Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

For de som er så "uheldige" å gå helt til slutten av spillet ved en feil, er det kun en enkel console-endring (?) som skal til. I alle fall på PC. Selv har jeg hundrevis av forskjellige saver, siden det går så fort å lagre. Enkel console-endring for å resette siste mainquest. Deretter bare å vente på Broken Steel. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet akkurat ut at gjennomsnittsskillet mitt er 97. Har jaktet på bøker i HELE dag :| Fikk også med meg Star Paladin Cross, så nå har jeg det beste teamet. Vel, Butch er nok langt i fra best, men som karakter liker jeg han godt nok til at han kan få en Death Claw-gauntlet :D

Lenke til kommentar

Dogmeat er koselig å ha som følgesvenn, men meget irriterende også. Jeg savet for hver meter, i de dagene jeg gadd å ha han med, men ga opp til slutt. For hver deatclaw eller giant radscorpion måtte jeg loade tilbake, siden dogmeat flyr rett på. Heller la dogmeat være nettopp meat, og få med deg en annen follower. Eventuelt bruke en genial mod, slik at du får med deg alle.

 

For de som vil ha en litt annerledes mod, fins det moder der dogmeat får beskyttelse på kroppen.

Lenke til kommentar
Dogmeat er koselig å ha som følgesvenn, men meget irriterende også. Jeg savet for hver meter, i de dagene jeg gadd å ha han med, men ga opp til slutt. For hver deatclaw eller giant radscorpion måtte jeg loade tilbake, siden dogmeat flyr rett på. Heller la dogmeat være nettopp meat, og få med deg en annen follower. Eventuelt bruke en genial mod, slik at du får med deg alle.

 

For de som vil ha en litt annerledes mod, fins det moder der dogmeat får beskyttelse på kroppen.

 

Er fullt mulig å få alle på konsoll og, tar bare litt lengre tid. Men i det minste så ville Dogmeat neppe dødd med 7 folk til å backe han opp.

Lenke til kommentar
Har vært på hytta i helga, så jeg har lekt litt med modden The Settler, hvor man grunnlegger sin egen by. Anbefales!

Den så artig ut ja. Men det ser ikke ut til at man kan laste ned moden for øyeblikket!?

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4440

 

 

Nei, den er i beta, så jeg lasta den ned like før den ble låst igjen. Den kommer nok opp igjen om en uke eller to, og da må du få den med deg. JEg har tre folk i landsbyen. Et skur, utedo, et telt, seng, skap, et høyt tårn, brønn, åker, holder på med en kornsilo, skal få meg et par Brahmins, og har begynt å lage mur rundt hele "byen".

Lenke til kommentar

Okei, den "moden" hørtes dritkul ut! Jeg har ikke spilt sååå mye fallout, så jeg lurer litt på hva en mod er?

 

Men er det noen her som har satset på god karma i likhet med meg? Foreløpig har det ikke brakt med seg noen fordeler:

1. Jeg kunne hatt flere ting hvis jeg ikke hadde brydd meg.

2. Jeg kunne til og med hatt en følgesvenn fra megaton (husker ikke hva han heter) men jeg hadde for god karma. Kommer det noen goder ved å ha god karma etterhvert?

 

Ett spørsmål til: Hvis man legger igjen ting i huset (f.eks. ting man trenger til ett våpen), ligger det der når man kommer tilbake?

Lenke til kommentar

Hei

 

Pleier ikke å skrive her inne, men må jo nesten kommentere Fallout 3 litt, det posetive er at spillet er veldig bra grafikk messig og at de ikke "drepte" spillet men en liten ting som irriterer meg er denn slutten, må da være bedre om de hadde gjort slik som 1&2 vel? kan ikke fordra denne slutten. Har spillt igjennom to ganger en gang som super god og en gang som ultra ond:-) og hvergang e jeg like skuffet over slutten:-( ellers bra spill selv om det ikke er like vanedannende som 1&2 da:-)

Og om dere ikke har spillt 1&2 gjør det:-)

Lenke til kommentar

Fakta at DLC for PS3 er et herk. Når Broken Steele kommer ut, kan man fortsette etter mainquest og levle til 30.

 

Det er mer moro å spille ond. Svarene man får ved å snakke frekt til folk er... priceless. Må quicksave hver gang du skal snakke til folk, though, for enkelte blir kjapt hissige og skyter deg på flekken -.-

Lenke til kommentar

F5 burde quicksave. Du bør ha flere saver, da. Vanlige saver. Jeg rullerer på tre, samt auto- og quicksave.

 

Mods blir laget av vanlige gamere som meg og deg. De er ikke godkjent av Bethesda, med andre ord, men det er jo en grunn til at Bethesda gir ut slike modding-verktøy som G.E.C.K. og TESCS.

 

Huset ditt kan du bruke som lager, det er helt trygt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...