Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har gjort første quest i Anchorage. Det er ganske kult og skiller seg en del fra selve spillet. Vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Er det mulig å laste ned expansions til Fallout 3?

Det hadde ikke jeg fått med meg i så fall..

ja på PC og Xbox 360

vi vet om 3 stykker

1. Operation: Anchorage (ute)

2. The Pitt (Mars)

3. Broken Steel (April) øker lvl til 30 og nye perks

sikkert 800 MS points for hver

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er det mulig å laste ned expansions til Fallout 3?

Det hadde ikke jeg fått med meg i så fall..

Laste ned er hysj hysj.

Det er kommet en expansion pack til F3, Operation Anchorage.

1. Operation: Anchorage (ute)

2. The Pitt (Mars)

3. Broken Steel (April) øker lvl til 30 og nye perks

Noen som har Operation Anchorage? Er det gøy, hvordan forlenger den spillopplevelsen, bringer den noe nytt, eller føles det bare ut som mer av det samme?

Jeg har Operation Anchorage, ekstra pakken er genial, den bringer deg til en helt annen plass av fallout 3, gir litt historie. Det bringer noen nye våpen og klær.

Når jeg spilte det så følte jeg litt av det samme, men det var pga. samme grafikk osv. og da er det ikke noe rart.

Men det anbefales så absolutt.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

laste ned er hysj hysj?

hvordan i alle dager skal du få tak i de hvis du ikke kan laste de ned?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
laste ned er hysj hysj?

hvordan i alle dager skal du få tak i de hvis du ikke kan laste de ned?

Jaja, du skjønte hva jeg mente med hysjhysj.

Lenke til kommentar

Jeg må jo si, at når utviklerne gjør sleipe ting som dette, skader de bare sin egen bransje. Det er selvfølgelig at folk laster ned piratkopier, hvis det er sånn plattformssegregering som i dette tilfellet.

Vi har akkurat samme spillet på Playstation som er på Xbox, men får altså ikke rettigheten til samme opplevelse som Xbox-eiere gjør, fordi vi ikke har riktig plattform.

Lenke til kommentar
Jeg må jo si, at når utviklerne gjør sleipe ting som dette, skader de bare sin egen bransje. Det er selvfølgelig at folk laster ned piratkopier, hvis det er sånn plattformssegregering som i dette tilfellet.

Vi har akkurat samme spillet på Playstation som er på Xbox, men får altså ikke rettigheten til samme opplevelse som Xbox-eiere gjør, fordi vi ikke har riktig plattform.

Vel, ska nu skaffe det på bukta å teste de ekstra greiene på pc. Ser ingen grunn tel å kaste bort penger på en til versjon, ennå spillet er genialt.

Men sånn kommer det nå tel å sikkert bli med mange spill så e nu et fett, sånner spill som kommer på alle plattformer burde de nu være smart nok å selge med ekstra utvidelsene til alle. De lever jo av å tjene penger... Og med betaling for utvidelsene så faller jo nesten eksklusiviteten bort, det sku jo være det lille ekstra for å kjøpe det på den konsollen og så må du betale for det! Må vel faktisk være et av de få spill som sikkert er vært å laste ned utvidelsen til, uannsett om man må betale noen slanter.

Lenke til kommentar
Sku vært 30 lvl på orginalen, syns litt av futten gikk da man nådde 20 lvl men men. Ska bare klage siden man har ps3... :p

lvl cap skulle det ikke ha vert i utgangspunktet... lvl 20 ble jeg på under 20 timer og med langt ifra halvferdig mainquest + at jeg bare hadde tatt 5-6 sidequest... men har lasta ned mod så trenger ikke bry meg mer

Lenke til kommentar

Hvordan funker den mod'en? jeg har hørt at det ødelegger og låser ting senere. Eneste grunnen til at jeg ikke spiller mer er XP cap.

Broken steel i april vil forøvrig koste 1600MS points som er 130,-. Alle expansions til dette geniale spillet er vel verdt pengene. Dette er det eneste spillet siden Total War serien, EVE Online, GT serien og Civ osv. som jeg har spilt over 50 timer.

Dette er et spill jeg virkelig savnet om som garantert gjør meg til kjøper av FO4, om de dog fornyer seg litt også. Jeg likte ikke Oblivion, spilte kun 6-7 timer på PC og ble skuffet av grafikken i GOTY på PS3.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er det ikke bare å skrive en kommando i konsoll? Trenger ikke nødvendigvis å laste ned mod.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det som er greia er at Xbox Live brukere har betalt for disse ekstra pakkene

med Live Gold abo. det har ikke PSN, så Sony har ikke vært villige til å betale for de.

så klag til dem.

Lenke til kommentar

Kan du komme med en kilde på den uttalelsen?

siste jeg hørte ang DLC ikke kom til PS3 var unnskyldningen fra Bethesda om at det var så vanskelig å lage DLC til PS3 i motsetning til XboX og PC.

mener det skal være en link til et intervju der han sier det litt tilbake i denne tråden.

Lenke til kommentar

hva er det du snakker om? ja de tar betalt for DLC det er da fullt mulig å gjøre dette via både PSN og XboXlive(eller hva det heter)

hvem er de du mener ikke ville betale for det?

det som er sagt fra utvikleren er at det er så vanskelig/mye ekstra arbeid å lage DLC'ene til PS3 så de kommer ikke til å gjøre dette.

det er jo selvfølgelig spekulert i om det er M$ som har vært ute å viftet med dollarbunken sin for å sørge for at den ble microsoft ekslusiv.

Lenke til kommentar

Det høyest sannsynlige er at Microsoft sin onde lommebok står bak dette ja. Håper de går tom for penger engang, da skal jeg le.

Fanboys av Xbox kan kanskje si at de blir behandlet bedre fordi Microsoft kjøper seg frem til alt. Men i virkeligheten så har jo disse selskapene, Bethesda i dette tilfellet, solgt sjelen sin.

Det er ikke snakk om noe annet enn forskjellsbehandling, og det er aldri bra. Jeg har sent en klage til Bethesda, oppfordrer alle med PS3 til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Runda spillet :w00t:

Etter jeg runda det så jeg på "Making Of Fallout 3" som fulgte med Collector's Edition.

Noe som jeg syns var litt rart er at de hadde intervjuer med både Liam Neeson og Michael McDowell, men ikke Ron Perlman (Fortelleren) som er forteller i alle Fallout-spilla.

For dere som ikke veit hvem Ron Perlman er så er det han som spiller Bl.a. Hellboy og Johner i Alien: Resurrection.

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...