Morten1987 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vil det være mulighet for Co-op? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Vil det være mulighet for Co-op? Nei, det er bare singel player uten noe mulighet for samarbeid med andre. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er jo egne achievements for hver quest da. mangler ikke mange nå så har vel gjort så og si alt:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) ah, er ikke achievments på pc så det tenkte jeg ikke på.. nice håper det kommer trophy-support til ps3 versjonen Endret 29. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er faktisk achievements på PC, gitt at du kobler nøkkelen din opp mot en Xbox LIVE-konto Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hentet nettopp 360-utgaven av spillet i postkassen. Takk AS.no. Raske som alltid! Spørsmålet nå er bare hvilket spill jeg skal begynne på. Valget står mellom Far Cry 2, Fable 2 og Fallout 3. Hmmmmmmmm. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Var veldig skeptisk til dette spillet helt siden de første gameplay videoene av det kom, men har nå sittet og spilt det i nærmere 10 timer uten å begynne på Main Quest engang, og så langt er spillet fantastisk! Det flyter som en varm kniv gjennom smør, og questene, feelingen og personene er utrolig likt det de var i Fallout 1 & 2. Håper spillet holder seg like bra etter at jeg har fått spilt det en del mer, og at det ikke faller slik som Oblivion gjorde, men så langt ser det veldig lyst ut Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hentet nettopp 360-utgaven av spillet i postkassen. Takk AS.no. Raske som alltid! Spørsmålet nå er bare hvilket spill jeg skal begynne på. Valget står mellom Far Cry 2, Fable 2 og Fallout 3. Hmmmmmmmm. Start med Far Cry 2 du ... Korteste spillet det. Så får du ha LANGE spill økter med Fable og fallout etter det Men jeg er omringet av sånne forbanna raiders overalt. Hvor er det livpakker og våpen? Finner bare skudd til våpen jeg ikke har og sånt. På vei til Galaxy Radio for og se etter faren min... Fordi han gale bar mannen sa at det var dit han var på vei... Endret 29. oktober 2008 av Jackvo Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Godt mulig det blir Far Cry 2 først. Har nettopp gjort ferdig Mass Effect, så passer vel bra med noe litt annet enn et rollespill nå. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 hehe ser det ut som om jeg har xbox360?! Neida, det var jo faktisk en ganske stilig funksjon Odesseiron, og da kan en bruke achievmentpoengene på xboxen? Det er jo grisenice..! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Misunner dere alle som sitter å spiller nå. Er bare 1 dag igjen til release, men dæven så sakte det går Endret 29. oktober 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fikk selfølgelig ikke spillet idag, en eller annen idiot som ikke har hentet posten på kontoret, slik at vi får posten våres på kasernen. Håper virkelig at jeg får det imorgen, ellers blir det en kjedelig helg i Bardu. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fikk PC-versjonen fra cdon i dag. Installerer nå Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Noen som kan si litt om størrelsen på spillet, altså verdenen?større en mapet i Oblivion? gleder meg son til og komme hjem fra jobb nå! da ligger nok Fallout 3 i post kassa! Arealet er mindre enn oblivion, men det er allikevel mye mer innhold (ikke så mye "enda en bakke og noen trær"). Det virker mer som det er håndlaget i forhold til oblivions genererte kart. Og så er det mange unike karakterer man møter på. Endret 29. oktober 2008 av zypher_ut Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Etter 1-2 timer spilling så er jeg i skyene Fy faen får ett spill, jeg elsket Oblivion og det er en god ting å ta med seg i Fallout 3 VATS systemet fungerer utmerket, lekker grafikk vil jeg si, ser ut som det flyter også veldig bra Har 360-versjonen som jeg fikk av absoluttspill idag, dette spillet er nok en tittel verdig Game Of The Year Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Oh yeah Utrolig bra spill! Perfekt for meg hehe. Men jeg tror jeg har opptaget en artig bug? Når du aktiverer toaletter så tar hovedfyren og DRIKKER fra doskåla! Er det meningen? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja, toalettskåler er en måte å få tak i rent vann på i fremtidens Washington DC. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 ok, høres jo bra ut det. men fikk ikkje mitt fra Absoluttspill i dag! tror dette er første gang at et spil ikkje har komt fram på en dag fra dem. får spile mer fable 2 i dag da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det i morgen dette skal dukke opp i butikkhyllene for PC? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er det i morgen dette skal dukke opp i butikkhyllene for PC? Stemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå