Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yupps, det er meg. KristofferAG. Jeg er SysOp, da. Eneste jeg ikke kan gjøre er å gjøre andre folk til admins. Så nå får dere oppføre dere, eller så blir dere b&.

 

Tror jeg ble det fordi jeg kjeda meg en kveld og grunnla den norske wikien for Fallout, bare for moro skyld. I tillegg så driver jeg med en god del med opprydning på den engelske wikien for Fallout, og fikser vandaliserte artikler osv.

Lenke til kommentar

Vel, opplæringsfasen er jo mens du er inne i hvelvet. Når du kommer ut er det helt opp til deg hva du vil gjøre. Du kan følge mainquest, og gå til Megaton, eller du kan bare gjøre hva du vil. Utforske, drepe, gjøre sidequests osv. Du bør nok ikke gjøre ferdig mainquest, for om du gjør dette, så avsluttes spillet. Når Broken Steele kommer ut, kan det være at man kan gjøre ferdig mainquest og alikevel spille videre.

Lenke til kommentar

Sitter litt fast og trenger hjelp. Spoiler alert!

 

 

Har fulgt mainquestet og plutselig var spillet over. Jeg er på lvl 17 tror jeg. Litt kjipt. Det er det questet hvor man følger Liberty Prime til the Purifier. Uansett, jeg vil ta flere quests. Er sugen på samtlige egentlig da jeg har det på 360. Hva skal jeg gjøre? Du Fallout wiki guru, har du / dere noen tips til hvem jeg skal snakke med for å få resterende quests? Finnes det en sånn oversikt noe sted på nettet? Takker

 

Endret av PaulKemp
Lenke til kommentar

Jeg spiller på PC og har alltids et gammelt savegame å gå tilbake til, har man ikke det på Xbox360?

Går man over målstreken er spillet slutt, enkelt og greit, så ta ett skritt tilbake og ut til siden så kan du leke i timesvis. Jeg er snart lvl16 og har kun vært i Rivet City på mainquest (det var vel ikke så røpende at man trenger spoiler..). Det er mao ganske mye annet å finne på enn å leite etter pappa.

Nå blir det en uke uten Fallout for min del, god påske alle sammen.

Lenke til kommentar

Foreslår at man bytter på å lagre på tre forskjellige filer så ofte som mulig. Når man har gjort ferdig main quest kan man ikke gjøre mer. Hvis du vil ha en liste over quests kan du gå her. Der er det en liste over alle quests, også de som ikke er markerte i Pip-Boyen ;)

 

Jeg er på min femte save elns, har spilt i 50 timer og har ikke komt lenger en til Rivet City. Og da hoppet jeg over GNR. Har utforsket masse og gjort to-tre mainquest. Det er der all moroa ligger!

 

Edit: God påske, Mozze!

Endret av KristofferAG
Lenke til kommentar
Huff nei dette spillet gjør meg bare sint. Er i starten på spillet, klarte å få tak i en pistol men folka trenger jo 10 skudd for å dø wtf!! og plutselig når jeg går der så får jeg huet blåst av.

 

Dette er ikke FPS spill. Bruk feks. VATS for å treffe bedre.

Lenke til kommentar
Har kjøpt dette spillet og prøver å like det, men synes det er vanskelig..

Hvor lenge må man spille for at det skal bli bra? Pleier å være en oppstartsfase med store spill.

 

Er spillet vanskelig, eller er det vanskelig å like?

 

Synes starten på spillet er den kuleste introen jeg noen gang har prøvd. Så utrolig stilig måte å velge skills og slikt på. (Med lekene, den der skoleprøven ...)

 

Ahh, nå fikk jeg lyst å starte en ny character. Men blir for hekta :ph34r:

Lenke til kommentar
Huff nei dette spillet gjør meg bare sint. Er i starten på spillet, klarte å få tak i en pistol men folka trenger jo 10 skudd for å dø wtf!! og plutselig når jeg går der så får jeg huet blåst av.

VATS er stort sett en sikker vinner, men hvis du har valgt bare melee-skills så treffer du uansett dårlig. Du må bygge karakteren så den matcher spillestilen din, det er litt av hemmeligheten (og ikke minst 99% av moroa) med et rollespill.

Lenke til kommentar

Ahhhhh, da har jeg endelig både Fawkes (emoticon_love.gifemoticon_love.gifemoticon_love.gif) og Butch med Ashtur's Power Armor :D Måtte drepe kjære Dogmeat for å få Butch med da, føler meg som en bæsj :(

 

Uansett, nå kan jeg fortsette jakten min på skill books. Har minst 70 i ALLE skills, 100 skal nås!

 

 

edith: Oh wow, Dunwich Building. Var aldri der første gjennomgangen. Like digg som Ctulhu-referansene i Oblivion<3

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Har vært på hytta i helga, så jeg har lekt litt med modden The Settler, hvor man grunnlegger sin egen by. Anbefales! Reiste også opp til Canterbury Commons for første gang på denne saven, og utforsket en del nede i Dunwich Building og rundt i det området, sør-vest, samt helt nord-nordøst. Har også vært innom Vault 92, men holdt meg utenfor Old Olney.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...