AnBa Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det går an å legge til/fjerne mods midt i et lagret spill, men det anbefales ikke, da filen kan bli korrupt. Ta backup før du prøver dette. Fallout 5? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kanskje et dumt *moral* spørsmål, men for dere som har rundet spillet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har nå kommet til President Eden.. og planen om å utslette alle Super Mutants og de som er muterte hørtes egentlig ut som en god idé (jeg regner med at diverse Ghouls som er vennlige er av radioaktivitet, og ikke rammes.. Husk: jeg spiller *super-snill* ..men, så nevnte han til slutt at han lurte på hva verden skulle ha blitt UTEN the Enclave! Men, Enclave er jo *ond* !?! Så da begynner jeg å lure på om jeg har blitt noe lurt... skal neimen ikke være lett å være snill! Så, hva gjør jeg egentlig.. Er ikke den beste planen (hvis man er snill og god) å utslette mutantene? Forslag / Kommentarer? Takker Lenke til kommentar
Patney Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tror Eden ser på alle bortsett fra Enclave som urene, så hans plan er ikke bare å utslette det som er farlig, men alt som bor der ute bortsett fra the Enclave. Det inkluderer dine venner i Megaton. Ikke hør på han Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Takker! Da får holde for ørene! hehe.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vel, da var jeg ferdig med spillet! Level 20, ca 115 timer spilletid på PS3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette her var virkelig et kvalitetspill, synes jeg! Alt var virkelig forseggjort! Uten tvil et av de absolutt beste spillene jeg har spilt de siste 22 årene, etter at jeg fikk min første NES med Ice Climber som 8-åring (jeg er jo nå da 30). Historien synes jeg var veldig så bra også, selv om den ikke var like "fantastisk" som f.eks Mass Effect, eller KotOR, eller andre spill jeg virkelig har likt historien på.. den var veldig grei: The Lone Wanderer som leter etter sin far, og egentlig ikke har noen spesiell "helte-rolle" som i mange andre spill: noen som bare prøver å overleve og å finne svar! Før, til slutt, hvor en stor skjebne hviler over en og man må ta et stort valg for fremtiden! Synes historien passet VELDIG godt til karakteren og rollespillingen man spilte.. man er ingen spesiell, just surviving the wasteland! Fått med meg at flere har klaget på historien / slutten, men det skjønner jeg ikke helt.. det eneste jeg reagerer på er det faktum at man dør på slutten (man har jo valg å sende Lyons, men det er egentlig ikke et valg -ikke for meg). Jeg liker ikke at helter dør i spill, eller i filmer for den del! Noen ganger er det selvfølgelig et *must* for effekten av filmen/spillet! Jeg ser grunnen i spillet, men jeg liker det ikke helt (ikke spilldesignet, men at man faktisk "må dø").. Det var flere steder jeg ikke har vært.. kom meg f.eks aldri til Paradise Falls! Og fikk ikke samlet alle Bubble-Heads, eller noe.. Men, jeg utforsket alt jeg kunne og kom over, og fulgte historien og main-questen i eget tempo! Jeg liker å utforske, men det må også komme naturlig i rollespillingen! Ellers snur jeg på hver eneste stein jeg finner.. Noen har også klaget på at man gikk for fort opp i level! Selv synes jeg ikke det.. jeg synes jeg kom i "passe tempo", jeg ble ikke level 20 før jeg passerte 100 timer.. og rundet det da ca 10-15 timer senere.. Men, det kommer vel an på hvordan man spillet og rollespiller.. Jeg gir spillet glatt 10/10! Dette var en skikkelig go'opplevelse!! Få ting jeg kanskje ville ha forandret på, men det er bare småpirk! Virkelig godt jobba Bethesda!! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 nice review jeg er enig med deg. skjønner ikke hvorfor noen klager på slutten og/eller storyen. for meg var dette så nærme perfekt et spill kan komme. når creditsa hadde rullet ferdig, og mine handlinger som the lone wanderer var oppsumert i det jeg virkelig opplevde som en episk avslutning, så følte jeg meg virelig som en helt. fantastisk spill. jeg liker spill som involverer meg... dem er det ikke mange av. takk bethesda for fallout. NYDELIG " ... So ends the story of the Lone Wanderer, who stepped through the great door of Vault 101 and into the annals of legend. But the tale of humanity will never come to a close, for the struggle of survival is a war without end, and war – war never changes " episk Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kanskje et dumt *moral* spørsmål, men for dere som har rundet spillet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har nå kommet til President Eden.. og planen om å utslette alle Super Mutants og de som er muterte hørtes egentlig ut som en god idé (jeg regner med at diverse Ghouls som er vennlige er av radioaktivitet, og ikke rammes.. Husk: jeg spiller *super-snill* ..men, så nevnte han til slutt at han lurte på hva verden skulle ha blitt UTEN the Enclave! Men, Enclave er jo *ond* !?! Så da begynner jeg å lure på om jeg har blitt noe lurt... skal neimen ikke være lett å være snill! Så, hva gjør jeg egentlig.. Er ikke den beste planen (hvis man er snill og god) å utslette mutantene? Forslag / Kommentarer? Takker President EDEN's modifiserte FEV virus vil drepe ALT som har vært utsatt for radiasjon over lengre tid. dvs; Brotherhood of Steel, Rivet City, Raiders, Mennesker, Ghouls, rett og slett ALT untatt The Enclave og folk som kommer ut av Vault's. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Syns dere kanskje overdriver litt. Fallout 3 er et ufattelig bra spill, men absolutt ikke mer enn 9/10 hos meg. Slutten er kjip fordi det er en lineær slutt på et helt ulineært spill. Gleder meg til Broken Steel, som gjør det mulig å fortsette spillet videre etter man er ferdig med main quest. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er blant de bedre spillene jeg har spillt nylig, men ikke noe jeg ser for meg blir en klasikker akkurat. Noen mangler: Alt for få levler, alt for enkelt(feks. ikke en eneste skapning i spillet som er vanskelig å drepe), vekt systemet er i grunn ganske irriterende, det er alt for lett å få alt for høye skills(Man får over 70-80 på alt for mange skills så det er i praksis iikke noe særlig spesialisering), med t51-b er man i praksis fullstendig udødelig, hver gang man dreper noen i VATS ser man drapet i slow-mo osv... Operation Anchorage var forøvrigt sinnsykt dårlig Tror jeg må starte ny character før jeg spiller gjennom The Pitt såfall. Helt uintresant å gå rundt uten å få xp Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 VATS-effekten syns jeg bare er kul, og syns absolutt ikke det er noe negativt. Om noe er det kun litt krydring i forhold til gameplay. Vektsystemet er mongo, så jeg har installert en mod som fikser det bedre. Ting veier mer. Man er absolutt ikke udødelig, men det er ikke lett å dø, jeg har enda til gode å dø mot noe annet en Behemoths. Og jeg liker SPECIAL-systemet. Men jeg er enig i at det KAN være litt lett å få maxa alle skills ut. Det er fullt mulig å få 100 i alt. Jeg er ikke så langt fra på min main, mangler bare 4 på Explosives. Noen som vet om det ligger noe i ryktene om at Project V13 er kansellert? Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg digger VATS, spesielt når man har tatt sånne perks som gir deg bedre accuracy! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Eneste jeg misliker med VATS er at snikskytterriflene er mye mindre nøyaktig enn om jeg skyter selv, i FPS-stil. Ellers kan raketter og granater gjøre seg ekstra bra i VATS. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det jeg mener er at hvis man har Grim-reaper perken kan man bruke VATS hele tiden, men det tar så latterlig lang tid å se de dø i slow-mo. Skal du ta en gruppe på 5-6 mutants eller raiders blir det liksom bare irriterende i lengden. Vekt systemet er igrunn ikke så voldsomt gale, bare så travelt å måtte velge hvilke våpen man skal prioritere. Har så mange unike våpen jeg ikke vil legge fra meg =D T51-b skal jeg absolut ikke bruke om det blir en neste game. ALT for bra. Ranger armor er også kanskje i overkant bra, men den har såfall ikke så latterlig høy DR. Jeg mener det er så godt som umulig å dø uten mods. Dø på en behemoth må jo man prøve å ta de melee eller noe, bare å jogge bakover å skyte, og det fungerer egentlig på alle motstandere untatt noen få beasts. Men der er det ikke verre enn å ha med en dartgun / evt ett våpen med høy dmg som feks Plasma Rifle. I praksis er man bare sårbar om man møter på en deathclaw VELDIG tidlig i gamen. SPECIAL er greit egentlig, men skills som er så håpløst enkelt. Selv uten bøker for man for mange skills. Jeg liker at man på en måte må lage en "ren" charakter. Feks at man har en som er spesialist med small guns ELLER energy weapons, ikke begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på, gsn? Jeg kjenner meg ikke akkurat igjen i din beskrivelse av spillet. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja, spør du meg høres det ut som om du spiller på lettest vanskelighetsgrad. Det er nesten umulig å slå en Behemoth bare ved å backtracke, da de er ufattelig raske når de angriper. Og med vektsystemet så mener jeg at man kan bære ALT for mye på en gang, og ting veier idiotisk lite/mye. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hva heter modden der jeg kan lage egen by?? og hvor finner jeg denne til nedlasting?? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du snakker om The Settler. Den er ikke i beta enda, engang, men du kan laste den ned her. Jeg kjører den gamle versjonen, og har ingen planer om å innstallere den nye enda, da den er så uferdig. Tar ikke sjansen enda. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Spiller på hard, og jeg har aldri hatt trøbbel med behemoths. Om det blir en ny gjenomgang av spillet når jeg skal prøve the pitt tror jeg jeg skal prøve uten dartgun og t51b! Syntes spillet ble uhyre lett med den armoren. Har møtt 4 stk tror jeg. En ved GNR som bare var å rygge fra da det var så mye hindringer på bakken den hengte seg opp i, en i ett bur som ikke gjorde mye ut av seg En som ikke var så langt fra den i buret, men det var en stor stolpe jeg kunne jogge rundt som den crashet i og den siste kom ikke under døråpningen De er rett og slett så stor og klønette at de ikke er særlig mye hinder i Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det er noe helt annet enn å kalle dem enkle Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bare det faktum at denne tråden fortsatt lever i beste velgående sier litt om hvor bra dette spillet er. Wow Føler jeg må gjenbesøke de postapokalyptiske ødeland igjen snart. For tiden får jeg bare til tid til å spille spill jeg skal anmelde, forhåpentligvis får vi en skikkelig tørke snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå