AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dart Gun er et av de mest effektive våpnene. Ikke det man skulle trodd, men det ruler. Spiller de fleste her på PC eller? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg sa faktisk feil.. det var trainrail spikegun jeg bruker mot Deathclaws. Endret 23. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjipt for deg at du går glipp av DLC, da, Tabris. Broken Steel kommer til å bli herlig. 10 ekstra leveler OG fortsette etter main quest? For ikke å snakke om The Pitt! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg sa faktisk feil.. det var trainrail spikegun jeg bruker mot Deathclaws. Ryddet old olney med den og dart gun Funket sjefs! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Drev med noen utfordringer på IGN sitt forum for Fallout. Gå inn i Old Olney kun med en Hunting Rifle og 100 skudd. Du kan ikke gå før du har rydda hele byen. Du kan kun ha på deg vanlig Leather Armor, ingenting på hodet. Ingen dop. Bare deg, din leather armor, og ditt våpen. Stimpaks er heller ikke lov, men du kan spise det kjøttet du finner underveis (om noe). Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, den tror jeg ikke jeg hadde klart. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva med å begynne helt nede til venstre på kartet og komme deg helt opp til høyre? Du begynner HELT naken. Ingenting på kroppen i det hele tatt. Hvis du dør, begynner du på ny. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Med begynner, mener du at man kan plukke opp og bruke hva man vil? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja. Men du begynner uten noe som helst. Tar du utfordringen? Ta gjerne en del screenshots og skriv hva som skjer. Som bevis. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Screenshots ville vært slitsomt, siden jeg bruker 360 Men det høres interessant ut. Kanskje jeg tar bilder under høydepunkter, om du er interessert. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gjerne det, ja. Lykke til, da! Du trenger det nok. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Men må jeg starte på level 1? Det ville jo blitt ganske enkelt om jeg var level 20. Og det å bare gå fra den ene enden til den andre er jo ikke så vanskelig, tror jeg. Hva med huler/fabrikker/andre steder jeg støter på? Og en annen ting, kommer the Pitt i dag eller i morgen? Har lest 24, men en venn sa nettopp at det kommer 25. Endret 24. mars 2009 av Patney Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor i alle verden finner man dartgun? Den har jeg ikke sett, men har samlet piler i 11levels.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hvor i alle verden finner man dartgun? Den har jeg ikke sett, men har samlet piler i 11levels.. Det er en schematic. http://fallout.wikia.com/wiki/Schematics_-...t_Gun#Locations BTW LASTER NED THE PITT NÅ. :') Endret 24. mars 2009 av Patney Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hvor i alle verden finner man dartgun? Den har jeg ikke sett, men har samlet piler i 11levels.. Må bygge den, får tegning å lager den selv av skrot. Finner det ut på Fallout Wiki hvem som har tegninger, rart du ikke har fått den ennå men er vel andre oppdrag du har gjort tegning Endret 24. mars 2009 av curtiis Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Men må jeg starte på level 1? Det ville jo blitt ganske enkelt om jeg var level 20. Og det å bare gå fra den ene enden til den andre er jo ikke så vanskelig, tror jeg. Hva med huler/fabrikker/andre steder jeg støter på? Og en annen ting, kommer the Pitt i dag eller i morgen? Har lest 24, men en venn sa nettopp at det kommer 25. Du begynner på level 1, ja. Plukk opp hva du vil, og gå hvor du vil. Så lenge du kommer til den ene enden. Men du kan ikke gå inn i byer eller lignende. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 The Pitt skal komme ut idag. Den lå ute på marketplace tidligere idag, men den er nå fjernet grunnet at filen som lå ute visstnok var corrupted. De jobber med å løse problemet nå. http://bethblog.com/ http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=970028 Lenke til kommentar
Persn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå ble jeg litt bekymra siden den allerede er lasten ned og installert her på gården, men ser at problemene begrenser seg til XBOX-versjonen så da er jeg vel heldig likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå