AnBa Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Sant. Man skal ikke trekke ned et spill fordi man forventet bedre. Ingen god spillanmelder. Man kan alltids nevne at "hypen rundt dette spillet var stor, og mange mener at det ikke nådde opp til forventninge" eller lignende, men å la det være med i konklusjonen er feil. I såfall burde man sette det inn i introen på anmeldelsen. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hms en ting her som det ikke er noen vits i og legge i en spoler siden alle har hvert borti det. Altså denn fyren som driver og roper ut gjennom noen høytalere rundt der hvor Rileys Campound. Er det mulig og få stoppet denne mannen, eller mulighet til og komme opp til han? For hvis man går i den bakgårde så sprenger han jo hele greia, ligger jo noen sånna mini nukes der Har snakket med han som er der også, men kan kunne jo ikke hjelpe meg, det jeg kunne gjøre var og sende han rett i døden men det ekke særlig snilt Så ja er det noen annen mulighet til stoppe den mannen som roper ut? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 sånn som du beskriver det tror jeg faktisk ikke jeg har vært der du snakker om. så jo det er et poeng å bruke spoilers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg kan heller ikke huske å ha vært der, og jeg har spilt en del, for å si det sånn. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Regner med at det er snakk om The Preacher. De som vil lese om ham kan trykke på lenken Forøvrig så får jeg ikke spilt i dag. Får bare informasjon om at det "er noe problem med nettverket" eller at Live-systemet er nede.. Snodig. Får logget meg inn på den Games for windows live klienten, men ikke i spillet. Oh well. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hms før prøve og få drept han da, siden jeg enda faktisk ikke har sett han enda, bare hører han gauler ut Men trodde kanskje man kunne få snakket med han osv men det går vist ikke. Sprengte forresten Megaton istad, trist og komme tilbake ditt og se hvordan det så ut :O bare mørke skyer og dårlig sikt rundt der nå, en det det var før hehe. Har btw ikke enda hørt om den sprengninga på radioen(GNR), men har hørt om alt det andre jeg har gjort der. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen som har forslag til hjelm / headwear kombinasjoner? Feks ghoul mask eller lucky's solbrillene med Three dog's bandana, eller populars hood eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Noen som har forslag til hjelm / headwear kombinasjoner? Feks ghoul mask eller lucky's solbrillene med Three dog's bandana, eller populars hood eller noe i den duren. Alt funker sammen med en Bonnet Endret 23. april 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 1 DR / 1 PER Kunne trengt noe litt mer spennende! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg bruker ghoul mask og buttons wig. Ser passe corny ut Men de fleste eyewear itemene gjør ingenting, med unntak av lucky shades og ghoul mask, så det blir mest for syns skyld. Lucky shades + three dogs head wrap gir +2 luck (+1 charisma).. Men det vet du vel allerede. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Syns dere jeg skal starte en ny save når jeg kjøper DLCene, eller bør jeg FØRST gjøre alt på den gamle saven og DERETTER lage en ny en? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvorfor bare ikke spill med gamle karaktern på DLC`et? Gameplay fra Broken Steel: http://g4tv.com/thepile/videos/37879/Exten...el-Preview.html Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan være kjekt å starte med blanke ark som snill. Nå har jeg en som er helt ond. Det er vel kort sagt umulig å få lavere karma en det jeg har. Jeg fortsetter liksågodt med den jeg har, OG starter en ny etterpå. Starta en ny i dag. Rollespilling. Skal være scavenger som lever etter "Dog eat Dog"-prinsippet. Ganske ond, med andre ord. Hvis jeg kan tjene på noe slemt, så gjør jeg det. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) @KristofferAG: Hvis du er max level ville jeg absolut startet ny karakter. Jeg syntes ikke Anchorage var spesielt bra. Men mye av det kan ha skylden i at jeg allerede var level 20. Karakteren jeg har nå er veldig snill, men jeg stjeler en god del. Påvirker ikke noe særlig karma uansett, og når jeg finner bøker, 44.magnuom eller .308 ammo så tar jeg den! @raid: Var slike kombinasjoner jeg så etter ja! Ghoul mask har 3 DR, at ghouls blir snille er ikke så nøye med egentlig Tror jeg skal prøve å få tak i Lucky 8 ball, tenker jeg får 10 luck med den og lucky shades. Endret 23. april 2009 av gsn Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lucky 8 ball er eit must. Eg antar at du veit korleis du får den? Eg får sjå kva eg gjer. Det freistar å starta ein heilt ny save, men eg laga jo tross alt ein no nettopp. Then again, det er ein rollespill-save. Eg trur eg spelar gjennom med den eg har, og så får eg sjå kva eg gjer, om eg fortsett med den eg rollespel på, eller om eg lagar ain ny som kan bli "Ultimate Juggernaut of the Capital Wasteland". Lenke til kommentar
Cactus Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns dere jeg skal starte en ny save når jeg kjøper DLCene, eller bør jeg FØRST gjøre alt på den gamle saven og DERETTER lage en ny en? Ikke start en ny save. Hvis du gjør det blir du bare VONBRÅTEN.. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hei, Jeg sliter med å installere mods. Når jeg har lagt inn filene og går på "data files" i launch menyen og aktiverer dem, så blir de bare "unchecked/deaktivert" automatisk. Har også prøvd med Fallout Mod Manager. Da holder de seg aktivert, men det funker fortsatt ikke. Og jeg er 99% sikker på at jeg har installert dem riktig. Om man gjør det på samme måte som i Oblivion. Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Glem det. Måtte redigere Fallout.ini så funka det. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Mulig det har vært oppe til diskusjon før, men leste at neste DLC til Fallout 3 vil være en fortsettelse, og ikke ekstra sideoppdrag. Med tanke på at selve spillet har mange forskjellige slutter, hvordan har de tenkt å gjøre fortsettelsen basert på dette? Du kan f.eks velge å ta rotta på alle radioaktive skapninger ved å forgifte vannet med et virus. Vil det da ikke være slike skapninger igjen i spillet når du fortsetter på neste DLC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå