Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg brukte seriøst 4 timer på å finne GNR. Det var fordi jeg ikke hadde sett en inngang nede i subwayen. Pilen pekte mot venstre og jeg gikk og stanget i veggen i flere timer før jeg fant veien. Det var første gang jeg spilte gjennom og da rushet jeg mot slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har pratet med Dr. Li, og har relativt høy speech. Tror jeg fikk suksess på å spørre om faren min.

 

Ifølge mainquest mission tingen skal jeg dra til vault 112. Vil det si jeg har hoppet over GNR? Jaja, jeg drar dit uansett, får lete etter den logoen nede i subwayen. Skjønte det slik at man kan komme dit via Friendship Heights?

Lenke til kommentar

Du har hoppet over GNR-delen av MAINQUESTET, men om du går der kan du alikevel ta GNR-questet, som ikke er en del av mainquestet. Og ja, Freindship Heights. Du kommer deg til Friendship Heights ved å gå gjennom Farragut West Station, tror jeg.

 

The VaultNO (norsk wiki for Fallout) leter etter folk som kan oversette artikler, eller skrive artikler. Har også starta ett forum, men det er da ikke offisielt åpna enda. Er fritt frem å registrere seg, og skrive. Link til forumet ligger på wikien.

Lenke til kommentar
Du har hoppet over GNR-delen av MAINQUESTET, men om du går der kan du alikevel ta GNR-questet, som ikke er en del av mainquestet. Og ja, Freindship Heights. Du kommer deg til Friendship Heights ved å gå gjennom Farragut West Station, tror jeg.

 

The VaultNO (norsk wiki for Fallout) leter etter folk som kan oversette artikler, eller skrive artikler. Har også starta ett forum, men det er da ikke offisielt åpna enda. Er fritt frem å registrere seg, og skrive. Link til forumet ligger på wikien.

 

Litt rart at innholdsboksen er på høyre side.

 

Selv om jeg ikke er spesielt god på programering og html, så bidrar jeg gjerne ...

Endret av Midnight_walker
Lenke til kommentar
Du har hoppet over GNR-delen av MAINQUESTET, men om du går der kan du alikevel ta GNR-questet, som ikke er en del av mainquestet. Og ja, Freindship Heights. Du kommer deg til Friendship Heights ved å gå gjennom Farragut West Station, tror jeg.

 

The VaultNO (norsk wiki for Fallout) leter etter folk som kan oversette artikler, eller skrive artikler. Har også starta ett forum, men det er da ikke offisielt åpna enda. Er fritt frem å registrere seg, og skrive. Link til forumet ligger på wikien.

 

Litt rart at innholdsboksen er på høyre side.

 

Selv om jeg ikke er spesielt god på programering og html, så bidrar jeg gjerne ...

Yeah, jeg prøvde å flytte den over til venstre, men alt ble bare rot, så jeg safet og lot den ligge på høyre siden. Har fått en del hjelp av Porter på den engelske wikien, så jeg skal ikke ta all æren for alle malene og infoboksene etc. på siden.

 

Har bytta om på dem, men du ser hva som skjer hvis du stikker innom nå. Skal rote litt til med HTMLen og se om jeg får minsket den.

 

Edit igjen: Endra det tilbake. Fikk ikke til noe.

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Du har hoppet over GNR-delen av MAINQUESTET, men om du går der kan du alikevel ta GNR-questet, som ikke er en del av mainquestet. Og ja, Freindship Heights. Du kommer deg til Friendship Heights ved å gå gjennom Farragut West Station, tror jeg.

 

The VaultNO (norsk wiki for Fallout) leter etter folk som kan oversette artikler, eller skrive artikler. Har også starta ett forum, men det er da ikke offisielt åpna enda. Er fritt frem å registrere seg, og skrive. Link til forumet ligger på wikien.

 

Jeg har vært ved Friendship Heights... Men vil Brothers of Steel fortsatt være der selv om jeg skippa? : / Kan bli vanskelig å ta alle de Super Mutantsene aleine.

Lenke til kommentar

Hvor er det du prøver å linke til?

 

Uansett, så tror jeg ikke det skulle være et problem. Hva er problemet?

 

Du trenger forresten ikke skrive no særlig informasjon på kategorier, eller at de er under utvikling på noen artikler. Kategorier oppdateres automatisk når du legger til [[Kategori:navnher]], så det går fint.

 

Foreslår at du heller skriver det du har skrevet der så lang i en ny artikkel som du kan kalle for Primære Statistikker.

 

Forresten så bør vi nok ikke diskutere dette her, er jo ikke helt on-topic. Du kan registrere deg på The VaultNO sitt forum, og skrive der. Er ikke helt ferdig med det enda, men det kommer snart, og du kan bare begynne å skrive der om du vil ^^,

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Hvor er det du prøver å linke til?

 

Uansett, så tror jeg ikke det skulle være et problem. Hva er problemet?

 

Du trenger forresten ikke skrive no særlig informasjon på kategorier, eller at de er under utvikling på noen artikler. Kategorier oppdateres automatisk når du legger til [[Kategori:navnher]], så det går fint.

 

Foreslår at du heller skriver det du har skrevet der så lang i en ny artikkel som du kan kalle for Primære Statistikker.

 

Forresten så bør vi nok ikke diskutere dette her, er jo ikke helt on-topic. Du kan registrere deg på The VaultNO sitt forum, og skrive der. Er ikke helt ferdig med det enda, men det kommer snart, og du kan bare begynne å skrive der om du vil ^^,

 

Kult! Jeg kan gjerne oversette/skrive ting der osv!

Lenke til kommentar
Nei, de eneste er de som står like utenfor GNR, og de dør ganske kjapt. Ellers står du alene, så du bør ta med deg stimpaks og followers. Og ammo, så klart.

 

når jeg spillte mellom det første gangen og nå snart 2 gangen så hadde jeg ikke followers i det hele tatt jeg, kanskje litt dogmeat men det var ikke mye ass

Lenke til kommentar
Hadde vært kjempefint om du gadd det! Per i dag er det tre editorer, vil gjerne ha flere!

Jepp! Driver å oversetter en artikkel om vault 108 fra den Engelskke siden, det jeg lurer litt på er om hvordan man får en sånn infoboks til høyre for teksten der lokalisjonen til veltet og bilder er? Det kan hende det er noen oversettingsfeiler/skrivefeiler i artikklene jeg redigerer, men prøver å unngå det, så ser dere noen så si ifra. Men du? Hvordan er det man lager en wiki til et spill? Koster det?

 

Edit: Her er artikkelen: http://no.fallout.wikia.com/wiki/Vault_108

Er ikke ferdig, kommer blant annet av at jeg ikke vet hvordan man lager en kategori firkant (enn sånn som det står hvilke kategorier det er). Og hvordan man legger bilder på høyresiden med tekst på. Trenger nok et kurs der, så om noen gidder å fortsette på artikkelen hadde det vært bra. Eventuelt hjelpe meg med det jeg nevnte.etc

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...