Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig skeptisk til dette spillet helt siden de første gameplay videoene av det kom, men har nå sittet og spilt det i nærmere 10 timer uten å begynne på Main Quest engang, og så langt er spillet fantastisk!

Det flyter som en varm kniv gjennom smør, og questene, feelingen og personene er utrolig likt det de var i Fallout 1 & 2.

Håper spillet holder seg like bra etter at jeg har fått spilt det en del mer, og at det ikke faller slik som Oblivion gjorde, men så langt ser det veldig lyst ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Hentet nettopp 360-utgaven av spillet i postkassen. Takk AS.no. Raske som alltid! Spørsmålet nå er bare hvilket spill jeg skal begynne på. Valget står mellom Far Cry 2, Fable 2 og Fallout 3. Hmmmmmmmm.

Start med Far Cry 2 du ... Korteste spillet det. Så får du ha LANGE spill økter med Fable og fallout etter det :thumbup:

Men jeg er omringet av sånne forbanna raiders overalt. Hvor er det livpakker og våpen? :whistle: Finner bare skudd til våpen jeg ikke har og sånt. På vei til

Galaxy Radio for og se etter faren min... Fordi han gale bar mannen sa at det var dit han var på vei...

Endret av Jackvo
Lenke til kommentar
Noen som kan si litt om størrelsen på spillet, altså verdenen?

større en mapet i Oblivion?

gleder meg son til og komme hjem fra jobb nå! da ligger nok Fallout 3 i post kassa!

Arealet er mindre enn oblivion, men det er allikevel mye mer innhold (ikke så mye "enda en bakke og noen trær"). Det virker mer som det er håndlaget i forhold til oblivions genererte kart. Og så er det mange unike karakterer man møter på.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar

Etter 1-2 timer spilling så er jeg i skyene :love:

Fy faen får ett spill, jeg elsket Oblivion og det er en god ting å ta med seg i Fallout 3

VATS systemet fungerer utmerket, lekker grafikk vil jeg si, ser ut som det flyter også veldig bra

Har 360-versjonen som jeg fikk av absoluttspill idag, dette spillet er nok en tittel verdig Game Of The Year

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...