betalinga er ikke all verdens heller.

Spoiler taggen inneholder en del mindre spoilers om hvor man kan finne quests(+litt info om noen), hvor man bør dra for å finne Dad etter man har forlatt vault 101 osv..

Den questen med røra er en unmarked quest, men den gir 200-300 caps? Og ganske så mye XP (2-300 der også tror jeg?) for en latterlig enkel quest. Den er genial for en kjapp start :)

Angående sprenging av megaton, det er ikke mange personer som gir quests der, men Moira Brown's quest er veldig veldig omfattende. Hun finner man forsåvidt også om man velger å sprenge megaton, enten i underworld eller i Rivet City. Hvis du trenger andre plasser å finne Quest's så er det såfall noen ved; Tennpenny tower, Big Town, Rivet City, Republic of Dave(liten Quest, men man kan finne en bobblehead og Ol'painless).

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3 <-- denne siden har omtrent alt av info om fallout 3, be warned da den tar ingen hensyn til spoilers.

Lenke til kommentar

Driver og skaffer meg Operation Anchorage og The Pitt nå(til pc), men lurer på ett par ting. Må jeg starte helt på nytt game eller kan jeg fortsette fra mine tidligere saver i spillet for og fortsatt få spilt de to ekstrapakkene? Så ja noen her forklar meg hvordan dette egentlig funker :p

Lenke til kommentar

@Halky: Du kan fortsette med samme karakter, når du installerer og loader en DLC får du ett radiosignal som sier hvor du skal gå for å få de nye questene osv.

@Tribal89: Vanskelig å si, jeg ville ikke spilt The pitt og Anchorage med en level 20 såfall... Syntes ikke det er gøy å spille gjennom nye ting hvis XP ikke har noe å si :p

Jeg startet forøvrigt en ny karakter bare for å spille the pitt. Syntes ikke anchorage var noe særlig uten å kunne få noe mer xp, mye gøyere andre gangen. The pitt er forøvrigt langt bedre en anchorage imo :)

Lenke til kommentar

jeg er på lvl 5 akurat starta ny karakter, starta ei jente for og drepe gutter først siden merka at det er fler av de der ute :p og som sakt lvl 5 og jeg har tatt 6 quest eller noe og ingen av de er main og den kommer jo ettervert den også...

spilt mellom det 1 gang før da man du fulgte jeg bare main, spille til er på ca 15 timer

Lenke til kommentar

Jeg var level 20 litt over halveis i spillet. Så jeg venter på BS før jeg gjør noe mer. Høres ut som OA ikke er noe å kjøpe men at TP kanskje kjøpes i tillegg.

Ellers er jeg litt skuffet over at neste Fallout spill ikke vil være noe annet enn nytt gameplay på samme plattform.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tja, jeg liker igrunn platformen jeg. Vært kult med noe nytt men for meg er dette nesten en garanti for ett nytt storspill :)

@Tribal: Hva spiller du på? PC eller konsol? Får følelsen av at det tar en del lengre tid på konsol :p Jeg brukte 21 timer på å bli level 20. Spillt spillet med gutt èn gang og jente to ganger, bare damage fra Lady Killer perken er verdt å være en pike.

Lenke til kommentar
Tja, jeg liker igrunn platformen jeg. Vært kult med noe nytt men for meg er dette nesten en garanti for ett nytt storspill :)

@Tribal: Hva spiller du på? PC eller konsol? Får følelsen av at det tar en del lengre tid på konsol :p Jeg brukte 21 timer på å bli level 20. Spillt spillet med gutt èn gang og jente to ganger, bare damage fra Lady Killer perken er verdt å være en pike.

spiller på konsol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...