Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angrer bare jævlig på at jeg drepte the overseer, da ville ikke hu jenta være med meg :(

En ting jeg sliter litt med nå. Jeg har desarmert bomben i megaton, men fikk Lucas Simms drept, så ranet jeg kjøleskapet hans etterpå, og da får jeg ikke fullført oppdraget siden sønnen hans er redd for meg. Og jeg skal jo rapportere til han liksom.

Prøvde å leie hun hora Nova, men får man se noe sex i det hele tatt? Hun bare kom å la seg der, og da var det eneste jeg kunne gjøre å sove....

Hvordan reagerer sønnen når du prøver å snakke til ham? Du kan jo alltids prøve å gi tiggeren utfor byen masse vann, så du får opp karmaen.

Hvor får jeg det rene vannet? Ingen av stedene selger det. Jeg solgte de to flaskene jeg hadde fra før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kom meg ut av den byen, skulle ønske jeg sprengte hele greia isteden. Noen som kan si noe om hvor lang tid det tar å bli ferdig med hovedhistorien?

Det går ganske kjapt hvis du utelukkende gjør mainquests. Det er ikke noe problem å runde på 10-15 timer hvis du leser walkthroughen. Men det er jo ikke gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det kommer en oppdatering i april som gjør at du kan spille etter å ha rundet det. Er vel ikke noe å putte i spoiler det?

Lenke til kommentar
Er Microsoft som har rettighetene, så da er vel Sony eid.

Jeje, det sug nu men sånn e nu det. Sony får vel få seg noen gode eksklusive titler igjenn, som Gta var i sin tid til Ps2. Men Money talk, så blir vel sånn framover. Får heller satse på at de som lager spill til flere platformer greier å gjennomføre de bedre, istede for oppdateringer i hytt og kanin.

Får vel heller prøve de nye delene på pc, det ligger vel på bayen plass...

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Hva?

Skal ikke Fallout få tillegget sitt på PS3 pga Microsoft? Er dette bekreftet i noen som helst form fra Bethesta?

Når de tross alt har gjort spillet til multiplattform, skulle en jo tro det var like god oppmerksomhet over hele randen. Det er altså snakk om en liten oppdatering her? Ikke en expansion? Bare noe som skal gjør det mulig å spille om igjen uten å starte på nytt?

Uansett, trenger litt hjelp her. Er det meningen at det skal være så vanskelig å komme til Rivet city? Når jeg møter de ildmaurene så bruker jeg gjerne opp all ammunisjon på en kamp med 2-3 stykker, og en haug med medisin også. Skal jeg vente og gjøre noen mindre oppdrag i mellomtiden eller?

Og en annen ting, jeg har sett noen hintet til det, og det står ikke i manualen. Men er det slik at man kan lage egne våpen? Jeg går fort tom for penger og må drepe raiders for å bruke de herpa våpnene deres. Har heller ikke råd til å kjøpe den Rock-it launcheren, om den i det hele tatt er noe bra?

Lenke til kommentar
Hva?

Skal ikke Fallout få tillegget sitt på PS3 pga Microsoft? Er dette bekreftet i noen som helst form fra Bethesta?

Når de tross alt har gjort spillet til multiplattform, skulle en jo tro det var like god oppmerksomhet over hele randen. Det er altså snakk om en liten oppdatering her? Ikke en expansion? Bare noe som skal gjør det mulig å spille om igjen uten å starte på nytt?

Uansett, trenger litt hjelp her. Er det meningen at det skal være så vanskelig å komme til Rivet city? Når jeg møter de ildmaurene så bruker jeg gjerne opp all ammunisjon på en kamp med 2-3 stykker, og en haug med medisin også. Skal jeg vente og gjøre noen mindre oppdrag i mellomtiden eller?

Og en annen ting, jeg har sett noen hintet til det, og det står ikke i manualen. Men er det slik at man kan lage egne våpen? Jeg går fort tom for penger og må drepe raiders for å bruke de herpa våpnene deres. Har heller ikke råd til å kjøpe den Rock-it launcheren, om den i det hele tatt er noe bra?

Tar litt tid, regne med du e ganske tidlig i spillet. Gikk vel ikke til Rivet city før jeg var ganske kraftig levla. Er mye værre saker den veien enn noen få maur, oppdag mere av verden gå gjerne andre veier å se og for å få opp xp finne våpen ammo og alt mulig anna skitt man kan selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...