This is Thomas Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beklager at jeg bare hopper rett inn her. Hvis jeg ikke likte Mass Effect, er det fare for at jeg ikke kommer til å like Fallout 3? (tenker mest på styringa og gameplay) Jeg likte ikke Mass Effect, men Fallout 3 er noe av det beste jeg har spilt Så nei, det tror jeg ikke det er noen fare for. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Beklager at jeg bare hopper rett inn her. Hvis jeg ikke likte Mass Effect, er det fare for at jeg ikke kommer til å like Fallout 3? (tenker mest på styringa og gameplay) Jeg likte ikke Mass Effect, men Fallout 3 er noe av det beste jeg har spilt Så nei, det tror jeg ikke det er noen fare for. Takk for svar. Da tenker jeg kanskje kommer til å kjøpe Fallout 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 lurer litt på om e ska ha fallout 3 på pc, men vet ikke om pcen er god nok.. håper dette er det som trengs: Windows xp 1 GB ram (xp) 2.0 Ghz AMD Sempron Processor 3400+ Direct X 9c skjermkort: NVIDIA GeForce 6600 GT vil ha fallout 3 uten lagg på pcen. Hvis dere tror d vil lagge, kjøper jeg ikke spillet Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Hvis du har PS3 er det like greit å kjøpe det til den. Grafikken er like utrolig der. Faktisk ganske så undervurdert, da den er minst like bra som Killzone 2 sin grafikk. Funker perfekt med kontroll på konsoll. - Kom nettopp til Washington Monument selv, utrolig deilig. Omgivelsen er bare så vanvittig detaljerte. Jeg tror at Fallout 3 har den beste grafikken jeg har sett av noe PS3-spill. Enten det eller Uncharted. Endret 1. mars 2009 av Ramius Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 vil pcen klare det eller ikke uten lagg var det jeg spurte om hva tror du? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kan svare jeg. Nedre grense skal visst være Nvidia GeForce 6800. Tror du sliter litt ja. Mitt spill lagger en del, og det er på et Nvidia GeForce 8400M GS. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_FA...requirements.3F Endret 1. mars 2009 av aunmar Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kan svare jeg. Nedre grense skal visst være Nvidia GeForce 6800. Tror du sliter litt ja. Mitt spill lagger en del, og det er på et Nvidia GeForce 8400M GS. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_FA...requirements.3F hehe, ok xD takk for svar Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Men alle takler litt lagg for et så bra spill. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Helt laggfritt på PS3 Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er du interessert i DLC'ene som kommer, er ikke PS3 versjonen noe å satse på, siden disse rett og slett ikke kommer til å slippes på PS3. Disse kommer bare på PC/360. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 vet ikke sikkert om de ikke kommer til å bli sluppet til PS3 men vi vet at det er ialelfall ikke satt noen dato for det og det ser ikke lovende ut. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt laggfritt på PS3 Vel... Ikke helt laggfritt En sjelden gang lagger det litt og noen ganger låser det seg så jeg må slå av PS3 via knappen bak og restarte. Ekstremt irriterende! Men det kan jo være en bug i spillet mitt da... Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Beklager at jeg bare hopper rett inn her. Hvis jeg ikke likte Mass Effect, er det fare for at jeg ikke kommer til å like Fallout 3? (tenker mest på styringa og gameplay) Vanskelig å si. Kommer jo litt an på hva du ikke likte med Mass Effect? Styring? WASD+mus? Selv likte jeg ME, men vil si at Fallout 3 er mye bedre, selv om selve historien i ME er bedre enn F3's (følge etter pappaen sin liksom ). Men det er greit, du lager jo nærmest din egen historie i F3, føles mye mer ulineært (dersom du ikke kun følger hovedoppdraget da). Ikke det at lineære spill ikke kan være bra. Jeg syns ME mangler noe som F3 har.. Skorter mye på AI, og det føles alt for mekanisk / kunstig og innestengt, samt lite muligheter for å påvirke miljøet (interaksjon). Litt like planeter, ikke minst de bygningene du kom til (samme produsent i hele galaxen?). Klatreegenskapene til den bilen var nå hinsides! Alt i alt var det "just another game", selv om den slett ikke var dårlig. Og historien var som sagt knall! Kampsystemet syns jeg fungerte bra, men invoentory var tungvint og knotete. Fallout 3 føles mye mye større og mer detaljert, og litt mer levende. Fortsatt ikke helt genial AI her heller. Og det er mye, mye mer å gjøre. Et spill som jeg levde meg mye mer inn i ihvertfall. Men det var ganske frustrerende til å begynne med, når man ikke hadde så bra våpen osv. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Personlig synes jeg at Fallout 3 er kanskje litt snau med å fortelle deg om "point of no return" og jeg fikk en følelse av "men men jeg ville jo ikke hit enda!" Men, jeg spilte Fallout 3 på VERY Hard siden lvl 1, første gjennom spilling og kun 1 gang ble jeg nødt til å bytte over til very easy for å ha en sjanse for å komme forbi. ( Museet ) var litt for mye grønt i forhold til extra ammo jeg hadde med. Det var ikke det at der var enkelt alt andre, men jeg måtte snike meg rundt og bruke Sniper på omtrent alt jeg møtte i tidlig levels, og senere var det bruk av Semi-auto hagle. Synd jeg ikke satset explotion i det heletatt og gikk for full Rifle fyr. ( Sniper <3 ) hadde trengt litt mer damage på miner og granater ja... Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan skaffer man seg action points så man får brukt VATS? Og hvor ser man hvor mange action points man har? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Action Points ser du nede til høyre på skjermen i VATS. Du får flere AP ved å spise forskjellig dop, merkelig mat osv. Se på dopet/maten, så står det hva du får (NB! tar du mye dop, blir du avhengig). AP økes vel også etterhvert som man går opp i level? Og ved forskjellige perks? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Nuka-Cola Quantum gir deg 20 AP, men spar på de siden du trenger 30 stk. til en Quest (The Nuka-Cola Challenge). Endret 2. mars 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nuka-Cola Quantum gir deg 20 AP, men spar på de siden du trenger 30 stk. til et Quest (The Nuka-Cola Challenge). Er det alt som gir deg action points?? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 nei det er mer: fallout wiki om action points, bla ned på siden for å finne ut om action points i Fallout 3 og hva som booster disse Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva betyr det Rad/s greia oppe til høyre? Pleier å få de når jeg spiser spesielle ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå