Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Fikser noen av patchene (til 360, om det er relevant) at man ikke lenger kan drepe Dogmeat slik at man får mer enn en følgesvenn? Jeg vil ha Butch og Fawkes ;__;

Ikke at man ikke kan drepe Dogmeat, men det at man kan finne seg en ny følgesvenn etter den er død var vel en bug, eller hva?

Endret av Patney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, sliter med å finne Mole Rats i Wasteland. Har utsatt Wasteland Survival Guide alt for lenge, og skal nå bruke Repellent Stick på 3 Mole Rats. Problemet er at jeg ikke finner Mole Rats lenger. Har forresten den perken hvor man ikke blir angrepet av blant annet Mole Rats.

Lenke til kommentar
Huff, sliter med å finne Mole Rats i Wasteland. Har utsatt Wasteland Survival Guide alt for lenge, og skal nå bruke Repellent Stick på 3 Mole Rats. Problemet er at jeg ikke finner Mole Rats lenger. Har forresten den perken hvor man ikke blir angrepet av blant annet Mole Rats.

Har du funnet Ryan Brigg og hans Mole Rat Wonder Meat, der er en del mole rats å finne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes Operation Anchorage var en del vanskeligere enn selve spillet.

Det er en stor fordel å være god på sneak, noe jeg ikke er. Er på lvl20 og har en del gode egenskaper, men jeg har fullstendig neglisjert blant annet sneak og unarmed. Dessuten slet jeg litt med helsa i begynnelsen.

Lenke til kommentar

e har nå kommet til slutten på fallout 3 (alle de side oppdraga gjenstår da), der e har 3 valg: Enten trykke den koden for å aktivere purifier, eller sende ho dama inn å gjøre det eller , legge inn viruset.. e har valgte å sende dama inn.

Da kom lyset, og den slutten.. Men hvordan gjør jeg side oppdraga etter dette? Når e skipper den teksten om hvem som har laga spillet og det.. så trykker jeg continue, og da begynner det igjen før de valga..

hva skal jeg gjøre for å kunne spille igjen etter de valga?

sry for lang forklaring

Lenke til kommentar
Noen som kan svare på hvordan jeg kommer meg fra Dukovs place til Washington monument?

Alle veier er sperret. Eneste mulighet ser ut til å være Tepid Sewers. Men erfaringsmessig har jeg aldri kommet fra noe sted igjennom kloakken...

Kansje ikke det beste svaret men bruker du den markerings muligheten på kartet så får du opp rutevalget for å komme fram til monumentet. Må nu igjennom tebane systemet for å nå inn, enten fra river city eller andre plasser rundt dær, huske nu ikke heilt.

Lenke til kommentar

Ser slik ut, tok Tepid Sewers og gikk til Georgetown station. Heldigvis var kloakken bare full av rotter, og ikke spøkelser - som er faens skremmende.

Fikk nettopp Scoped Magnum 44. og tar alle rottene med ett skudd :D Sinnsykt herlig.

Da jeg kom til Georgetown station var det full krig mellom super mutanter og raiders, plukka opp en haug med våpen etterpå og brukte over en time på å reise fram og tilbake mellom butikkene i Megaton og Rivet City.

Har jeg forstått det rett... er det slik at korkene fra colaflasker er pengene kalt "caps" ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...