Nizzen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Forbanna spill! Nå er jeg gått sikkert 70000 mil, og oppdaga masse kjedelige plasser. Det er ikkje noen snarveier, detter er sinnsykt kjedelig, fordi da må man gå evig langt for å komme til en plass. Den plassen kan være rett på andre siden av bygningen, men man må gå 5 timer og igjennom 40 stk undergrunnsbaner Savner jetpack jeg *finne juksekoder på nett* Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Du kan bruke fasttravel Nizzen... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Du kan bruke fasttravel Nizzen... Det hjelper lite når man må oppdage plasser først. Den plassen jeg skal til er umulig å fasttravel til. Er på vei til det science senteret, eller hva det er. Museum of Technology skal jeg Er det noen som vet om en snarvei eller? Endret 29. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, toalettskåler er en måte å få tak i rent vann på i fremtidens Washington DC. Men dette var jo på et offentlig toalett i byen megaton, med mange vasker rundt "Activate toiled" så tar han hånda ned og slurper i seg vann hehe. Men blir bare mer og mer forelsket i dette spillet! Jeg merker jeg har blitt kleptoman igjen som i oblivion Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Spilt i et par timer nå, så utrolig morsomt, VATS blir helt klart ikke kjedelig, det er veldig morsomt og siden Fallout 3 ikke er et vanlig FPS så er det nokså vanskelig og sløsing med ammo å spille det som et vanlig FPS. Kommer nok til å ta sin tid å klare dette spillet, særlig siden jeg ikke klarer å skippe noe, og det er så mye random å oppdage! Bare det å plukke opp ting i spillet er et eget lite spill, elsket det i Oblivion, har akkurat samme følelse nå, plukker opp alt som er. Hva er forresten "rad" man får av enkelte ting? Samme som radiation? Endret 29. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har spillt ingame 11 timer nå. Kan si at det begynner å bli vanskelig å kjempe mod de store monster gøbbene med "rocket lønsjer" og minigun! Har fått veldig mange heftige våpen, men det som er forbanna, er at man har kanskje bare et par skudd før man er tom for ammo. Det går heller ikkje ann å bære på så mange våpen Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, høres jo bra ut det.men fikk ikkje mitt fra Absoluttspill i dag! tror dette er første gang at et spil ikkje har komt fram på en dag fra dem. får spile mer fable 2 i dag da. Det er jo ikke release før i morgen da, så egentlig ingen bombe Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Fyfaen, starta nettop å spille, og hadde nettop kommet meg ut av hvelvet, så lagrer eg og går utav spillet for å spise middag. Og når eg skal starte opp igjen, er det ikkje en eneste savegame der? Forbanna irriterende, selv om det ikkje er lange stykket å gå å gjennom, men allikavel. Noen som har opplevd det samme? EDIT: Fant ut at grunnen var at eg hadde glemt å logge meg på Live kontoen min når eg starta spillet etterpå Endret 29. oktober 2008 av member-97590 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 fikk det i dag! og dette var midt i blinken for meg!! var litt reservert, og forsiktig med å glede meg, og ble desto mer positivt overraska! helt konge Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Kræsjer rett etter jeg får beskjed av veninna om å rømme, når du møter Officer Kendall. Skjedd et par ganger nå. Prøver reinstall nå. Endret 29. oktober 2008 av Shifty Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 nei er klar over det men har altid pleid og få spilla fra dem en dag før release, siden dem sender 2 dager før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, høres jo bra ut det.men fikk ikkje mitt fra Absoluttspill i dag! tror dette er første gang at et spil ikkje har komt fram på en dag fra dem. får spile mer fable 2 i dag da. jeg fikk, men det var vanlig kover. bestillte du Col.Ed? mulig den ikke fikk plass i postkassen, så du må hente på posten Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk min CE utgave fra Absoluttspill i dag. Litt kjipt at Ubisoft har byttet ut Brotherfood of Steel figuren med en billig opptrekker (ligner ikke på Nuke Cola flaske en gang ). Matboksen har derimot veldig fin finish og det samme har bonus boken. Boblehodet har litt lett base og spillet har ikke noe CE cover . Noen som vet native oppløsningen på Fallout 3 (Xbox360/PS3)? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 fantastisk fantastisk fantastisk Lenke til kommentar
Candey Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 De solgte spillet i går på Obs her i Sarpsborg. 2 dager for tidlig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har nå slått sammen en samletråd i felles-delen av spillforumet med denne. Derfor kan noen av postene være noe ut av plasseringen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, høres jo bra ut det.men fikk ikkje mitt fra Absoluttspill i dag! tror dette er første gang at et spil ikkje har komt fram på en dag fra dem. får spile mer fable 2 i dag da. jeg fikk, men det var vanlig kover. bestillte du Col.Ed? mulig den ikke fikk plass i postkassen, så du må hente på posten nei var vanlig! tenk om post mannen har tatt det? :O Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Så hva syntes folket da? Etter en ganske stor skuffelse med Far Cry 2 (Sier ikke det er dårlig ble bare skuffet ) , som jeg fint kunne klart meg utenom er dette verdt pengene? Føltes spillet ensomt? Hvordan er landskaper? Er det er stor ørken eller er det like "pent" som Oblivion? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Dette er kanskje det hittil beste spillet jeg har spilt på lenge. Akkurat som i Oblivion, ble jeg helt revet med, og føler at verden er helt spesiell og at (nesten) alle personene i den også er spesielle. Jeg synes dog verden er litt trist og ensom, og hadde kanskje vært fetere hvis den hadde vært bebodd og "levende", men det hadde ødelagt hele konseptet, og sikkert vært forferdlig vanskelig å lage. Og jeg elsker friheten og mulighetene: Jeg går bortover på den øde strekningen, har nesten ingen penger, 10 kuler i pistolen og er ellers utrolig hjelpeløs. Jeg møter en salgsmann etterhvert, jeg får han til å reparere våpene mine til det jeg har råd til, så selger jeg noen av tingene mine til han for å få penger, så bruker jeg de få kulene jeg hadde til å drepe han, så tar jeg tilbake alt jeg solgte til han + alle slags kule våpen og stuff han hadde. Det beste med alt er at mannen er død, han vil ikke respawne, og jeg vil aldri igjen møte noen i den bula hans. Det er akkurat sånne ting som gjorde oblivion og dette spillet så utrolig herlig Endret 29. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Argh, vil finne hunden >.< Fant forresten en flammekaster, nydelige saker, selv om jeg liker Hunting Rifle best på utseende og dmg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå