Intellio Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg får vel FallOut 3 i morgen tenker jeg. Noen som kan laste opp noen screens? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Liker best nuke gunneren Best å sikte høyt, ellers går man på en smell Rocket lønsjer Noen andre som begynner å bli lei av "NukeCola" eller? Endret 29. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 rundet 11 timer played... er halveis til level 7 og har knapt nok bevegd meg utenfor megaton.. har ikke gått lengre vekk fra byen enn avstanden til Super duper mart fy fader for et fantastisk spill!! bare måten en kan løse så og si samtlige oppdrag på flere måter, i tillegg til å kanskje kunne få 3 helt forskjellige rewards avhengig av hvilke stats en har.. PS. når det gjelder stats ser jeg ikke vitsen med STR, holder leeenge med 5 slik som jeg har.. samme som i de gamle spillene. Og på samme måte som i fallout2 er Intelligence konge og ha mye på.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Faen jeg synes de Supermutantene er veldig bra challange selv i lvl 5 med både submachine og sniper rifles. Finner ikke noe mer ammo til rocketlanuchern, men hakke lett stort etter noe heller. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tok nettopp et mineoppdrag hvor jeg endte med å måtte ta ut en snikskyter i en et lite nabolag fullt av miner. Litt ufordrende i så lite level. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hørtes ut som du kanskje har gått litt langt da Mahavishnu.. jeg er lvl 6 og har ikke sett snurten av noen Supermutanter ennå.. men men .. det som er hærlig med fallout, kan gjøre hva man vil anbefaler å lage mange bottlecapmines de er rå.. dreper 2-4 stk i slengen legg den ut.. også skyter du den når fiendene kommer tuslende. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvilken plass kan man lage våpen? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 I Megaton, hos hun supply dama som ville ha deg som testkanin. Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 har bestillt fallout 3 fra cdon.com håper på og få det i morgen.. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Fikk spillet fra Gamezone i dag, bestilte den vanlige versjonen, men fikk med en slags nøkkelring formet som Pipboy. Har ikke rukket å spille i mer enn en time omtrent, og er i ferd med å rømme fra hvelvet. Ikke helt fornøyd med kampsystemet, men vi får nå se om det ikke gror på meg. Edit: Skrivefeil Endret 29. oktober 2008 av Totenkopf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvis man vil slite med super mutants så er vel egentlig big town stedet å reise, det kryr med de beistene der :S er lvl 5 og vil si at spillet er utrolig bra, kjenner på at dette er noe som vil vare mange timer. bare synd det er jobb i morgen igjen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) I Megaton, hos hun supply dama som ville ha deg som testkanin. Damn.. jeg håper virkelig man kan gjøre det flere steder fordi ... ... jeg sprengte nettopp Megaton til helvete! Endret 29. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Forresten, noen som har funnet mange trofeer/figurer å ha i huset sitt? MrLG: Jeg skal være snill første gangen jeg går igjennom det, så heldige meg da . Endret 29. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Forresten, noen som har funnet mange trofeer/figurer å ha i huset sitt? MrLG: Jeg skal være snill første gangen jeg går igjennom det, så heldige meg da . Hehe jeg klarte bare ikke å dy meg jeg og det var en så ufattelig mye bedre belønning for å gjøre det og Endret 29. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forresten, noen som har funnet mange trofeer/figurer å ha i huset sitt? MrLG: Jeg skal være snill første gangen jeg går igjennom det, så heldige meg da . Hehe jeg klarte bare ikke å dy meg jeg og det var en så ufattelig mye bedre belønning for å gjøre det og Klarte ikkje dy meg eg heller Men syns belønningen gjorde det verdt det! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Klarte ikkje dy meg eg heller Men syns belønningen gjorde det verdt det! jau.. men kult å ha sitt eget hus, innreda med masse nyttige ting i megaton og egen reward benk for bubblehead-figurene en finner til og med ! men mulig en får dette i andre byer også.. Gjorde dere ferdig alle questene i byen før dere sprengte? Har dere klart android-oppdraget en finner i byen? I så tilfelle tar jeg gjerne imot hint i en spoiler Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvor bra betalt var d ? jeg fixa bomba heller, fikk litt cash å ett eget hus i byen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hvor bra betalt var d ? jeg fixa bomba heller, fikk litt cash å ett eget hus i byen. Likte huset, får gratis vitser, rent vann, en seng, mye annet fluff og en eget frisør >.> Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så folkens er fallout 3 vært det? får det snart så jeg vil bare vite om det er verdig? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er uten tvil verdig men eg merka at eg bør oppgradera pc'en litt :S må ha på medium ca, og blir skutt på av "usynlige" folk. De e for långt vekke at eg kan se de av å te. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 - Et absolutt ja her også, kjempe spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå