Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pff trenger da ikke gjøre det på den måten. Viste selv ikke noe om denne armoren eller hva den er så god på siden jeg ikke kunne bruke sånn power armor selv enda på det tidspunktet. Men jeg hadde allerede før det hvert nede i den kjellern der hvor armoren ligger, siden jeg hadde utforsket en veldig stor del av spillet før det. Men uansett det jeg gjorde etter at jeg hadde levert fra meg nøkklene til han duden, var og selv gå tilbake ditt og se hva han skulle gjøre for noe. Og nei han kom aldri ned til kjellern, han endte opp død uten for, mener han ble drept av noen av disse robotene som vokter rundt der, eller kanskje ved noen av mine skudd mot han, siden han faktisk startet og skyte på meg også :p Men ja jeg plukket opp nøkklene og henter armoren ;)

Hmm, men hvorfor trengte du da å plukke opp nøklene for å få tak i armoren? ;) jeg dro selv til FC etter at han sa han var på vei dit men da hadde han allerede kommet seg inn forbi de låste dørene som du ikke kommer deg forbi uten nøkler :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hei. Var akkurat på ferie i Spania og kjøpte FO3 der. Men språket er på Spansk :ph34r: Er det bare å sette den på hyllen? Fant ikke noe språk alternativer altså :hmm:

Prøvd å laste ned den engelske/amerikanske patchen ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Dumt av meg å ikke nevne at det er på PS3...

Ouch, den ble straks litt vanskeligere, vet ikke om det er noe du kan gjøre da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Så lenge spillet er i orden osv. så skal det vel gå bra ?

De tar jo imot alt av spill, men du må regne med at du ikke får byttet det inn til samme pris eller samme spill.

Lenke til kommentar
Dumt av meg å ikke nevne at det er på PS3...

OK, nei da er det nok nærmere umulig i praksis å få endret dette. Dersom du hadde PC versjonen kunne du bare byttet ut de aktuelle filene som jeg viste til i linken over, men det hjelper jo ikke på PS3..

Lenke til kommentar
Pff trenger da ikke gjøre det på den måten. Viste selv ikke noe om denne armoren eller hva den er så god på siden jeg ikke kunne bruke sånn power armor selv enda på det tidspunktet. Men jeg hadde allerede før det hvert nede i den kjellern der hvor armoren ligger, siden jeg hadde utforsket en veldig stor del av spillet før det. Men uansett det jeg gjorde etter at jeg hadde levert fra meg nøkklene til han duden, var og selv gå tilbake ditt og se hva han skulle gjøre for noe. Og nei han kom aldri ned til kjellern, han endte opp død uten for, mener han ble drept av noen av disse robotene som vokter rundt der, eller kanskje ved noen av mine skudd mot han, siden han faktisk startet og skyte på meg også :p Men ja jeg plukket opp nøkklene og henter armoren ;)

Hmm, men hvorfor trengte du da å plukke opp nøklene for å få tak i armoren? ;) jeg dro selv til FC etter at han sa han var på vei dit men da hadde han allerede kommet seg inn forbi de låste dørene som du ikke kommer deg forbi uten nøkler :)

Vel altså siden jeg kom han duden litt i forkjøpet så tenkte jeg at jeg like greit kunne plukke opp nøkklene for og se hva som egentlig skjulte seg bak de dørene, siden jeg fra før av hadde prvød og komme meg inn der uten at jeg klarte det :p Jeg viste liksom ikke hva som var der på innsiden fra før av. Så jeg brukte nøkklene til og finne det ut enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar

Spoiler på slutten av Operation Anchorage.

Når jeg ble ferdig med simuleringen og fikk åpnet døren til det rommet med våpen og armoren klikket det for den ene soldaten, hun drepte hun dama som ga deg dressen til simuleringen, så ble det full krig. Ingen angrep meg. Var det meningen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Spoiler på slutten av Operation Anchorage.

Når jeg ble ferdig med simuleringen og fikk åpnet døren til det rommet med våpen og armoren klikket det for den ene soldaten, hun drepte hun dama som ga deg dressen til simuleringen, så ble det full krig. Ingen angrep meg. Var det meningen?

Den soldaten vil ikke gi armor, våpen osv til deg, derfor begynner de å skyte villt på hverandre.

Visst du venter litt med å gå inn, kan du høre at de snakker om deg.

Lenke til kommentar

FYYYYYY FENALININ!!!!

Jeg kjøpte meg nettopp Fallout 3, siden jeg har hørt så utrolig mye bra om det. Lagde også en tråd om Fallout vs Far Cry her.

Jeg er så sinnsykt glad for at jeg kjøpte det. Startet det opp for fem timer siden og har sitti limt til skjermen siden.

Endelig et spill der valgene mine virkelig betyr noe, og som jeg kan spille litt og litt og fortsatt få noe ut av!

De har også kvittet seg med mye av problemene i slike vestlige type spill, ved at det faktisk er ganske mange folk som omgir deg nå, i motsettning til Oblivion.

Vanvittig herlig kampsystem som virkelig er morsomt, grafikken er kjempepen og se på. Jeg har helt fått smaken for dette nå.

Vanligvis har jeg ikke vært noe glad i slike vestlige sandbox spill og rollespill. De har liksom vært så tomme, stille og kjedelige. Her har de kvittet seg med alle ulemper jeg noensinne har erfart. Gleder meg til å bruke flere timer med dette spillet nå :D

Først trodde jeg det bare var FPS, men så trykket jeg på R2 knappen ved en tilfeldighet, og vips, så ble det såååå mye kulere liksom.

Lenke til kommentar
FYYYYYY FENALININ!!!!

Jeg kjøpte meg nettopp Fallout 3, siden jeg har hørt så utrolig mye bra om det. Lagde også en tråd om Fallout vs Far Cry her.

Jeg er så sinnsykt glad for at jeg kjøpte det. Startet det opp for fem timer siden og har sitti limt til skjermen siden.

Endelig et spill der valgene mine virkelig betyr noe, og som jeg kan spille litt og litt og fortsatt få noe ut av!

De har også kvittet seg med mye av problemene i slike vestlige type spill, ved at det faktisk er ganske mange folk som omgir deg nå, i motsettning til Oblivion.

Vanvittig herlig kampsystem som virkelig er morsomt, grafikken er kjempepen og se på. Jeg har helt fått smaken for dette nå.

Vanligvis har jeg ikke vært noe glad i slike vestlige sandbox spill og rollespill. De har liksom vært så tomme, stille og kjedelige. Her har de kvittet seg med alle ulemper jeg noensinne har erfart. Gleder meg til å bruke flere timer med dette spillet nå :D

Først trodde jeg det bare var FPS, men så trykket jeg på R2 knappen ved en tilfeldighet, og vips, så ble det såååå mye kulere liksom.

Grattis, du har vel bortimot værtfall 100 timer til :) Enda ikke gått gjennom alt men har leka med det i over 100 timer, ferdig med hoved greiene. Jakter bare litt på side missonene. Får se om det blir en runde på Nøytral og Bad ettersom jeg var god på første.

Lenke til kommentar

Angrer bare jævlig på at jeg drepte the overseer, da ville ikke hu jenta være med meg :(

En ting jeg sliter litt med nå. Jeg har desarmert bomben i megaton, men fikk Lucas Simms drept, så ranet jeg kjøleskapet hans etterpå, og da får jeg ikke fullført oppdraget siden sønnen hans er redd for meg. Og jeg skal jo rapportere til han liksom.

Prøvde å leie hun hora Nova, men får man se noe sex i det hele tatt? Hun bare kom å la seg der, og da var det eneste jeg kunne gjøre å sove....

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler.
Lenke til kommentar

Angrer bare jævlig på at jeg drepte the overseer, da ville ikke hu jenta være med meg :(

....

Prøvde å leie hun hora Nova, men får man se noe sex i det hele tatt? Hun bare kom å la seg der, og da var det eneste jeg kunne gjøre å sove....

Hahahaha godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker slik ;)

btw, bruk spoiler!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En ting jeg sliter litt med nå. Jeg har desarmert bomben i megaton, men fikk Lucas Simms drept, så ranet jeg kjøleskapet hans etterpå, og da får jeg ikke fullført oppdraget siden sønnen hans er redd for meg. Og jeg skal jo rapportere til han liksom.

Hvordan reagerer sønnen når du prøver å snakke til ham? Du kan jo alltids prøve å gi tiggeren utfor byen masse vann, så du får opp karmaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...