Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Karmaen står på stedet hvil på evil. Har ikke orket å forbedre den. Gitt et par flasker til hjemløse, pluss befridd et par (utakknemlige) folk.

Stjeler såpass mye ( :devil: ), at jeg tror det er vanskelig å få den opp på god. Vet dere hvor langt det er fra evil og opp på noenlunde god?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Karmaen står på stedet hvil på evil. Har ikke orket å forbedre den. Gitt et par flasker til hjemløse, pluss befridd et par (utakknemlige) folk.

Stjeler såpass mye ( :devil: ), at jeg tror det er vanskelig å få den opp på god. Vet dere hvor langt det er fra evil og opp på noenlunde god?

For å si det slik:

Jeg hadde grad som "Very evil" etter å ha gjort masse onde gjerninger. Gjorde et par gode gjerninger med et uhell, og jeg rykket straks opp til "Evil". Så uansett hvor mange onde ting du gjør, så er veien til godhet veldig kort.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Har gått litt opp på karmaen allerede. Den skal videre oppover. Why?

Fordi Fawkes skal være med! Har allerede Cheron, som fås på Evil.

Endelig kom hunden min tilbake. Løpende i mot meg. :D

Et spørsmål: Vil min kompanjong (som står i spoileren) forlate meg om jeg beveger meg opp på god karma? Personen ble innhentet på evil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er vel bare mulig å ha en følger, ved siden av Dogmeat. Dessuten:

Hva er poenget med å få så god karma at Fawkes joiner deg? Når du kommer til han, så er mainquestet allerede så nært slutten at du ikke kan hoppe av og løpe rundt i Wasteland.

Lenke til kommentar

Tull, wh1te. Går fint an å få med seg Fawkes og utforske Wasteland mer, før..:

...man avslutter alt. Jeg er halvveis i angrepet på Enclave. Eneste som gjenstår er å gå inn i kontrollrommet, plaffe ned de tre i rommet og si hadetbra til Westland. Kabooooom. Gjorde dette, men ville heller utforske mer før jeg satte inn mitt eget dødsstøt. Loadet derfor tilbake, til før jeg skulle inn i kontrollrommet.

Etter det har jeg nå i en 3-4 dager nå (IRL) chillet rundt i Wasteland og gjort masse sidequests. Eneste minuset med å være så nært slutten på spillet, er at det i ny og ne ankommer et enclave-helikopter midt ute i Wasteland. Tærer ikke så mye på å plaffe de ned før man går videre.

Lenke til kommentar

Til de som lurer på om oppdateringspatchen kommer til PS3:

Ja, selvfølgelig kommer den til PS3. Det er en OPPDATERING, en forbedring av spillet, ikke noe eksklusivt, nedlastbart materiale. PS3 fikk den forrige oppdateringen, og da er det absolutt ingen som helst grunn til at de ikke skal få denne heller.

Lenke til kommentar

kan du utdype uttalelsen din ChesseJunk?

tror aldri noen har vært i tvil om at patcher blir gjort til alle versjoner av spillet, men DLC pakkene kommer ikke til PS3(G.E.C.K. kom kun til PC, Operation: Anchorage kom til xbox360 og PC, det samme vil pakkene: The Pitt og Broken Steel når de kommer vis ikke noe endres i planene)

Lenke til kommentar

Hei!

På grunn av mye skryt både her og over alt ellers kjøpte jeg Fallout 3 i går

(dumpa FEAR 2 kjøpet pga Fallout 3), og har tenkt å starte spillingen i løpet av dagen.

Kvelden i går gikk til å lese manualen - muligens feigt :roll: men første gang jeg har gjort det med et spill.

Vanligvis spillere jeg FPS, så jeg antar at dette spillet kan bli en annen opplevelse.

Noen gode tips/råd til en Fallout 3 noobie? Strategi/Våpen etc

(Jeg har tenkt å spille i førsteperson, og holde meg på den gode siden,

ihvertfall i starten)

Lenke til kommentar

thegit:

Selv kikket jeg ikke i manualen før laaangt inn i spillet:p Oppdaget heller ikke VATS før etter 10 timers frustrerende spilling :blush: Spilte/spiller mest i FPS-mode selv, men det er ikke en FPS. (+ jeg syns 3rd person ser teit ut når figuren går (spesiellt på skrå), nesten det eneste elendige med spillet) .

Mange ting kan føles teit og frustrerende, spesiellt i begynnelsen som "snill", hvor du ikke har så bra våpen eller noe særlig med ammo. F.eks om det kommer en mot deg med kniv,slegge eller noe, og du skyter 3-4-5-6-7...(?) skudd men allikevel dør... argh! VATS kunne nok hjulpet meg i begynnelsen ja. VATS er en slags planleggings-modus hvor du i ro og mak sikter inn på fienden, men ikke ubegrenset (må ha actionpoints for å bruke).

Sikkert ikke dumt å kikke litt i manualen heller :thumbup: Jeg fant ihvertfall et par ting jeg hadde oversett da.

Tipset er åltså; Det er ikke en FPS og bruk VATS! Dessuten kan lønner det seg å samarbeide med Moira i Megaton og gjøre oppdragene hun lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...