Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hahaha. Var en karavan utenfor megaton som hadde dritmye digg. Blant annet Rock-it launcher tegningen. Rana dem og sprengte dem i fillebiter hahahahahaha. Da slapp jeg å betale for den gitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har oversikt over hvor mye karma en mister av å massakrere en karavane? Er i utgangspunktet snill, men jeg kan jo alltids løpe rundt og dele ut rent vann hvis jeg synder litt. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er hva jeg har gjort. Når jeg kom inn til byen etter at jeg slaktet dem, kom en negerdame og takket meg for all hjelp, lol. Fikk to kirsebærbomber av henne. Har vel gitt nærmere 15 flasker med rent vann til han uteliggern, men han rømte inn til byen når jeg slaktet karavanen. Nå har jeg kjøpt alt jeg trenger til Rock-it launcheren, men jeg har ikke penger til et arbeidsbord. Er det noen i Megaton som har dette? Jeg vil lage våpen!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Moira har arbeidsbord. Spørsmålet er om du har gjort deg fortjent til å bruke det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ah fant det, bare litt vanskelig å se. Var utrolig morsomt våpen den Rock-it launcheren. Kulere enn den i Half Life 2 Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det mest brukte våpenet jeg fikk tegning til er dart pistolen Evergreen Mills var det genialt med dart pistolen, snike seg rundt å få ekstra xp for hvært snik attack. Kom på den plassen fra baksiden for så rundt å skjøt ned i fra toppen av fjellene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er kortsiktig å drepe karavaner for lett tilgang på ting da disse vil kunne reparere utstyr du selv ikke finner reservedeler til eller andre ikke kan reparere for deg senere i spillet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Man kan også investere i karavaner, slik at de får mer stasj og kan gi deg noen fine presanger. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Et par minutter ute i spillet på den nye saven ble jeg skutt i filler av et sinnsykt våpen. Det er den alien-pistolen som jeg ikke kommer helt på hva heter i farten. Var på supermarkedet for å gjøre oppdrag for Moira og slet litt med å kverke Raideren med pistolen. Dette opplevde jeg aldri når jeg spilte på easy. Jeg synes ikke normal er noe vanskeligere, men den pistolen gjorde livet surt en liten stund. Noen som har formeninger om nivåforskjellen på normal og hard? Haha har aldri sett en raider med en alien-blaster ^^ Det må nesten være en bug. Men uansett angående hard/medium så vil jeg si at hard er mye mye morsommere. Jeg spilte på medium til level 8ish ellno men så ble jeg lei ettersom det var altfor, altfor lett. Da skrudde jeg det opp til hard og det er akkurat sånn passe sånn at hver kamp ikke er for vanskelig men heller ikke for lett. Når den nye dlcen kommer med høyere level cap så kan det hende jeg skrur det opp enda et hakk (om det finnes) Endret 24. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Må si at dette spillet har de beste drapene en kan gjøre Nå har jeg ikke spilt Manhunt da, men disse cinematiske avsluttningene med trillende hoder og kropper som brenner opp til aske er bare utrolig engasjerende. En ting jeg lurer litt på, er hvorvidt jeg klarer å runne spillet. I GTA4 bare ga jeg opp, siden jeg gjorde så mange småoppdrag at jeg bare glemte historien helt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er både skuffet og fornøyd over avslutningen på spillet. Sendte først inn hun dama, før jeg loadet tilbake og gikk inn selv. Samme utfallet, kun mer "hero-fakter" i historien på slutten da jeg ofret meg. Skulle gjerne overlevd. Masse jeg ikke utforsket, selv etter 30 timer med spilling. Ser ikke heeelt lysten på å loade tilbake før sisteoppdraget, kun for å tulle rundt når slutten er opplevd. Kanskje en gang, men får bli en pause først. :!: Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er både skuffet og fornøyd over avslutningen på spillet. Sendte først inn hun dama, før jeg loadet tilbake og gikk inn selv. Samme utfallet, kun mer "hero-fakter" i historien på slutten da jeg ofret meg. Skulle gjerne overlevd. Masse jeg ikke utforsket, selv etter 30 timer med spilling. Ser ikke heeelt lysten på å loade tilbake før sisteoppdraget, kun for å tulle rundt når slutten er opplevd. Kanskje en gang, men får bli en pause først. :!: Hvis du har spillet til enten 360 eller PC så kommer det DLC i mars som lar deg spille etter slutten, og det skal nok bli en del ekstra oppdrag og en del mer. Håper jeg da. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 YEEEEES Kom endelig til Rivet city. Bare fulgte elvebredden fra east station. Ble en del kamper på veien, de supermutantene er søren meg skremmende as. Jeg har prøvd flere ganger å gå igjennom t-bane linjene, det var helt umulig. Alt er jo blokkert av ødelagte vogner osv. Endte opp med at jeg gjorde helt egne oppdrag der, som å drepe alle ildmaurene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tips til de som dealer med Sonora Cruz: Det er en glitch i spillet som hos mange gjør at hun rømmer fra Regulator HQ. Jeg tror det har med to giant radscorpions som henger utenfor. Når hun rømmer får du ikke solgt fingre til henne. Det jeg gjorde var å skyte henne med haglen min slik at hun blir bevisstløs (hun kan ikke dø). Deretter blastet jeg skorpionene. Når hun våknet igjen var hun klar for å ta i mot fingrene mine. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Igjen, noen som kan bra tips til hvordan man tjener penger? Kommer liksom aldri over 600 caps. Må alltid kjøpe ny ammo osv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ta deg tid til å bli kjent med spillet, det virker som du rusher istedet for å ta deg god tid når du spiller. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Igjen, noen som kan bra tips til hvordan man tjener penger?Kommer liksom aldri over 600 caps. Må alltid kjøpe ny ammo osv. Er du smart nok, plukker du med deg skrot rundt omkring. Massevis av "cartoons of sigaretts", som du får 50 caps per pakke for. Ellers en del annet skrot å selge til folk. Litt whisky, vodka og vin tjener du en slant på. Ellers er det mange sidequest der du får masse caps. Enda mer om du er litt kvassere i kjeften. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Wtf, er røyk verdt så mye? Har alltid oversett dem jeg. Går som regel med nesten fullt inventar, plukker kun opp skrot for å skyte det som ammo med Rock-it launcher. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Verdt like mye/like dyrt som i virkeligheten. :!: OG HVORDAN FÅR JEG MED MEG EI BIKKJE? LES SPOIL, SOM INNEHOLDER NOEN STORY-AVSLØRINGER. Fawkes (han snille mutanten) sa jeg hadde for dårlig karma til å få han som følge og Jericho ble sprengt i fillebiter inne i Megaton. Flere jeg kan ha på slep? Hadde vært koselig med selskap, ala en hund. . Endret 25. februar 2009 av aunmar Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Til den over ^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå skal det være en hund som heter dogmeat som du finner vel noe i nærheten av midten av kartet hvis jeg ikke tar feil. Men der må du også ha ganske god karma tror jeg. Du kan jo alltids gi noen flasker vann til en hjemløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå