Tabris Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes det er genialt å cripple Deathclaws i beina med Dart Gun. Så er de ikke så kjappe lenger og man kan mye lettere løpe rundt dem og plaffe dem ned med et bedre våpen etterpå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ble veldig skuffet over fallout. Blir fri for skudd hele tiden(mulig jeg er dårlig å skyte) steam pack blir man også fri for i tide og utide. Men for all del sikkert et bra spill visst jeg hadde giddet å sette meg mere inn i det. Spillet har fantaskisk grafikk og god atmosfære. Har ikke brukt så mange timene på fallout 4-5 timer kanskje, Så å si om det er bra eller dårlig kan jeg vell ikke uttale meg om. Oblivion er og blir en favoritt hos meg. Eneste spillet jeg har brukt 800timer+++ på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg brukte latterlig mye tid på Morrowind, expansions og mods til det. Men spilte bare gjennom Oblivion og var ferdig med det, liksom. Tror jeg satt hver dag i 3 uker en sommerferie med Morrowind. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ble veldig skuffet over fallout. Blir fri for skudd hele tiden(mulig jeg er dårlig å skyte) steam pack blir man også fri for i tide og utide. Men for all del sikkert et bra spill visst jeg hadde giddet å sette meg mere inn i det.Spillet har fantaskisk grafikk og god atmosfære. Har ikke brukt så mange timene på fallout 4-5 timer kanskje, Så å si om det er bra eller dårlig kan jeg vell ikke uttale meg om. Oblivion er og blir en favoritt hos meg. Eneste spillet jeg har brukt 800timer+++ på Første gangen jeg spilte gjennom Fallout 3 fulgte jeg bare hovedquesten og ble ganske fort ferdig med det. Følte at jeg veldig ofte sleit litt med ammo, litt med stimpacks, og ofte med at jeg hadde med meg for mye crap. Andre gangen syntes jeg spillet ble MYE bedre, jeg hadde mer på strength(kan bære mer ting, tjener fortere kontanter), høyere repair skill(kan reparere høyere, får høyere pris for items) og vips så hadde jeg regelrett evig ammo, stimpacks og kontanter Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvordan i heite oppgraderer man sine egne våpen? Når jeg trykker på en arbeidsbenk får jeg bare velge mellom de tingene jeg har funnet byggeplaner til. Når det gjelder våpenbruk er det hvert til sitt bruk. Sniper når jeg er ute, men den finner jeg generelt lite ammo til. Blir stort sett hunterrifle som er standardvåpenet. Inne i hus går det stort sett i Combat Shotgun og Sub Machine Gun i større rom med litt lenge avstander. Har Comando-perken så da er to-håndsvåpen å foretrekke, SMG har jeg sinnsykt mye ammp til og rydder raiders lett som en plett. Blir det for hett så hiver jeg inn en granat. Man kommer seg lett unna overforbruk av stimpacks hvis man drar hjem og sover, men det er kanskje den feige metoden Endret 21. mars 2009 av Mozze Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 På arbeidsbenken kan du kun lage våpen du har fått tegningene til. Du kan ikke oppgradere våpen i det hele tatt, men du kan reparer våpen. Dette gjør du i Pip-Boy'en der du velger våpen, så kan du trykke R for å reparere våpen. Du trenger minimum 2 våpen av samme type siden siden man erstatter deler i våpnene. Du kan også betale NPCer du møter til å reparere ting for deg. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ble veldig skuffet over fallout. Blir fri for skudd hele tiden(mulig jeg er dårlig å skyte) steam pack blir man også fri for i tide og utide. Men for all del sikkert et bra spill visst jeg hadde giddet å sette meg mere inn i det.Spillet har fantaskisk grafikk og god atmosfære. Har ikke brukt så mange timene på fallout 4-5 timer kanskje, Så å si om det er bra eller dårlig kan jeg vell ikke uttale meg om. Oblivion er og blir en favoritt hos meg. Eneste spillet jeg har brukt 800timer+++ på Jeg kjenner meg igjen i hva du sier. Jeg kjøpte spillet og spillte i ca 8 timer, så hadde jeg en lang pause. Da jeg tok det fram igjen var det mye bedre. Man må skjønne spillet. Skjønne hvor man må gå for oppdragene etc. Ikke minst skjønne hvilke styrker man bør velge når man gainer level. Spillet er vanvittig bra, det er bare å ta det frem igjen! Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Mangel på ammo og stimpaks er et problem de første lvlene. Jeg synes ikke jeg gjorde annet enn akkurat å overleve quest for så å kjøpe ammo og stimpaks for alt jeg fikk tak i av loot og var dermed tilbake på scratch igjen. Men når jeg kom meg opp i lvl var det ikke lenger noe problem og nå har jeg mer caps, ammo og stimpaks enn jeg noengang vil trenge. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan i heite oppgraderer man sine egne våpen?Når jeg trykker på en arbeidsbenk får jeg bare velge mellom de tingene jeg har funnet byggeplaner til. Når det gjelder våpenbruk er det hvert til sitt bruk. Sniper når jeg er ute, men den finner jeg generelt lite ammo til. Blir stort sett hunterrifle som er standardvåpenet. Inne i hus går det stort sett i Combat Shotgun og Sub Machine Gun i større rom med litt lenge avstander. Har Comando-perken så da er to-håndsvåpen å foretrekke, SMG har jeg sinnsykt mye ammp til og rydder raiders lett som en plett. Blir det for hett så hiver jeg inn en granat. Man kommer seg lett unna overforbruk av stimpacks hvis man drar hjem og sover, men det er kanskje den feige metoden Kan ikke oppgradere våpen, men reparere som nevt tidligere. Si man har 2x hunting rifle, så tar man repair på den med høyest condition, da kan du bruke den andre til å øke condition på den du har tenkt å bruke. Høyere condtition: Høyere damage og høyerer verdi. Angående ammo til sniper(og magnum for den del) kjøp med vendors hver gang du er i byen osv. En av Paladinene selger magnum ammo hver 3. dag om jeg husker rett. Isteden for hunting rifle kan du bruke Ol' faithfull, bruker samme ammo og kan fikses av hunting rifles. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ol' Painless mener han nok. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ol' Painless mener han nok. Hehe, gikk fort i svingene der ja! Ol' painless selvfølgelig Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ol' Painless mener han nok. Hehe, gikk fort i svingene der ja! Ol' painless selvfølgelig hvor finner man den?? aldrig sett i spillet liksom Lenke til kommentar
gsn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 I denne spoiler teksten står det hvor fire av de unique small guns ligger, blant andre Ol' painless. Ol' painless finner man i republic of dave, i dave's safe. Det er en hunting rifle med 0 spread(treffer akkurat hvor du sikter utenfor VATS), litt kjappere, reloader litt kjappere og har litt høyere damage. Blackhawk(bedre scoped magnum) finner man hos agatha(man får den i bedre condition hvis man er høflig mot henne når man mottar questen i følge fallout wiki). The Terrible shotgun(bedre combat shotgun) finner man hos Smiling Jack i Evergreen mills. Lincoln's repeater(Hunting rifle med 12 skudd magasin som skyter magnum kuler) finner man i museeum of history i en glass kasse. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 glemte alien blaster eller hva den heter Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Takk gud, et øyeblikk trodde jeg ikke det var en FO3-tråd her. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) glemte alien blaster eller hva den heter Meg du svarte nå? I såfall er det MANGE flere unike våpen i spillet, jeg nevnte bare fire av mine favoritter. Står alt om de på fallout wiki Edit: Okay Endret 22. mars 2009 av gsn Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg liker Firelance. Gah, den er digg. For øyeblikket leker jeg med en mod som lar deg grunnlegge din egen by, med innbyggere. Skikkelig kult! =D Mens jeg, for moro skyld, oversetter Fallout wikien til Norsk :F Lenke til kommentar
gsn Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Begynte en ny game der jeg testet dartgun i går, må si at jeg likte den! Fant ikke poison gland før på level 6 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå