curtiis Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 En cheat om du kan bruke for å komme opp i level er :"advlevel". Det må vel være på PC, har ingen plasser å skrive på ps3en. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Har netopp begynt med Fallout3, Begynte spillet bra og reiste til Megatron, der fulgte jeg det hoved questet og gjikk til saloonen. Der dirka jeg opp en dør og traff på en sint fyr. Drepte han + alle andre inne i Saloonen. Uten om en fyr som satt der. Han ga meg et quest om og detonere bomba og møte han i ett tårn. Sloss meg ned til bomba. Festa detonatoren, og gjikk ut. der traff jeg sheriffen igjen. Drepte han. Og reise til tårnet med han fyren i. Såg at byen ble sprengt, men lurer nå på hvordan jeg kan fortsette på main questet. Står berre at jeg ska leite etter spor. Men finner ingen ting.. Noen som hvet om jeg har ødelagt alt med og drepe alle i megatron? Takker for svar. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 det har du ikke, du har vel fått en ny map marker en annen plass. så på en kamerat som tok samme ruta, første han gjorde var å sprenge megaton. markeren bare flytta seg. husker ikke helt hvor dog... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tipper nesten steg da er Rivet City. Synd den ligger et stykke unna, spesielt hvis du ikke har tilgang på den del våpen, ammo og diverse. Begynte spillet på nytt i går. Kjører samme stil som jeg gjorde forrige gang, men da med flere sidequests. Jeg begynner å bli ganske irritert på de små pilene som er strødd over radaren min. Klarer ikke helt å tolke dem alle. Hjelp til Those! Jeg er ikke helt ferdig med questen Those! fordi jeg ikke er keen på å vandre rundt i undergrunnen uten piler. Noen som vet hvor jeg skal gå etter å ha besøkt han doktoren der nede? Og på veien plukket jeg opp den beskjeden fra liket som informerte om en annen quest, men da måtte jeg låse opp et skap elns for å finne en pakke. Hvor er dette skapet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hjelp til Those! Jeg er ikke helt ferdig med questen Those! fordi jeg ikke er keen på å vandre rundt i undergrunnen uten piler. Noen som vet hvor jeg skal gå etter å ha besøkt han doktoren der nede? Og på veien plukket jeg opp den beskjeden fra liket som informerte om en annen quest, men da måtte jeg låse opp et skap elns for å finne en pakke. Hvor er dette skapet? Okei: Når du er inne hos han doktoren så er det en dør bak ham, du går inn der og så er du på tur ned til fire ants. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Til dere som ikke vet det, isteden for og gå til radiostasjonen for og møte "three dogs" og få info fra dem om hvor faren er, kan du heller bare reise direkte til Rivet City. Gjorde jeg, sparte meg for masse tid. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Til dere som ikke vet det, isteden for og gå til radiostasjonen for og møte "three dogs" og få info fra dem om hvor faren er, kan du heller bare reise direkte til Rivet City. Gjorde jeg, sparte meg for masse tid. Det er det jo lite poeng i.. Dette er et spill som skal nytes og brukes laaang tid på...etter min mening. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er jeg enig i. Men jeg drev og gikk rundt i spillet da jeg hadde "find the three dogs radio station" som quest, men så oppdaga jeg Rivet city, gikk rundt, og oppdaga hu dama. Så da trengte jeg ikke gjøre det questet med three dogs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Til dere som ikke vet det, isteden for og gå til radiostasjonen for og møte "three dogs" og få info fra dem om hvor faren er, kan du heller bare reise direkte til Rivet City. Gjorde jeg, sparte meg for masse tid. Hvis du gjør alle questene for Moira, havner du etter hvert i Rivet City. Jeg spiller gjennom for andre gang og prøver å gjøre flest mulig quester. Det som Three Dog har å by på er ikke veldig stress, spesielt ikke hvis du har gjort det før. Litt hjelp med Blood Ties: Jeg har kommet til den byen hvor jeg skulle levere beskjeden, sjekket alle husene og sagt til duden bak sandsekkene at jeg skal lete etter sønnen. Problemet er bare at jeg har lett alle de stedene som han listet opp som mulige skjulesteder, både på dagen og natten (tenkte kanskje at de kun viste seg om natten siden han påpekte at de reiste om nettene). Noen som vet hvor The Family er hen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Noen som vet hvor The Family er hen? wh1te, ta en titt i spoiler Okei, gå til Northwest Seneca Station, der leter noen Ghouls etter sugar bombs. In that room, there is a doorway that leads to nuclear waste. Right infront of those barrels, is an underground entrance to the subway. They are there at night. Og vær klare for masse feller!! Endret 20. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg må si at spillet mistet mye av sin sjarm når man ikke lenger får XP for det man utfører.... Man burde fått XP uansett og fått levlet opp når levelutvidelser kom! Er ikke engang halveis på mainquest og har tatt kun 5-6 sidequests. NB! Greit å være klar over ang. questen "shoot them in the head" og Fort Constantine, men inneholder spoilers. En annen ting som var forbanna irriterende er at hvis man gir fra seg de 3 nøklene til Crawley i Underworld for å fullføre "shoot them in the head" questen, så mister man muligheten til å få tb-51 powerarmoren fra Fort Constantine! Og det uten noen warnings om at dette vil skje. Så jeg bruket min første cheat(coc place) for å komme forbi nøkkeldørene og ta knekken på Crawley og få armoren som jeg ga til Charon som jeg har som min følgesfigur. Mao. dra til Fort Constantine før du leverer nøklene til Crawley Endret 20. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Og du er i level 20 ? Men er enig med deg om at det er kjipt at man ikke får XP etter level 20. Endret 20. februar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Ja, ble level 20 i går, og det før jeg var i Fort Constantine. Jeg har gått mye rundt på egenhånd utenom quests og avdekket omtrent 3/5 av kartet. Endret 20. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, syns det mista litt når man komm opp på level 20. Serlig siden man ikke fikk alle perksene og oppgradert se selv helt ut, men er vel sånn det var laga. Men på PS3 så har du jo mulighet til å nå 21 level om du tar den perksen som gjør at du hopper opp et hakk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Greit at leveling stopper, men XP skulle fortsatt. Ellers har jeg vel et par tusen av hver ammotype nå, 105 bobbypins(har sløst noen i det siste), 150 stimpacks, 6 schematics osv. Dog ikke så enormt mye Caps siden jeg ikke gidder å samle og selge alt mulig skrot. Har vel nesten ikke solgt en eneste ting og har nå 3300 caps. Er dog enormt mye jeg ikke har utført i spillet ennå, men det at man ikke lenger får XP satt en stor demper for videre spilling. Hadde akseptert at leveling stoppet midlertidig. Tror jeg spilte for omtrent 1500XP etter level20. Spillet er konge, men det at XP stopper var dårlig planlagt Endret 20. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror at den nye DLC`en fikser det, hadde vært konge om man kunne fortsatt og få alle perksene osv. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tror det er en mod til Pc som gjør til at du kan levle lengre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 det sier seg selv når vi får 10 mer lvls så da får vi fler skill points og perks, til slutt får man er super figur, men det meste på 100 og de perksa man vil ha. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Edit: Fant det ut. Endret 20. februar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Halky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg må si at spillet mistet mye av sin sjarm når man ikke lenger får XP for det man utfører.... Man burde fått XP uansett og fått levlet opp når levelutvidelser kom! Er ikke engang halveis på mainquest og har tatt kun 5-6 sidequests. NB! Greit å være klar over ang. questen "shoot them in the head" og Fort Constantine, men inneholder spoilers. En annen ting som var forbanna irriterende er at hvis man gir fra seg de 3 nøklene til Crawley i Underworld for å fullføre "shoot them in the head" questen, så mister man muligheten til å få tb-51 powerarmoren fra Fort Constantine! Og det uten noen warnings om at dette vil skje. Så jeg bruket min første cheat(coc place) for å komme forbi nøkkeldørene og ta knekken på Crawley og få armoren som jeg ga til Charon som jeg har som min følgesfigur. Mao. dra til Fort Constantine før du leverer nøklene til Crawley Pff trenger da ikke gjøre det på den måten. Viste selv ikke noe om denne armoren eller hva den er så god på siden jeg ikke kunne bruke sånn power armor selv enda på det tidspunktet. Men jeg hadde allerede før det hvert nede i den kjellern der hvor armoren ligger, siden jeg hadde utforsket en veldig stor del av spillet før det. Men uansett det jeg gjorde etter at jeg hadde levert fra meg nøkklene til han duden, var og selv gå tilbake ditt og se hva han skulle gjøre for noe. Og nei han kom aldri ned til kjellern, han endte opp død uten for, mener han ble drept av noen av disse robotene som vokter rundt der, eller kanskje ved noen av mine skudd mot han, siden han faktisk startet og skyte på meg også Men ja jeg plukket opp nøkklene og henter armoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå