Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rundet 11 timer played... er halveis til level 7 og har knapt nok bevegd meg utenfor megaton.. har ikke gått lengre vekk fra byen enn avstanden til Super duper mart :)

fy fader for et fantastisk spill!!

bare måten en kan løse så og si samtlige oppdrag på flere måter, i tillegg til å kanskje kunne få 3 helt forskjellige rewards avhengig av hvilke stats en har..

PS. når det gjelder stats ser jeg ikke vitsen med STR, holder leeenge med 5 slik som jeg har.. samme som i de gamle spillene. Og på samme måte som i fallout2 er Intelligence konge og ha mye på..

Lenke til kommentar

Faen jeg synes de Supermutantene er veldig bra challange selv i lvl 5 med både submachine og sniper rifles. Finner ikke noe mer ammo til rocketlanuchern, men hakke lett stort etter noe heller.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Tok nettopp et mineoppdrag hvor jeg endte med å måtte ta ut en snikskyter i en et lite nabolag fullt av miner. Litt ufordrende i så lite level.
Lenke til kommentar

hørtes ut som du kanskje har gått litt langt da Mahavishnu.. jeg er lvl 6 og har ikke sett snurten av noen Supermutanter ennå.. men men .. det som er hærlig med fallout, kan gjøre hva man vil :D

anbefaler å lage mange bottlecapmines de er rå.. dreper 2-4 stk i slengen :p legg den ut.. også skyter du den når fiendene kommer tuslende.

Lenke til kommentar

Fikk spillet fra Gamezone i dag, bestilte den vanlige versjonen, men fikk med en slags nøkkelring formet som Pipboy. Har ikke rukket å spille i mer enn en time omtrent, og er i ferd med å rømme fra hvelvet. Ikke helt fornøyd med kampsystemet, men vi får nå se om det ikke gror på meg.

Edit: Skrivefeil

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hvis man vil slite med super mutants så er vel egentlig big town stedet å reise, det kryr med de beistene der :S er lvl 5 og vil si at spillet er utrolig bra, kjenner på at dette er noe som vil vare mange timer. bare synd det er jobb i morgen igjen :p

Lenke til kommentar
Forresten, noen som har funnet mange trofeer/figurer å ha i huset sitt?

MrLG: Jeg skal være snill første gangen jeg går igjennom det, så heldige meg da :wee:.

Hehe jeg klarte bare ikke å dy meg jeg :p og det var en så ufattelig mye bedre belønning for å gjøre det og :D

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Forresten, noen som har funnet mange trofeer/figurer å ha i huset sitt?

MrLG: Jeg skal være snill første gangen jeg går igjennom det, så heldige meg da :wee:.

Hehe jeg klarte bare ikke å dy meg jeg :p og det var en så ufattelig mye bedre belønning for å gjøre det og :D

Klarte ikkje dy meg eg heller :D

Men syns belønningen gjorde det verdt det!

Lenke til kommentar
Klarte ikkje dy meg eg heller :D

Men syns belønningen gjorde det verdt det!

jau.. men kult å ha sitt eget hus, innreda med masse nyttige ting i megaton og :) egen reward benk for bubblehead-figurene en finner til og med ! :) men mulig en får dette i andre byer også..

Gjorde dere ferdig alle questene i byen før dere sprengte?

Har dere klart android-oppdraget en finner i byen? I så tilfelle tar jeg gjerne imot hint i en spoiler :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...