Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i alle verden finner man dartgun? Den har jeg ikke sett, men har samlet piler i 11levels.. ;)

Må bygge den, får tegning å lager den selv av skrot. Finner det ut på Fallout Wiki hvem som har tegninger, rart du ikke har fått den ennå men er vel andre oppdrag du har gjort :)tegning

Lurer på hvor mange paintguns, toy car osv jeg aldri har giddi å plukka med egm. Får kanskje ha det litt i bakhodet ikveld når dama drar og trener og jeg fyrer PC'n ;)

Har ikke vært på noen av stedene man får tak i schematics enda, så vi spiller tydeligvis ikke på samme måte her på forumet. Moro at spillet har såpass vide muligheter til å spilles så forskjellig.

Lenke til kommentar

Mozze: Du bør være litt bestemt på hva du plukker opp. Blir sinnsykt travelt å spare på alt av dritt du finner pga det kan brukes til en eller annen schematic :p Dart gun er forsåvidt den som er verdt mest i caps i forhold til vekt, der paint gun er den mest sjeldne gjenstanden.

 

EDIT: Schematics finner du ofte hos vendors. Her er komplett liste over hvor du finner de: http://fallout.wikia.com/wiki/Schematics

 

KristofferAG: Jeg gjør det på akkurat samme måten :p

 

Mye fjas om hvordan jeg spiller med schematics osv:

 

 

Jeg lager feks: èn dart gun, èn railwway rifle(den kaster jeg når jeg får ol' painless eller lincolns repeater) og èn shish kebab(bruker på radscorpions i combo med dartgun, de skorpionene er dritseige når man er lav level), så reparerer jeg de heller med merchants.

 

Jeg lager kanskje ett par dart guns i starten for å selge de, grunnen til at jeg reparerer med merchants er at jeg slipper å samle på så sykt mye rot. Rock-it launcher er litt gøy, men at man må "lade" den manuelt gjør den igrunn bare mer irriterende enn gøy + den er ganske tung.

 

Hadde aldri brukt dart gun noe særlig før denne gamen her, men den er sinnsykt bra i starten. I kombo med railway rifle kan du lett ta death claws i hopetall på svært lav level.

 

Begynte ny game for 2 dager siden, har Ol' painless, Lincoln's repeater, Ranger armor, Eugene, masse schematics, 12.000 caps og har utforsket ganske mye kart(har dog masse igjen), ca helt ferdig å utforske DC området. Jeg er forøvrigt en svært ond karakter som driver med slaveri, har nuka megaton og den regla der :p

 

Tjener SYKT mye penger om man har litt høy strength, den skillen som gjør at man kan bære 50 mer, relativt høy repair skill og dreper mutants. Reparerer og selger assault rifles og miniguns(rocket launcher gidder ikke jeg pga vekt)

 

Neste blir vell å skaffe vengeance og bobblehead i death claw sanctuary. Plukker sikkert med meg Reservist rifle når jeg først er i området.

 

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Hvordan får dere så sinnsykt mye penger? Merchants har stort sett bare noen hundre bottlecaps å kjøpe for så man må i så fall reise rundt og lete etter karavaner osv. Ikke at jeg har noe å bruke penga på, men allikevel ;)

Stjel og selg :) Vel e jo ikke mye penger å hente men enkelte av karavanene har jo over 1000 caps å handle for, har nå over 10k caps nå men er jo passer level 20. Husk nå på barter nivået bestemmer prisen begge veier. Og har de ikke penger så bytt i noe som ikke tar opp vekta du kan bære.

Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Tips til hvordan man kan få så mye caps?, ligger konstant på mellom 800 og 3000 caps, kjøper alltid bare masse av ammo når butikkene får mer ammo. Noen forslag på hvordan jeg kan tjene myyyye caps?

Lenke til kommentar
Nå er hvertfall the pit fikset! Eneste som er dumt er at jeg har fullført main questet så da kan jeg ikke spille.

 

Jeg hadde såvidt spilt Fallout 3 siden jeg runnet det, og det er ganske lenge siden nå. Jeg startet en ny fil hvor jeg skal prøve å optimisere karakteren min. Min plan er å øke alle skills til 50, og så skal jeg prøve å få alt (i det minste det jeg liker best) opp i 100 ved hjelp av Bubbleheads og skill books. Hvis dette ikke funker, vil det ihvertfall gjøre det med Broken Steel.

Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Jeg fikk plutselig en spontan lyst til å drepe alle i Tenpenny Tower en gang. Dessverre ingen der nå, og derfor ingen flere møbler til rommet. :cry:

 

Flere steder å bruke penger på møbler til rommet på? Megaton er historie, og Tenpenny gudsforlatt. Rivet City har vel ikke denne muligheten?

Endret av aunmar
Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Jeg fikk plutselig en spontan lyst til å drepe alle i Tenpenny Tower en gang. Dessverre ingen der nå, og derfor ingen flere møbler til rommet. :cry:

 

Flere steder å bruke penger på møbler til rommet på? Megaton er historie, og Tenpenny gudsforlatt. Rivet City har vel ikke denne muligheten?

Hehe, gjorde det samme. Mistet da tilgangen til rommet så da var det bare å kutte ut om du ikke har en save tiligere da...

Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Tips til hvordan man kan få så mye caps?, ligger konstant på mellom 800 og 3000 caps, kjøper alltid bare masse av ammo når butikkene får mer ammo. Noen forslag på hvordan jeg kan tjene myyyye caps?

Bare undersøk alt mulig så trenger du aldri å kjøpe ammo (eller noe særlig annet). Tror jeg aldri har kjøpt ammo, men jeg har faktisk solgt endel. Finnes også en perk som gjør at du finner dobbelt så mye caps liggende rundt omkring, men den skal ikke være nødvendig å ha for å få en god økonomi.

Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Tips til hvordan man kan få så mye caps?, ligger konstant på mellom 800 og 3000 caps, kjøper alltid bare masse av ammo når butikkene får mer ammo. Noen forslag på hvordan jeg kan tjene myyyye caps?

Det eneste man kan gjøre er vel å utforske. Plukke opp ting som er verdt mye, reise tilbake til en merchant ofte. Våpen er ofte verdt mye. Bare pass på så du tar med det soom er verdt mye.

Lenke til kommentar
Jeg er på level 14 og har 2000 caps. I tillegg til Nuka-Cola Machine, Tenpenny Tower og Pre-War team, samt gode våpen og god armor. Jeg har vært oppe i 10k, men liker godt å... shoppe.

 

Jeg fikk plutselig en spontan lyst til å drepe alle i Tenpenny Tower en gang. Dessverre ingen der nå, og derfor ingen flere møbler til rommet. :cry:

 

Flere steder å bruke penger på møbler til rommet på? Megaton er historie, og Tenpenny gudsforlatt. Rivet City har vel ikke denne muligheten?

Hehe, gjorde det samme. Mistet da tilgangen til rommet så da var det bare å kutte ut om du ikke har en save tiligere da...

 

Har fortsatt tilgang til rommet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...