Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva betyr det Rad/s greia oppe til høyre? Pleier å få de når jeg spiser spesielle ting... Rad = Radiation (Radioaktivitet på norsk) Kommer får du så så mye radiation, så får du radiation sickness, da må du ta radaway osv får å bli kvitt dette. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg venter nok med å spille mer til vi får en level upgrade expansion. Men kan den simulation expansion saken lastes ned og spilles selv om man ikke er ferdig med spillet ellers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg venter nok med å spille mer til vi får en level upgrade expansion. Men kan den simulation expansion saken lastes ned og spilles selv om man ikke er ferdig med spillet ellers? Er det Operation Anchorage du tenker på? I så fall, ja, det er fullt mulig. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva betyr det Rad/s greia oppe til høyre? Pleier å få de når jeg spiser spesielle ting... Rad = Radiation (Radioaktivitet på norsk) Kommer får du så så mye radiation, så får du radiation sickness, da må du ta radaway osv får å bli kvitt dette. Hvis du ikke gjør det, og du får for mye rads. Dør du Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kom endelig til Washington Monument. Føles liksom ut som en milepæl. Håper det ikke er vanskelig å skaffe Decleration of Independence. Drepte en haug med mutanter sammen med en dame inni der, hu døde desverre. Men det var egentlig bare bra, for jeg fant nettopp ut at jeg kan bevege på døde folk. Haha, ingen kan gjette alle de forskjellige stillingene jeg dro det nakne liket hennes i. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan beveger man på dem? På PS3 så har du siktet over dem, og trykker inn R3. Altså den høyre analogstikka trykker du ned som en knapp. Da vil den holde kontroll i liket, og du kan bevege det overalt. Du trenger ikke holde knappen nede, et klikk er nok - og et nytt klikk for å gi slipp. Du kan holde siktet over en arm for dra i armen, eller ben for å.... ja du skjønner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Trenger litt hjelp her. Jeg formaterte nettopp C: og erstattet Vista med XP. Fallout er installert på D:, men for å kunne kjøre det må jeg kopiere over et par filer i Dokumenter på C:. Nå husker ikke jeg helt plasseringen, men hvis noen av dere kjører spillet på XP og ikke har endret noe under installasjonen, så hadde det vært fint å få vite hvor og hvilke mapper Bethesda legger på C:. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan beveger man på dem? På PC holder man Z inne. Er ikke bare døde folk man kan bevege på, men masse annet rart også. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvordan beveger man på dem? På PS3 trykker du på enten L3 eller R3, husker ikke hvilken i farta. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det i mars vi skal få level upgrade expansion? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kan svare jeg. Nedre grense skal visst være Nvidia GeForce 6800. Tror du sliter litt ja. Mitt spill lagger en del, og det er på et Nvidia GeForce 8400M GS. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_FA...requirements.3F ser at systemkrava er omtrent de samme som Crysis, og det blei litt lagg innimellom, men ødelagg ikke spillgleden no særlig.. Så kanskje det går fint da..? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det i mars vi skal få level upgrade expansion? Nei i april. http://fallout.wikia.com/wiki/Broken_Steel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hmm får man XP i Operation Anchorage? I så fall venter jeg til Broken Steel er ute. Kjedelig å bli level 20 bare litt over halveis i spillet. Endret 3. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 ja, jeg skal vente på Broken Steel for jeg spiller The Pitt også. litt teit at de ikke har høyere lvls på The Pitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hva er The Pitt ? Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 The Pitt er DLC nummer 2 som kommer nå i mars. The Pitt = restene av byen Pittsburgh Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 The Piit er den nye expansion packen til fallout 3 som utvides til Pittsburg i USa et sted. Men kan jeg få noen tips om hva som er lurt å starte å gjøre, har akkurat fått spillet. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er det mulig å laste ned expansions til Fallout 3? Det hadde ikke jeg fått med meg i så fall.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har Operation Anchorage? Er det gøy, hvordan forlenger den spillopplevelsen, bringer den noe nytt, eller føles det bare ut som mer av det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå