Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Samme her. Men blir neppe noen slutt, blir vell bare freeroam uten mainquest på broken steel. EDIT: Leif Endret 13. mars 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kult! Takk for at du mekka en playlist. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Niiiice! Takk skal du ha, sitter og hører på den nå Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Takker, e jo digg musikk så må jo spre den. Lenke til kommentar
HK-JK Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gadd ikke lese alle sidene, så jeg bare spør; Har noen også hatt det problemet at man ikke hører lyd om du står rett mot noe, men om du beveger deg til siden, slik at øret er mot lyden så kan du høre det? Utrooolig plagsomt, har ikke peil på hvordan jeg skal fikse det.. noen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Takk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Gadd ikke lese alle sidene, så jeg bare spør; Har noen også hatt det problemet at man ikke hører lyd om du står rett mot noe, men om du beveger deg til siden, slik at øret er mot lyden så kan du høre det? Utrooolig plagsomt, har ikke peil på hvordan jeg skal fikse det.. noen? Oss meg skjer det når jeg ikke ser på personen som snakker. snur jeg meg vekk hører jeg ingenting, men ser jeg på personen hører jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Herlig! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 får håpe det kommer en skikkelig patch snart. etter anchorage vart installert, må eg hardboote pcn OFTE. forbanna irriterande. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Merkelig, installerte Operation Anchorage i dag, og har spilt i HELE dag uten krasj. Har du oppgradert selve Fallout også? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 har installert alle patcher ja. så det er merkelig. heile vanlige versjonen gikk stort sett smerte fritt. men ingenting samenligna med det her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg opplevde mindre krasj etter Operation Anchorage, men jeg saver fortsatt titt og ofte for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er lurt å save uansett hva du gjør. Steder der du gjør viktige ting, ala ferdiggjort quest; ordentlig save. Etter at du har plaffa ned noen mirkelurks eller lignende; hurtigsave på f5. Grunnen til at jeg alltid tar hurtigsave etter at jeg har drept et dyr eller gått en liten distanse, er at jeg hurtig kan loade tilbake til et tidspunkt rett før Dogmeat selger seg som eskortedamer til Radscorpions. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Jeg bruker spotify, men nå er det ikke lenge til THE PITT! Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Noen spotify brukere her? Laga min egen lille Fallout3 playlist Jeg bruker spotify, men nå er det ikke lenge til THE PITT! Er det noen kul musikk dær så sleng ut en playlist om noen av dere gidder å mekke til ei. Har dessverre ps3 så får ingen nytte av de nye greiene som kommer. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har dere sett traileren til "The Pitt" ? ligger ute på IGN og GT. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Begynner å skjønne hvorfor folk klager over at man topper på level 20. Jeg kommer til å tippe lvl8 ikveld og det eneste jeg har gjort er: Those! - men ikke vært i Rivet City og funnet noen slektinger til gutten The Wasteland Survival Guide - ferdig med chapter 2 Leaky Pipes - knøttequest i Megaton Power of the Atom - disablet bombem 1minutt etter je gkom til Megaton. Mainquest - fremme ved Galaxy News Radio, men ikke begynt på noe quest rfa Three Dogs enda Annet: Ryddet skolen i Springvale (det klarer man med balltre) og Beteshda Ruins. Det er alt, så vidt jeg har noen markers på kartet FFS! Ikke har jeg spilt så sinsykt mye heller, jeg får en time eller to om kvelden etter puddingen har sovnet. En annen ting er samlemanien jeg har hatt, bært alt mulig skit hjem til skapet i huset mitt. Men hvorfor? Det er ingen å selge til, for de har jo ikke penger til å betale for skiten, ei har de noe jeg har brukt for. I praksis er man totalt selvforsynt og har ikke brukt for alt man finner, ikke engang av våpen. Det ligger jo overalt og det er grenser for hvor mye man kan reparere. Høres ut som jeg sutrer litt, men så langt har jeg storkost meg. Sniker meg rundt med sniper/hunting-rifle og legger ned det meste på ett skudd. Jeg er en jævel på bakholdsangrep og feige langskudd Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ang. din samlemani så er det en del "skrot" du trenger til å lage egne våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå