Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Man kan også gi donasjon til kirker osv. Det gir god karma. Endret 22. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Angrer bare jævlig på at jeg drepte the overseer, da ville ikke hu jenta være med meg En ting jeg sliter litt med nå. Jeg har desarmert bomben i megaton, men fikk Lucas Simms drept, så ranet jeg kjøleskapet hans etterpå, og da får jeg ikke fullført oppdraget siden sønnen hans er redd for meg. Og jeg skal jo rapportere til han liksom. Prøvde å leie hun hora Nova, men får man se noe sex i det hele tatt? Hun bare kom å la seg der, og da var det eneste jeg kunne gjøre å sove.... Hvordan reagerer sønnen når du prøver å snakke til ham? Du kan jo alltids prøve å gi tiggeren utfor byen masse vann, så du får opp karmaen. Hvor får jeg det rene vannet? Ingen av stedene selger det. Jeg solgte de to flaskene jeg hadde fra før. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du finner det i First Aid pakker. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kom meg ut av den byen, skulle ønske jeg sprengte hele greia isteden. Noen som kan si noe om hvor lang tid det tar å bli ferdig med hovedhistorien? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Raimus: Hvis du har desarmert bomben i megaton så får du et hus i megaton. Roboten din i huset kan du spørre om rent vann og den gir deg 5-6 flasker maks. Endret 22. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kom meg ut av den byen, skulle ønske jeg sprengte hele greia isteden. Noen som kan si noe om hvor lang tid det tar å bli ferdig med hovedhistorien? Det går ganske kjapt hvis du utelukkende gjør mainquests. Det er ikke noe problem å runde på 10-15 timer hvis du leser walkthroughen. Men det er jo ikke gøy. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan vel fortsatt gå tilbake å gjøre andre oppdrag etter at jeg har runna det? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan vel fortsatt gå tilbake å gjøre andre oppdrag etter at jeg har runna det? Nei, da må du loade tilbake.... Har hørt at det kanskje skal komme en tillegspakke som gjør at man kan dette da.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det kommer en oppdatering i april som gjør at du kan spille etter å ha rundet det. Er vel ikke noe å putte i spoiler det? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det kommer en oppdatering i april som gjør at du kan spille etter å ha rundet det. Er vel ikke noe å putte i spoiler det? Til alle eller bare xboxs og pc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er Microsoft som har rettighetene, så da er vel Sony eid. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Er Microsoft som har rettighetene, så da er vel Sony eid. Jeje, det sug nu men sånn e nu det. Sony får vel få seg noen gode eksklusive titler igjenn, som Gta var i sin tid til Ps2. Men Money talk, så blir vel sånn framover. Får heller satse på at de som lager spill til flere platformer greier å gjennomføre de bedre, istede for oppdateringer i hytt og kanin. Får vel heller prøve de nye delene på pc, det ligger vel på bayen plass... Endret 22. februar 2009 av curtiis Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Money talks ftw. Endret 22. februar 2009 av BlueCreature Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sony har gode ekslusive titler, men det er ikke temaet for tråden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva? Skal ikke Fallout få tillegget sitt på PS3 pga Microsoft? Er dette bekreftet i noen som helst form fra Bethesta? Når de tross alt har gjort spillet til multiplattform, skulle en jo tro det var like god oppmerksomhet over hele randen. Det er altså snakk om en liten oppdatering her? Ikke en expansion? Bare noe som skal gjør det mulig å spille om igjen uten å starte på nytt? Uansett, trenger litt hjelp her. Er det meningen at det skal være så vanskelig å komme til Rivet city? Når jeg møter de ildmaurene så bruker jeg gjerne opp all ammunisjon på en kamp med 2-3 stykker, og en haug med medisin også. Skal jeg vente og gjøre noen mindre oppdrag i mellomtiden eller? Og en annen ting, jeg har sett noen hintet til det, og det står ikke i manualen. Men er det slik at man kan lage egne våpen? Jeg går fort tom for penger og må drepe raiders for å bruke de herpa våpnene deres. Har heller ikke råd til å kjøpe den Rock-it launcheren, om den i det hele tatt er noe bra? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva?Skal ikke Fallout få tillegget sitt på PS3 pga Microsoft? Er dette bekreftet i noen som helst form fra Bethesta? Når de tross alt har gjort spillet til multiplattform, skulle en jo tro det var like god oppmerksomhet over hele randen. Det er altså snakk om en liten oppdatering her? Ikke en expansion? Bare noe som skal gjør det mulig å spille om igjen uten å starte på nytt? Uansett, trenger litt hjelp her. Er det meningen at det skal være så vanskelig å komme til Rivet city? Når jeg møter de ildmaurene så bruker jeg gjerne opp all ammunisjon på en kamp med 2-3 stykker, og en haug med medisin også. Skal jeg vente og gjøre noen mindre oppdrag i mellomtiden eller? Og en annen ting, jeg har sett noen hintet til det, og det står ikke i manualen. Men er det slik at man kan lage egne våpen? Jeg går fort tom for penger og må drepe raiders for å bruke de herpa våpnene deres. Har heller ikke råd til å kjøpe den Rock-it launcheren, om den i det hele tatt er noe bra? Tar litt tid, regne med du e ganske tidlig i spillet. Gikk vel ikke til Rivet city før jeg var ganske kraftig levla. Er mye værre saker den veien enn noen få maur, oppdag mere av verden gå gjerne andre veier å se og for å få opp xp finne våpen ammo og alt mulig anna skitt man kan selge. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Flashback til Fallout 1: (Oasis-quest) Det første jeg tenkte da jeg så det snakkende treet var Harold fra Fallout 1. Visst faen var det det! Noen andre som fikk flashback eller? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Holder på og runder spillet for andre gang nå og ser at jeg må ha gått glipp av utrolig mye på den første runden. Så nå ønsker jeg å få med meg det meste jeg klarer på denne runden! Har noen tips til skikkelig gode quests? Noen som er skikkelig memorable? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ramius: Er bare og reise via undergrunnen til Rivet City. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skal man kritisere noe i FO3 så synes jeg lydbildet til tider er elendig. Lyder av andre skapninger som beveger seg er like høy uansett om de befinner seg i et annet rom osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå