Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke starte en fanboy-krig. Jeg vet ikke den egentlige grunnen til at de ikke gidder å lage DLC til PS3, men jeg vet at de enten ikke gidder, eller ikke vil. Samma det. Jeg har enda ikke kjøpt noen av dem, skal vente til Broken Steele, så kjøper jeg alle tre på en gang.

Lenke til kommentar

Jeg har litt vanskeligheter for å se hvordan de skal fikse dette. Eller, det høres i det minste ut som veldig mye arbeid. Det skal foregå noen uker etter slutten etter det jeg har hørt, så det er imponerende om man ser forskjeller over hele verden. Tenker da på ting som Lincoln's Memorial, om man gjør den questen før slutten hadde det vært kult om det var blitt en skikkelig eksslave-landsby der. Sånne ting som det, man kan se fruktene etter alt man har gjort.

 

Men jeg tror egentlig at det bare blir noe nytt utstyr, noen nye fiender, noen quests her og der, men at resten er for det meste det samme som før slutten.

Lenke til kommentar
Enig, spillet er MYE mer enn mainquest. De som bare har spilt mainquest har gått glipp av ufattelig mye.

 

Det var ikke ufattelig mye jeg gikk glipp av da, siden jeg spilte 70 timer første gangen også. En bitteliten del av de timene gikk til main quest, jeg hoppet tilogmed over Galaxy News Radio-questen fordi jeg kom over Jefferson's Memorial først.

 

Minneverdige steder jeg ikke var innom første gjennomgangen, er blant annet Dunvich Building (Lovecraft-inspirasjon<3), de maurtunnelene, og det stedet hvor et forskerpar ligger døde i hverandres armer bak en bygning, ved en radioaktiv dam som kravler over med ferals.

Lenke til kommentar

Finnes mods som lar deg spille videre. Tror en slik er inkludert i FOOK.

 

Nærmer meg vel rundt 100 timer på forskjellige saves. På den jeg har nå er jeg på 40 timer og har ikke komt lenger en til Rivet City i mainquest, og gjort noen få side-quests.

Lenke til kommentar

Hvordan kommer man seg til GNR Plaza Building egentlig? Når jeg prøver så er det alltid som om jeg må gå rundt og rundt og rundt... Kom til enden av kartet en gang :p

 

Må jeg kanskje låse opp noen quests først? Jeg har fått vite hvor det ligger (husker ikke når xD) så da bør jeg ha tilgang?

Lenke til kommentar

DU må gå gjennom en subway. Om du følger mainquestet, så kan du bruke questmarkeren i Following in His Footsteps, som leder deg dit. Da kan det være lettere å starte i Megaton eller lignende.

 

Eller, så kan du rett og slett bare gå inn i Friendship Heights eller Farragut Metro Station og komme deg til GNR slik. Lag en map marker, så finner den beste rute for deg.

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det en gang, altså satte marker. Og jeg gikk ned i en subway (husker ikke hvilken) og så kom jeg opp igjen og så stod markøren stille...

 

Får vel prøve litt mer...

 

Men jeg var ved jeffersons memorial, og da gjorde jeg noe på det questet? Har jeg da hoppet over GNR-questet?

 

Er på fjellet nå, men gleder meg til jeg kommer hjem og kan spille!!! :F

Lenke til kommentar

Hmmm, eneste måtene å hoppe over er ved å snakke med Dr. Li eller gå rett til Hvelvet hvor faren din er. Tror jeg.

 

Det greieste er, om du ikke har høy speech, å snakke med Dr. Li først. Da får man en spesiell belønning etter GNR questet, ekstra ammo osv. Greit å ha.

 

Nede i subwayen bør logoen til GNR være malt enkelte steder, med en pil som leder deg i rett retning. Når du kommer ut, må du gå mot noen ruiner, jeg vet ikke hvilken retning det er. Om du ikke har vært her før er det mange super mutants, samt en super mutant behemoth, der. Stasjonen du kommer ut av skal være Chevy Chase North, om jeg ikke tar feil.

 

Hvis dette bare forvirrer, kan du gå her og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...