Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ramius: Er bare og reise via undergrunnen til Rivet City. Var maur der også da. Brukte opp halvparten av ammoen på de to første, de tåler jo så sjukt mye. Dette med å lage egne våpen a? Er det mulig? Akkurat nå har jeg Hunting Rifle, Chinese Assault Rifle, Assault Rifle, 10mm pistol, .32 pistol og Laserpistol Alle suger, for å si det mildt, bortsett fra laserpistolen som er vanvittig fet. Men Jeg husker jeg så en video med et rått hodeskudd fra 200 meters avstand eller noe. Hvor får jeg disse fete våpnene? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hva med å utvikle karakteren på skills og utstyr før du drar til områder du ikke kan håndtere? Forøvrig snakker du om Grayditch. Forøvrig hadde jeg ingen problemer med området uten å ha så avanserte våpen som du har, dog er det ikke bare å løpe inn i 14 maur og fyre løs. Sniper rifla gir gode headshots fra avstand, OM du har skillsene til det. Endret 23. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alle suger, for å si det mildt, bortsett fra laserpistolen som er vanvittig fet. Men Jeg husker jeg så en video med et rått hodeskudd fra 200 meters avstand eller noe. Hvor får jeg disse fete våpnene? disse fete våpnene du snakker om er stort sett våpen som er blitt reparert så de er i bedre stand og dermed gir mer skade og brukes av en char som har brukt skills og perks på å bli skikkelig god på den typen våpen. chinese assault rifle er et bra våpen det vis du har skills til å bruke det. eller en god hagle i close combat. alle våpen gir fete effekter vis du critter på riktig plass/nok til å drepe. bruker du V.A.T.S.? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Yepp, men har ikke hatt penger til å reparere i stor grad. De fleste er vel bare 1/3 dels CND. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du må sette opp i skillen din så du kan gjøre det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tok de fleste her undergrunnen til Rivet City? Jeg fant ikke ut at det var en undergrunn som ledet dit før etter evig mange timer spilling. Gikk langs elven jeg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg gikk også langs elven. Likte generelt ikke undergrunnen så veldig. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Gikk elva, var på god vei i undergrunnen men den gikk jo hit og ditt så elva var lettest. Undergrunnen er jo litt kul da, litt grøsser aktig å tasse rund dær med elendige våpen. Noen som har vært i Deathclaw Sanctuary? Fikk virkelig bruk for Fat man dær, fint våpen dær inne også. Kartet var nu genialt, sitter å går igjennom det å utforsker de plassene jeg ikke har vært på ennå. Endret 23. februar 2009 av curtiis Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Irriterer meg jævlig over at jeg må synkroisere trofeer hver gang jeg starter spillet, og trykke "ok" til at det kan lagre data på hard disken. - Noen som har prøvd det trikset med å tjene penger? Hvor man selger billig skrap og kjøper det tilbake eller noe? Endret 23. februar 2009 av Ramius Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det jeg hater mest med fallout 3 er alle fiendene som tåler så jævlig mye! fy F e skøyt jo 4-5 skudd i hauet på en mann med AK 47 (eller hva d nå er) og han daua ikke. det er det fakeste e noen gang har sett med et spill. + fiendene treffer deg uansett hvordan du beveger deg + når fiendene først kommer, kommer det en del på en gang, og hver av de tåler jo dritmange skudd. men bortsett fra disse irritasjonsmomentene + non andre, er fallout 3 er knallspill, e digger historien og koser meg når e spiller det stemingen får meg til å føle at jeg er der Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 og hvorfor får jeg ikke brukt f.eks en brotherhood of steel - drakt? har ikke helt skjønt dette Lenke til kommentar
covah Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Som flere har nevnt allerede, trenger man trening fra Brotherhood folka for å kunne bruke power armor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du må "trene" enten ved DLC missionet eller i Brotherhood of steel. men det er ikke så kult, siden den veier så saklig mye, og du har egentlig ikke bruk for den Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du må "trene" enten ved DLC missioneteller i Brotherhood of steel. men det er ikke så kult, siden den veier så saklig mye, og du har egentlig ikke bruk for den Du får da litt beskyttelse og så får du jo 2 ekstra i styrke. Men sånn sett så e det nu bedre å være heilt stille, trur nu også du må ha treninga vist du vil bruke noen av de andre som dukker opp. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det jeg hater mest med fallout 3 er alle fiendene som tåler så jævlig mye! fy F e skøyt jo 4-5 skudd i hauet på en mann med AK 47 (eller hva d nå er) og han daua ikke. det er det fakeste e noen gang har sett med et spill. + fiendene treffer deg uansett hvordan du beveger deg + når fiendene først kommer, kommer det en del på en gang, og hver av de tåler jo dritmange skudd. Det kalles RPG Er ikke vanlig fps vettu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du må "trene" enten ved DLC missioneteller i Brotherhood of steel. men det er ikke så kult, siden den veier så saklig mye, og du har egentlig ikke bruk for den Du får da litt beskyttelse og så får du jo 2 ekstra i styrke. Men sånn sett så e det nu bedre å være heilt stille, trur nu også du må ha treninga vist du vil bruke noen av de andre som dukker opp. ikke alle gir +2 i strength tror det bare er outcast sin. men uansett når du er på "trening" er man så høy lvl at man har nok bekyttelse i seg selv. og noe av det morsomte i spillet er looting og plass er viktig, derfor synes ikke jeg heavy armoren er noe viktig Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jepp, e vel alt etter. Syns nå det er greit med ekstra armor, i tillegg så har jo enkelte forsjellige ekstra finesser på noen av de. Men tar jo en del av plassen til alt det man vil ha med seg, men får heller gå flere ganger å trøkke det inn i et eller annet bunnløst skap. Må jo seff ha med mest mulig våpen så da blir det jo trangt om plassen Når det e sagt, så kunne man ønska 10-20 lvl til. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har seriøst altfor lite med penger nå. Hvordan kan jeg skaffe mer, kjapt? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Har seriøst altfor lite med penger nå. Hvordan kan jeg skaffe mer, kjapt? Leit i alt av hus og sånn du finn, skap og skuffer inneholder gjerne litt caps. Eller bare samle skrap å selge, beste e vel kansje sigarettkartongene. lette og du får en del for de. Ting tar tid, sikker noen som har bedre ideer. Du kan google det om ikke annet Fins selfølgelig gode måter, men vist du ikke er så godt lvl så blir det vel rimelig umulig å nå de. Endret 23. februar 2009 av curtiis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har seriøst altfor lite med penger nå. Hvordan kan jeg skaffe mer, kjapt? Stikk til Evergreen Mills og slå deg løs. Noe helt annet: Et par minutter ute i spillet på den nye saven ble jeg skutt i filler av et sinnsykt våpen. Det er den alien-pistolen som jeg ikke kommer helt på hva heter i farten. Var på supermarkedet for å gjøre oppdrag for Moira og slet litt med å kverke Raideren med pistolen. Dette opplevde jeg aldri når jeg spilte på easy. Jeg synes ikke normal er noe vanskeligere, men den pistolen gjorde livet surt en liten stund. Noen som har formeninger om nivåforskjellen på normal og hard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå