gsn Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Okeywut. Det kom en sånn Enclave-fly ting nå, og inni den var det en Enclave Soldier og en Deatclaw. Skal det virkelig skje, eller var det nok en merkelig bugg? o_O Enclave har noe mindcontroll greier på noen deatclaws, så det stemmer. Har bare kommet over en vertibird selv, og den skøt jeg ned før den rakk å lande Fant i alle fall en enclave soldat, men sjekket ikke om det var mer der Finner stadig vekk enclave officer som har med seg en deathclaw. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Okey, begynte egentlig litt å lure. Drepte meg gjorde faenskapet også x] Endret 12. april 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg har spilt en stund (okei kanskje ikke såå lenge, men har gjort en del quests og huskert ikke levelen min xD), men har ingen følgesvenner. Hvordan får man tak i det? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_companions Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvordan kommer jeg meg inn i vault 87? Har kommmet meg til little lamplight å befridd de 3 barna. Men herfra skjer det ikke noe. har prøvd å snakke med absolutt alle der. Kommer ikke meg igjennom porten. Kommer opp at cant use this right now. Help please Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvordan kommer jeg meg inn i vault 87?Har kommmet meg til little lamplight å befridd de 3 barna. Men herfra skjer det ikke noe. har prøvd å snakke med absolutt alle der. Kommer ikke meg igjennom porten. Kommer opp at cant use this right now. Help please Hadde litt problemer selv. Løsningen er å prate med MacCready (Borgermesteren) igjen og bare let deg gjennom dialogene, ettersom jeg ikke husker hva du måtte si. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvordan kommer jeg meg inn i vault 87?Har kommmet meg til little lamplight å befridd de 3 barna. Men herfra skjer det ikke noe. har prøvd å snakke med absolutt alle der. Kommer ikke meg igjennom porten. Kommer opp at cant use this right now. Help please Du skal finne en gutt som er mørkhudet, prate med ham, så viser han deg veien til dataterminalen til V.87. Så hacker du den, og går inn. Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du kan også få hun "Little Princess" eller hva det nå er hun heter til å åpne porten innerst i hula. Derfra kommer du deg også inn. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Må være en bug i spillet mitt. Har prøvd å snakke me pricess å mcgready men ingenting skjer. Frustrerende altså. Pløyd opp og ned i wikien men finner ingenting der. Får prøve for ørtende gang å snakke me alle. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) For å komme inn i Vault 87 må du vell nødt å ha fått questen om å dra dit? Tror ikke du bare kan gå inn i 87 uten å ha fått den questen. Edit: Om jeg husker rett må du vell nødt å prate med dad i rivet city eller no? Endret 12. april 2009 av gsn Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hvor lærer man å bruke Power Armor? EDIT: Og trenger man BOS holotags til noenting? Endret 13. april 2009 av Bluebeard Lenke til kommentar
My War Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Du lærer å bruke Power Armor i ett oppdrag, senere i spillet. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Brotherhood Of Steel Holotags kan du levere til Scribe Jameson i The Citadel (A-Ring Archives) for 100 caps og 25 XP hver. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har drept alle BoS jeg har kommet over, så jeg har en fin samling på 15 Holotags. Skal legge dem i rommet mitt i Tenpenny når jeg kommer tilbake dit. Bruker My Village (The Settler Mod) til å lagre alle tingene mine og selge greier. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Koser meg litt igjen med Fallout 3, etter en lengre pause.. jeg spilte i ca 80 timer før jeg måtte vente litt! Prøve et par andre spill, osv.. men, nå er jeg tilbake igjen! Har spilt ca 94 timer nå, og kommet til level 18! Koser meg skikkelig med mine 3 companions.. Men, har et spørsmål angående Tenpenny Tower (quest) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har drept Allistar Tenpenny, og jeg vil ha Ghouls inn i tårnet, men hvordan skal jeg klare det sivilisert? Jeg har kikket litt her ( http://fallout.wikia.com/wiki/Tenpenny_Tower_(quest) ), men ikke blitt så mye mer klokere.. Jeg har som sagt drept Allistar, og jeg har også overbevist alle (de fleste?) beboerne, enten ved speech, eller valg i samtale, om at de kan prøve å bo side om side med Ghouls-ene. Men, dette vil ikke Chief Gustavo.. han sier "over my dead body" -men, skyter jeg han går jo alle vaktene amok, og det hadde jeg jo heller ikke tenkt! Er det ingen annen fredelig løsning? Jeg spillet "ultra-snill", liksom.. Takker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg spilte i 20 minutter, tenkte "faen nå gjorde jeg sikkert alt feil" og har ikke starta spillet siden da.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Nettop begynt med operation anchorage og tatt ett par quester. Pretty damn boring. Får håpe det tar seg opp. Tror jeg starter ny karakter før jeg gidder The Pitt såfall. Spillet mister helt intressen etter man når level 20 merker jeg Noe som forøvrigt er gjort latterlig fort. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den snille løsningen med Tenpenny Tower Quest er.. http://fallout.wikia.com/wiki/Tenpenny_tow..._Ghouls_move_in Vel, du må overtale et par folk til å gå med på det ved å bruke Speech Checks. Lettere å spille ond. Kjekkere å drepe ghouls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Ground Z, les i spoiler. Hvordan kommer jeg meg inn i vault 87?Har kommmet meg til little lamplight å befridd de 3 barna. Men herfra skjer det ikke noe. har prøvd å snakke med absolutt alle der. Kommer ikke meg igjennom porten. Kommer opp at cant use this right now. Du kan også få hun "Little Princess" eller hva det nå er hun heter til å åpne porten innerst i hula. Men du må ha hjelp av borgermesteren også, du kan ikke gå i den vanlige inngangen til vault 87 for det er mye radioaktivitet der. Få Borgermesteren og Little Princess til porten, og han borgermesteren blir å fortelle deg ett klokkeslett da han åpner porten. (Lenge siden jeg har spillt Fallout 3 nå, men husker at det gikk noe i den duren.) Endret 15. april 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har vi ikke en felles forståelse for at alle løsningsforslag postes i spoilertags? Mye overtramp her nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå