Theo343 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det ikke bare å skrive en kommando i konsoll? Trenger ikke nødvendigvis å laste ned mod. Alle metode jeg har hørt om gir samme problem i spillet, ting slutter å virke utover eller med DLC, husker ikke nøyaktig hva det var. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan noen hjelpe meg med Stealing Independence? Jeg har saumfart museet og trenger nøkkel til rommet hvor selve papirrullen er. Den har jeg ikke. Jeg har ikke utforsket hele Archive Basement, men den er vel ikke der? Bare masse supermutanter og tomme hyller. Er det en krok her nøkkelen hjemmer seg i, eller må jeg hacke terminaler? Dette kan jeg ikke siden jeg ikke har prioritert science skill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Bruk spoiler for svarte svingende. Endret 4. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Kan noen hjelpe meg med Stealing Independence? Jeg har saumfart museet og trenger nøkkel til rommet hvor selve papirrullen er. Den har jeg ikke. Jeg har ikke utforsket hele Archive Basement, men den er vel ikke der? Bare masse supermutanter og tomme hyller. Er det en krok her nøkkelen hjemmer seg i, eller må jeg hacke terminaler? Dette kan jeg ikke siden jeg ikke har prioritert science skill i det hele tatt. Hei, ta en titt her (clicky!) NB: Kan inneholde spoilers! Endret 5. mars 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bruk spoiler for svarte svingende. Næ, har ikke sportsbil. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Når man forklarer spillinnhold skal man bruke spoilers. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har vært passe snill jeg. Men så fant jeg ut at jeg skulle stjele litt. Fikk pluttselig 1000 caps Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hvordan storyline det blir mht ekspansjonspakka som kommer? Med den slutten som ligger i endel spoilere her så gir det ikke uten videre en enkel overgang storymessig til en utvidelse. Det må jo være litt av poenget hvis man skal fortsette å utvikle karakteren man har hatt i hovedspillet. Begynte på spillet på søndag, men startet på nytt igår etter å ha lest på noen forumer rundt omkring. Med riktig oppbygget karakter så renner det på med skillpoints for hver levelup. Ryddet skolen utenfor vault101 og er på lvl 3 med 75poeng i small arms, bare ved bruk av 2/3 av poengene til den skillen. Detta bør gå veien Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som vet hvordan storyline det blir mht ekspansjonspakka som kommer? Med den slutten som ligger i endel spoilere her så gir det ikke uten videre en enkel overgang storymessig til en utvidelse. Det må jo være litt av poenget hvis man skal fortsette å utvikle karakteren man har hatt i hovedspillet. Begynte på spillet på søndag, men startet på nytt igår etter å ha lest på noen forumer rundt omkring. Med riktig oppbygget karakter så renner det på med skillpoints for hver levelup. Ryddet skolen utenfor vault101 og er på lvl 3 med 75poeng i small arms, bare ved bruk av 2/3 av poengene til den skillen. Detta bør gå veien Hæ? 75 i smallarms? Du kødder nå? Høres fryktelig ut som juks. På level tre opparbeider du deg 48 skillpoints, du kan umulig ha så mange da. Med den bonusen hvor du får tre ekstra per level, tilsvarer det 57 poeng. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Jeg synes ikke det er noe behov for å optimalisere karakterutviklingen, jeg var jo på level 20 før jeg var litt over halvferdig i spillet. Det som gir spillet et stort minus er at XP stopper å telle selv om det er levelcap. Kunne man fortsatt å få XP kunne man spilt videre til neste level expansion. Endret 10. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hæ? 75 i smallarms? Du kødder nå?Høres fryktelig ut som juks. På level tre opparbeider du deg 48 skillpoints, du kan umulig ha så mange da. Med den bonusen hvor du får tre ekstra per level, tilsvarer det 57 poeng. Kødder ikke, men skrøyt på meg noen poeng. Det skulle være 68, raider uniform gir bl.a. 2+. Agility på 9 gir bonus til Small Guns 18 poeng. Skillen er tagget (hva nå enn det gir) og jeg har brukt ca 15 poeng per level (får vel 18-19 skillpoint med 9 i intelligence). Lite å skryte av på de andre skillsene så langt, men det kan jeg konsentrere meg om nå. Veit ikke helt om det er noe poeng å dra en skill så langt over 70-80, antar det kommer noe utstyr/perks/bobbleheads som gir meg resten. Endret 10. mars 2009 av Mozze Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pipeboy<3 Me want midnight_walker Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vault-boy faktisk. Pipboy er apparaturen du har på armen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bubblehead faktisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tenk at jeg sa feil;( Jeg mente bubblehead! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Synes slutten på spillet var en av de dårligste sluttene jeg har opplevd >< Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Synes ikke jeg, hvordan i allverden skulle den ellers blitt gjort bedre da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 synes slutten slik den er nå er bra, får se hvordan Broken Steel slutten blir. men uansett så handler egentlig ikke Fallout 3 om sluttet, det første spiller jeg faktisk ikke ville fullføre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå